ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه جانشینی پلاتینی در یوفا


رئیس فدراسیون هلند به جای مدیر محروم شده فرانسوی یوفا، مدیر اتحادیه فوتبال اروپا خواهد شد.

مشرق: میشاییل فان‌پراگ به جای میشل پلاتینی ریاست عالی‌ترین سازمان فوتبال قاره سبز را برعهده خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال هلند که معاون پلاتینی است، این خبر را در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی بیان کرد.

گزینه جانشینی پلاتینی در یوفا

این مقام افزود برای جانشینی البته باید ابتدا نامزد شده و پلاتینی در صورت عدم نتیجه‌گیری در فرجام‌خواهی برای رفع محرومیت 8 ساله‌اش، آنوقت مسئولیت یوفا را برعهده گیرد.


ویدیو مرتبط :
اخبار کوتاه ورزشی؛ ریاست یوفا باز هم در دستان پلاتینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی گزینه نخست برای جانشینی رانیری در آ.اس.رم



 

 

آنچلوتی گزینه نخست برای جانشینی رانیری در آ.اس.رم


سرمربی کنونی تیم فوتبال چلسی انگلیس احتمال دارد سکاندار فصل آینده تیم آ.اس.رم ایتالیا شود.

سران تیم ایتالیایی در خلال روزهای گذشته جلسات متعددی برگزار کردند. این مقامات در مورد وضعیت مربیگری آینده رم به نتایجی رسیدند. از جمله این که در فصل آینده باید شاهد تحولات تازه‌ای در راس کادر فنی باشند.

این گزارش می‌افزاید روسای تیم حاضر در سری A کالچو، از عملکرد کلادیو رانیری رضایت ندارند. از این رو امید بسیاری دارند تا بتوانند شخصیتی همچون کارلو آنچلوتی را جذب کنند.

این مربی 51 ساله که تابستان سال 2009 از کشورش خارج شد، در مدت یک سال‌ونیم اخیر هدایت آبی‌پوشان چلسی را برعهده داشته است. وی که در این مدت توانسته آبی‌ها را به دو مقام قهرمانی لیگ برتر و حذفی برساند، در روزهای اخیر آماج حملات و انتقادات زیادی بخاطر کسب نتایج نامطلوب چند هفته‌های گذشته قرارگرفته است. تحت‌تاثیر چنین جوی حتی عنوان شد احتمال عزل وی از مقامش وجود دارد.