ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارش سایت استرالیایی درباره تیم ملی


یک سایت استرالیایی در آستانه اولین بازی تیم ملی در جام ملتها به معرفی کی روش و شاگردانش پرداخته است.

ورزش سه: سایت sbs استرالیا از دو بازیکن به عنوان نفرات ویژه تیم ملی نام برده است.

نویسنده این مطلب، جواد نکونام را بازیکن ویژه تیم ملی معرفی کرده و نوشته این بازیکن یک مهره کلیدی برای تیم ملی به شمار می آید و سعی می کند به بازیکنان جوان تیمش روحیه دهد. او در کنار آندرانیک تیموریان دو بازیکن میانی تیم ملی محسوب می شوند که سعی می کنند کمربند میانی این تیم را محکم کنند.

از دید این سایت، علیرضا جهانبخش بازیکنی است که باید بازی اش را در تیم ایران زیر نظر گرفت. او برای قرار گرفتن در سمت راست خط هجومی ایران باید با کریم انصاری فرد رقابت کند. جهانبخش بازیکنی است که کار با توپ خوبی دارد و هم تمام کننده خوبی است و هم می تواند برای سایر بازیکنان موقعیت گلزنی ایجاد کند.


ویدیو مرتبط :
گزارش سایت المپیک از تیم ملی والیبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش سایت استرالیایی درباره تیم ملی ایران


یک سایت استرالیایی از توانایی ایران برای خلق شگفتی در جام‌جهانی برزیل گزارشی را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: یک سایت استرالیایی از توانایی ایران برای خلق شگفتی در جام‌جهانی برزیل گزارشی را منتشر کرد.

یک سایت استرالیایی از پتانسیل و توانایی ایران برای خلق شگفتی در جام‌جهانی 2014 برزیل گزارشی را منتشر کرده است.

در این سایت به حضور ایران در جام‌جهانی 1998 فرانسه اشاره شده و اینکه ایران چگونه توانست در خاک استرالیا و در شرایطی که با نتیجه دو بر صفر در ملبورن از تیم ملی این کشور عقب بود و در نهایت بازی را به تساوی کشاند و جواز حضور در فرانسه را کسب کرد، به عنوان یکی از بیادماندنی‌ترین لحظات فوتبال ایران اشاره کرده است.

در ادامه این گزارش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش اشاره شده و اینکه سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد که شاگردانش می‌توانند در صورت سخت‌کوشی و تلاش فراوان به مرحله حذفی راه یابند.

در این‌باره این سایت عنوان کرده که صعود ایران از گروه F که در آن تیم‌هایی مانند آرژانتین، بوسنی و نیجریه حضور دارند، سخت خواهد بود.

این سایت ادامه داده است، کشوری که در عرصه بین‌الملل شرایط ویژه‌ای دارد به وسیله فوتبال در جام‌جهانی می‌تواند باعث تغییرات شده و توجه زیادی را به خود جلب کند.

در ادامه این گزارش به تیم ملی فوتبال نیجریه هم پرداخته شده است و اینکه استفان کشی سرمربی این تیم علاقه به فوتبال تهاجمی دارد و امیدوار به موفقیت است.

در پایان از تیم‌های ملی ایران و نیجریه به عنوان تیم‌هایی که پتانسیل شگفتی‌سازی و سرگرم کردن تماشاگران را دارند، یاد شده است.