ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه‌های جانشنی مورینیو در چلسی


باشگاه چلسی تنها سه هفته پس از اینکه از ژوزه مورینیو اعلام حمایت کرد، اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین برای این مربی پرتغالی است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال چلسی پنج بازی از ۱۰ بازی رقابتهای فصل لیگ برتر را با شکست پشت سر گداشته است.  دیلی میل خبر داده کارلو آنچلوتی برای بازگشت به استمفوردبریج ابراز تمایل کرده ضمن اینکه گاس هیدینک هم گزینه مربیگری این تیم محسوب می شود.

تیم فوتبال چلسی این هفته در رقابتهای جام اتحادیه با استوک دیدار می کند که شاید این بازی بتواند موقعیت مورینیو را کمی تثبیت کند اما آبی‌های لندن باید شنبه با لیورپول در خانه دیدار کنند با این حال شاید تصمیم به برکناری این مربی پرتغالی، زودتر گرفته شود.

اکنون فقط یک مشکل پیش پای مدیران باشگاه چلسی وجود دارد و آن هم پرداخت مبلغ قرارداد این مربی است. چلسی در ماه اوت قرارداد چهارساله‌ای به ارزش ۳۰ میلیون پوند با مورینیو منعقد کرده و در صورت برکناری باید کل مبلغ قرارداد را پرداخت کند.

مربی پیشین رئال مادرید که سابقه حضور در چلسی را هم دارد و البته هیدینک که وی هم در این باشگاه کار کرده جزو گزینه ها هستند. این در حالی است که مربی بایرن، پپ گواردیولا، و مربی اتلتیکومادرید، دیه گو سیمئونه، جزو گزینه های هدایت چلسی هستند.

البته مسئولان چلسی در حال حاضر به دنبال راهکار کوتاه مدت هستند و قصد دارند تا پایان فصل با یک مربی به توافق برسند.


ویدیو مرتبط :
حواشی تیم چلسی مورینیو و استراتژی جدید برای چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لمپارد گزینه جانشینی مورینیو در چلسی


رسانه‌های انگلیسی احتمال می‌دهند با اتمام دوره حضور آقای خاص در استمفوردبریج، «فرانک لمپارد» زمام امور چلسی را برعهده گیرد.

خبرگزاری فارس: چند روزنامه مهم شهر لندن از جمله دیلی‌استار در شماره‌های اخیر خود پس از انتشار اظهارات «ژوزه مورینیو» بحث حضور احتمالی لمپارد را به عنوان جانشین احتمالی مربی استفموردبریجی‌ها معرفی کردند.

روزنامه دیلی میل نوشت با توجه به این که مربی پرتغالی (آقای خاص) تیم لندنی از هافبک 36 ساله به عنوان بهترین گزینه جانشینی‌اش نام برده، اظهار داشت بازیکن پا به سن گذاشته سیتی‌ها اکنون سرگرم بررسی این موضوع است که با آویختن کفش‌هایش، مربیگری را آغاز کند و فعالیتش را در حوزه جدید از چلسی آغاز کند.