ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه اول جانشینی درخشان را بشناسید



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

قرار است امروز تکلیف نهایی سرمربی پرسپولیس روشن شود و بر اساس شایعات مایلی‌کهن، گزینه اول مدیران پرسپولیس است.

 یک باخت دیگر برای حمید درخشان و پرسپولیس. این باخت احتمالاً اتفاقی را رقم می‌زند که از مدت‌ها پیش، زمزمه‌‌اش شنیده می‌شد‌؛ برکناری حمید درخشان اما چه کسی قرار است روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند؟

 ظاهراً سرانجام نیمکت پرسپولیس به محمد مایلی‌کهن خواهد رسید. سال‌‌هاست که او گلایه می‌کند‌؛ «چرا هر کسی سرمربی پرسپولیس شد ولی من نه؟»

سرانجام این گلایه‌ها به بار می‌نشیند و نیمکت قرمزها، در این روزهای سخت به مایلی‌کهن می‌رسد. مدیر فنی تیم‌ملی امید رابطه بسیار نزدیکی با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل این روزهای پرسپولیس دارد. از میزان صمیمیت وزیر ورزش با مایلی‌کهن هم که همه باخبرند.

حضور اخیر او در تمرین پرسپولیس هم چندان بی‌دلیل نبود. او حتی رو به حمید درخشان گفت: «چرا جوان‌ها را بازی نمی‌دهی؟ چند بازیکن خیلی خوب و باانگیزه داری، این‌ها را بازی بده...» نقشه‌ای که او برای پرسپولیس در سر دارد.

 در این شرایط آیا برای مدیران و مالکان پرسپولیس، گزینه‌ای بهتر از مایلی‌کهن دیده می‌شود؟ او علاقه زیادی به کار با جوان‌ها دارد و سرمربی هزینه‌زایی هم نیست.

 برای گرفتن پرسپولیس هم هیچ شرط و شروطی ندارد و به قول خودش همیشه حاضر است به پرسپولیس خدمت کند. شایعه حضور مایلی‌کهن جدی‌تر از هر زمان دیگری شنیده می شود و اگر در روزهای آینده مایلی همیشه معترض، در درفشی‌فر آفتابی شد، زیاد تعجب نکنید.

 * واکنش طاهری به شایعات
در حالی که شایعه شده مایلی‌کهن امروز به جای درخشان، سرمربی پرسپولیس می‌شود اما طاهری که فعلاً‌ حکم سرپرست پرسپولیس را دارد، خبر مذاکره‌اش با مایلی‌کهن را تکذیب کرد.
 
طاهری گفت:‌ «موضع ما تا قبل از بازی با ملوان حمایت از درخشان بود و اجازه بدهید فضای احساسی فعلی آرام شود و عصبانیت‌ها فروکش کند تا درست تصمیم بگیریم.»

طاهری حرفی از برکناری درخشان نزد اما منابع آگاه می‌گویند شمارش معکوس برای خداحافظی با درخشان آغاز شده و این مربی یا امروز کنار می‌رود یا بازی هفته بیستم پرسپولیس بازی آخرش است.

همچنین گفته می‌شود مایلی‌کهن با وجود تکذیب طاهری، گزینه اول سرمربیگری پرسپولیس است.

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی
 


ویدیو مرتبط :
برند لنو، گزینه جانشینی کاسیاس در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نه برانکو نه قطبی؛ گزینه جدید جانشینی درخشان را بشناسید



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

بعد از مذاکره پر سر و صدای مدیران پرسپولیس با دو گزینه سرمربی گری پرسپولیس حالا نام افندی از این باشگاه شنیده می شود.

به گزارش  جام نیوز، اگر چه این روزها زمزمه های حضور برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی در پرسپولیس به گوش می رسد، اما زمزمه های تمرین دیروز پرسپولیس و همچنین شایعات راهروهای ساختمان این باشگاه حکایت از آن داشت که مذاکرات جدی از سوی مسئولان این باشگاه با مصطفی دنیزلی صورت گرفته است.

 این در حالی است که محمدحسین نژادفلاح و تمام مدیران زیردست و بالادستش قضیه مذاکره با مربیان خارجی را تکذیب کرده و سفت و سخت از حمید درخشان حمایت می کنند اما با توجه به اینکه در فوتبال ایران همواره حمایت های اینچنینی حاکی از اخراج نابهنگام مدیران و مربیان در فوتبال دارد، شنیده می شود در صورت عدم پیروزی در دیدار روز سه شنبه مقابل لخویای قطر درخشان برکنار شده و مصطفی دنیزلی جایگزین او خواهد شد.

 طی چند روز گذشته گویا مذاکرات جدی با افندی صورت گرفته است. اما جالب است بدانید این مذاکرات دور از چشم و گوش افراد شناخته شده ای است که در ایران با دنیزلی ارتباط دارند.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز