ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارش تمرین آبی‌پوشان/غیبت مشکوک برهانی و مصدومیت بیک‌زاده



گزارش تمرین آبی‌پوشان

غیبت مشکوک برهانی و مصدومیت بیک‌زاده/ خارجی‌ها باز هم نبودند

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال بدون هماهنگی قبلی و بنا بر دلایل نامعلوم در تمرین استقلال حاضر نشد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد و علاوه بر ملی‌پوشان این تیم آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و تمامی بازیکنان خارجی این تیم به جز جانواریو غایب بودند. ضمن آنکه امیر قلعه نویی به دلیل درگیری با مراسم بزرگداشت مادر مرحومش همچنان در تمرینات غایب است. سیاوش اکبرپور در تماس با سرپرست تیم استقلال اجازه گرفت اما دلیل غیبت برهانی معلوم نبود.

* هاشم بیک‌زاده در جریان تمرین امروز و در همان 20 دقیقه ابتدایی دچار آسیب دیدگی شد و محل تمرین را ترک کرد.

* کیانوش رحمتی که به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده است زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.

* حدود 20 نفر از هواداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

* دویدن دور زمین، ارسال پاس‌های کوتاه و حرکات ترکیبی و شوت به سمت دروازه از برنامه‌های اصلی تمرین تاکتیکی آبی پوشان بود. این تمرینات بیشتر زیر نظر مجید صالح و ستار همدانی برگزار شد.

* ردی، دروازه بان استرالیایی استقلال که به استرالیا سفر کرده در تمرین امروز غایب بود و تمرین امروز آبی پوشان بدون کارهای دروازه‌بانی صورت گرفت.

* مهدی فنونی‌زاده،منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

* تمرین تاکتیکی آبی پوشان ساعت 17:55 به پایان رسید./فارس

 


ویدیو مرتبط :
شوخی ملی پوشان با هاشم بیک زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگرانی ملی پوشان از مصدومیت بیک‌زاده


هاشم بیک زاده در بازی با مونتگرو دچار کشیدگی عضله شد تا حضور او در جام جهانی 2014 در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

خبرآنلاین: هاشم بیک زاده در بازی با مونتگرو دچار کشیدگی عضله شد تا حضور او در جام جهانی 2014 در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

شب گذشته تنها 15 دقیقه از بازی تدارکاتی ایران - مونتنگرو گذشته بود که هاشم بیک زاده به علت آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کرد تا در فاصله 17 روز مانده به جام جهانی نگرانی های کارلوس کروش بیش از گذشته شود. در حالی که هنوز شدت مصدومیت دفاع چپ تیم ملی مشخض نشده، جواد نکونام در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد و نگرانی خود را نسبت به وضعیت هم تیمی سابقش ابراز کرد. کاپیتان تیم ملی در پستی نوشت: «دوستان هاشم همین الان برای مشخص شدن  وضعیت مصدومیتش رفت MRI . براش دعا کنید که مصدومیتش جدی نباشه، تمام بچه ها ناراحتند، چون هاشم واقعا پسر خوب، سالم و پاکی هست. خدا بزرگ هاشم، قوی باش که خدا میدونه دلت پاکه و کمکت می کنه.»

حالا باید منتظر ماند و دید که هاشم بیک زاده می تواند تیم ملی را در جام جهانی 2014 همراهی کند یا با بدشانسی سفر به برزیل را از دست خواهد داد.

نگرانی ملی پوشان از مصدومیت بیک‌زاده/ نکونام: هاشم قوی باش؛ خدا می‌دونه دلت پاکه و کمکت می‌کنه