ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه اول پرسپولیس برای جایگزینی نیلسون



اخبار,اخبار ورزشی,نیلسون


اخبار ورزشی - گزینه اول پرسپولیس برای جایگزینی نیلسون

با اینکه تنها چند روز از پایان لیگ برتر سیزدهم گذشته است اما از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای تشخیص ترکیب تیم‌ها در فصل آینده آغاز شده و تیم‌ها فعالیت خود را برای جذب نفرات موردنظر آغاز کرده‌اند. 

  نیلسون در دو فصل گذشته عملکرد مناسبی در دروازه سرخ‌ها از خود بر جای گذاشته و قطعا به عنوان گزینه اصلی دایی برای فصل آتی به شمار می‌رود، اما عدم عمل کردن به تعهدات مالی از سوی پرسپولیسی‌ها باعث شده که او برای ماندن در لیگ چهاردهم دو دل باشد.
 
بر اساس شنیده‌ها چنانچه سرخ‌ها به هر دلیلی نتوانند این دروازه‌بان برزیلی را برای ماندن متقاعد کنند، حامد لک را که علاقه زیادی هم برای پیوستن به پرسپولیس از خود نشان داده را جایگزین خواهند کرد.
 
خبرها از آن حکایت می‌کند که لک در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آید.
اخبار ورزشی - باشگاه
 


ویدیو مرتبط :
سوپر واکنش نیلسون دروازبان پرسپولیس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه سرمربی گری پرسپولیس، سرمربی پارما شد



 

سرمربی گری پرسپولیس

 

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی جدید تیم پارما برگزیده شد.

به گزارش جام نیوز، روبرتو دونادونی 48 ساله در این تیم جانشین فرانکو کولومبا می شود که به دنبال شکست 5 بر صفر مقابل اینتر از کار برکنار شده بود.

دونادونی که تیم ملی ایتالیا را به یورو 2008 هدایت کرد، از ماه اوت گذشته و پس از اخراج از کالیاری تیم نداشت.

وی قراردادی یک سال و نیمه با پارما امضا کرده است.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، روبرتو دونادونی را جزء گزینه های جانشینی حمید استیلی پس از برکناری وی قرار داده بود.