ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه‌های جانشینی وینگادا معرفی شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,گزینه‌های جانشینی وینگادا

 

اخبار ورزشی - گزینه‌های جانشینی وینگادا معرفی شدند

هفت گزینه جانشینی نلو وینگادا معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی درباره آخرین وضعیت نیمکت تیم امید گفت: کارلوس کی‌روش در جلسه یکشنبه صبح از عملکرد فنی نلو وینگادا حمایت نکرد و گفت که کارنامه فنی او مورد تایید نیست.

او درباره گزینه‌های هدایت تیم امید گفت: محمد مایلی‌کهن، علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان، حسین فرکی، هومن افاضلی و زلاتکو کرانچار هفت گزینه‌ای هستند که در صورت رسیدن به پایان خط با وینگادا یکی از این گزینه‌ها هدایت تیم امید را بر عهده خواهد گرفت.

مدیر تیم امید در پایان گفت: نظر کمیته ملی المپیک بر روی این است که سرمربی بعدی تیم امید ایرانی باشد.
اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
برند لنو، گزینه جانشینی کاسیاس در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه‌های جانشینی علی دایی معرفی شدند



اخبار,اخبارسیاسی,علی دایی

 

 اخبار ورزشی - پس از انتخاب حمید درخشان؛
گزینه‌های جانشینی علی دایی معرفی شدند

هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس با حمید درخشان به توافق نهایی رسیدند اما چند گزینه دیگر را مد نظر داشتند که اسامی آنها روز جمعه اعلام شد.

به گزارش مهر، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز جمعه با تاکید بر اینکه حمید درخشان مورد انتخاب و تایید همه اعضای هیات مدیره بود در مورد سایر گزینه های سرمربیگری پرسپولیس گفت: بعد از اینکه تصمیم گرفتیم در کادر فنی تغییراتی را ایجاد کنیم چند گزینه مد نظر داشتیم که در نهایت حمید درخشان را انتخاب کردیم.

وی در مورد گزینه های سرمربیگری پرسپولیس گفت: محمد خاکپور، حسین فرکی، زلاتکو کرانچار و چند نفر دیگر گزینه های مورد نظر ما بودند که فرکی با تیم سپاهان به توافق رسید و نظر هیات مدیره این شد که حمید درخشان به عنوان جانشین علی دایی انتخاب شود.

 

 اخبار ورزشی - مهر