ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه ایرانی حبیب کاشانی کیست؟


با تشکیل جلسه کمیته فنی امروز یکشنبه در مورد آینده کادر فنی تیم امید در محل فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می‌شود. در این جلسه به گفته کاشانی، احتمالا کارلوس کی‌روش هم حضور خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: مطابق برنامه از پیش تعین شده، بعد از ظهر امروز یکشنبه در محل فدراسیون فوتبال، جلسه ای با حضور اعضای کمیته فنی فدارسیون فوتبال و حبیب کاشانی برگزار می‌شود تا تصمیم نهایی در مورد آینده کادر فنی تیم امید گرفته شود.

پیش از این قرار بود یکشنبه هفته گذشته حبیب کاشانی نظر نهایی اش را درباره ابقا یا اخراج وینگادا رسانه ای کند اما پس از دو ساعت بحث و تبادل نظر در طبقه چهارم ساختمان فدراسیون فوتبال تصمیم بر آن شد تا با ارسال ایمیلی برای نلو وینگادا از این مربی پرتغالی هم دعوت به عمل بیاورند تا ضمن دفاع از خودش، به اعضای کمیته فنی مجددا در مورد برنامه هایش توضیح دهد.

کاشانی در مصاحبه با خبرنگار مهر عنوان کرده بود از لحاظ اخلاقی بهتر است تا اول نظر وینگادا را در مورد انتقادات بشنوند سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. با این وجود وینگادا در پاسخ به ایمیل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بنا به مشکلات خانوادگی و حقوقی به جلسه روز یکشنبه نمی‌رسد.

اما نشست امروز احتمالا یک میهمان ویژه هم خواهد داشت.کاشانی به عنوان مدیر تیم امید و مشاور ویژه علی کفاشیان اعلام کرده بود از کارلوس کی‌روش دعوت به عمل می‎آید تا در جلسه کمیته فنی شرکت کند. با توجه به بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال به تهران، حضور او در این جلسه محتمل به نظر می‌رسد.اما اگر به دلیل خستگی سفر، کی روش در جلسه شرکت نکند قطعا روز دوشنبه قبل از ترک مجدد تهران به محل فدراسیون فوتبال می آید تا در این باره نظرش را اعلام کند.

 کی‌روش و کفاشیان از حامیان نلو وینگادا به حساب می آیند اما حبیب کاشانی هفته قبل و در جلسه اعضای کمیته فنی صریحا اعلام کرد از سوی رئیس فدراسیون اختیار تام دارد و اگر تصمیم نهایی در مورد وینگادا رای به خروج این مربی باشد، این کار حتما صورت می پذیرد.

مربی ایرانی مورد نظر کیست؟

اگر به هر ترتیبی ظرف امروز و فردا، فدراسیون فوتبال نظرش را اعلام کند و خبر قطع همکاری با وینگادا را به رسانه ها بدهد آن وقت نهایتا ظرف همین هفته باید گزینه داخلی خود را برای این پست معرفی کند. حبیب کاشانی در مصاحبه هفته قبل خود در جمع خبرنگاران اعلام کرد بدون تردید جانشین وینگادا یک مربی داخلی است و از سوی دیگر مهدی محمد نبی دو روز قبل فاش ساخت که این گزینه از مربیان لیگ برتری خواهد بود.

 اگر چه اعضای کمیته فنی و همچنین کاشانی همه تلاش خود را کردند تا در این مورد اسمی رسانه ای نشود اما طبق گمانه زنی‌ها و بررسی وضعیت مربیان لیگ برتری که واجد شرایط هستند دو مربی بیش از دیگران،شانس زیادی خواهند داشت؛ رسول خطیبی که این فصل نتایج درخشانی را با تیم فوتبال تراکتورسازی گرفته است و گزینه دیگر یحیی گلمحمدی که فصل قبل با تیم فوتبال نفت تهران تا آستانه قهرمانی در لیگ سیزدهم پیش رفت. با این وجود رسول خطیبی هفته قبل صریحا اعلام کرد با وی در این مورد تماس گرفتند اما تمایلی به ترک تیم فوتبال تراکتورسازی ندارد.

از این رو شاید در صورت مطرح نشدن گزینه دیگر، با توجه به وضعیت ناپایدار گلمحمدی در تیم فوتبال ذوب آهن هم او و هم مدیران این تیم اصفهانی به این پیشنهاد فدراسیون فوتبال جواب مثبت بدهند.

البته ابتدا باید دید آیا علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش اجازه تعویض وینگادا را می‌دهند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
هخامنش سعیدی در کنار حبیب کاشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود



 

 

 

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابزار خرسندی از برتری تیمش مقابل نفت تهران گفت: دایی با استفاده از نیروهای جوان در این بازی شجاعت به خرج داد و امیدوارم به صدر جدول هم برسیم.

حبیب کاشانی پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: تیم ما امروز سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با استفاده از نیروهایی چون سامان آقازمانی زمینه ساز پیروزی شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه او به عنوان سرپرست باشگاه حمایت از سرمربی تیم است افزود: طبیعتا اصلی ترین هدف ما رسیدن به صدر جدول است. برای ما تفاوتی نمی کند که صدر جدول در اختیار ذوب آهن است یا شهرداری تبریز. ما با تمام وجود تلاش میکنیم تا به این هدف دست یابیم.

کاشانی در خصوص خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال گفت: ما در صدد این هستیم که هر زمان آقای باقری خواست بازی خداحافظی باشکوهی برای او برگزار کنیم از آنجایی که در زمان تعطیلات لیگ های اروپایی تیم بزرگ اروپایی در حال استراحت هستند و می توانند بازی کنند در نظر داشتیم یک بازی بزرگ برای خداحافظی کریم برگزار کنیم اما آقاکریم از ما خواست که همچنان به بازی ادامه دهد قطعا اگر آقا کریم مثل بازی امروز باشد باید قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کنیم و از وجود وی استفاده کنیم.