ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارش‌ مشکوک یک خبرنگار ایرانی از...



 

گزارش‌ مشکوک یک خبرنگار ایرانی از المپیک سنگاپور!

 

پس از این که "محمد سلیمانی" از مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی امتناع کرد، خبرنگاران ایرانی حاضر در سنگاپور به تمجید از این حرکت ارزشی تکواندوکار ایرانی پرداختند اما در این بین یکی از خبرنگاران اعزامی ایرانی به این مسابقات در تلاش است با ارسال گزارش‌های شیطنت‌آمیز تصمیم ورزشکار نوجوان ایرانی را زیر سال ببرد.

 

عصر دیروز خبرنگار مذکور که به عنوان نماینده یکی از خبرگزاری‌های کشور به سنگاپور اعزام شده با ارسال خبری شیطنت آمیز از حساسیت جدی مسوولان کمیته برگزاری مسابقات نسبت به این اتفاق خبر داد و تلاش کرد در خبر ارسالی خود به تهران به نوعی حرکت "محمد سلیمانی را زیر سوال ببرد!  

به گزارش شبکه ایران، در متن خبر این خبرنگار چنین آمده است:« بنا براعلام خبرگزاری تلگراف انگلیس، یک گروه ویژه از سوی کمیته‌بین‌المللی المپیک موضوع امتناع "محمد سلیمانی" از مبارزه با نماینده‌ رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری تلگراف انگلیس در گزارشی با انتقاد از عملکرد نمایندگان ایران برای رقابت نکردن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، اعلام کرد رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک از دکتر شاماس مسوول بخش پزشکی این کمیته خواسته تا هرچه سریع‌تر موضوع محمد سلیمانی را پیگیری کند چرا که علت حاضر نشدن "سلیمانی" در دیدار فینال تکواندو مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس مشکلات پزشکی اعلام شده بود.»

خبرنگار مذکور برای آن که به هدف مغرضانه خود در این گزارش دست پیدا کند در بخش پایانی مطلب خود می نویسد:« یکی از سخنگوهای کمیته‌ی بین‌المللی المپیک با اشاره به این موضوع اظهار کرد: عکس رادیولوژی‌ای که از پای سلیمانی پس از انتقال به بیمارستان تهیه شده، هیچ نشانی از شکستگی و یا مشکل دیگری را نداشته است، بنابراین گروه ویژه کمیته بین‌المللی المپیک دستور دارد تا هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی و اعلام کند.»

حال سوال اینجاست که خبرنگاری که هیچ اعتقاد به باید و نبایدهای جمهوری اسلامی و موضع کشورمان در خصوص رژیم اشغالگر قدس ندارد چرا و به چه علت باید با بودجه بیت المال به سنگاپور اعزام شود تا از آنجا اخبار اینچنینی برای رسانه خود ارسال کند؟.../تابناک



ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش خبرنگار انگلیسی از ایران: افتخار ایرانی ها به اقتدار و فرهنگشان در مقابل داعش/این کشور جای فریبنده ای است!



اخبار,اخبارسیاست خارجی,گزارش خبرنگار انگلیسی از ایران


  اخبار سیاست خارجی - گزارش خبرنگار انگلیسی از ایران:
افتخار ایرانی ها به اقتدار و فرهنگشان در مقابل داعش/این کشور جای فریبنده ای است!

خبرنگار شبکه 4 انگلیس که به ایران سفر کرده گزارش داد: یک هواپیمای چارتر که حامل پیمانکاران نظامی آمریکایی است در مسیر خود از افغانستان به دبی، به طور از پیش برنامه‌ریزی‌نشده‌ای، وارد حریم هوایی ایران می‌شود.

به گزارش «تیک»، ظرف مدت چند دقیقه مشخص می‌شود که اشتباهی در برنامه‌ریزی پرواز رخ داده است. در زمانه‌ای که هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکا هدف قرار می‌گرفت، اشتباه پرواز جمعه شب می‌توانست موجب بروز بن‌بستی درازمدت شود که در آن مسافران و خدمه پرواز تبدیل به مهره‌هایی سیاسی می‌شدند.

دیگر این طور نیست. هواپیما به سرعت در مسیر قرار می‌گیرد و نیازی نیست کسی نگران باشد. این شاید نشانه‌ای باشد که ایران به خانواده جهانی بازگشته است.

در حال حاضر گفت‌وگوهای کم‌نظیری میان ایران و آمریکا از یک سو و بین ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل بعلاوه اتحادیه اروپا در جریان است و موضوع آن برنامه هسته‌ای ایران.

عباس عراقچی، مذاکره کننده ارشد ایران گفت، در مذاکرات احترام متقابل کاملی بین طرفین وجود دارد، اما مذاکرات سخت است.

آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای گفته است، ایران نتوانسته اقدامات اعتمادسازی را تکمیل کند و آژانس به اسناد تحقیقاتی که در گزارش هفته گذشته به آن‌ها اشاره شده دسترسی ندارد. اما عراقچی می‌گوید، این مشکلات حل‌شدنی است. موضوع جدی‌تر آن چیزی است که از منابع دیگری در ایران دریافتم.

آمریکا قصد دارد ثابت کند، ایران در گذشته در حال تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای بوده است. این چیزی است که تمام بازرسی‌ها و اطلاعات درز کرده نتوانسته آن را ثابت کند.

حتی در سطح سیاسی هم بهبود روابط ادامه دارد. عطش برای محصولات و فرهنگ غربی قابل لمس است، اما از سوی دیگر غرور ایرانی همراه با افتخار به اقتدار و فرهنگ ایرانی در میان ظهور داعش در عراق و سوریه هم قابل رویت است. ثبات در ایران برقرار است. هربار که به این‌جا می‌آیم، دوستان لندنی می‌گویند "مراقب خودت باش" "از خطر دور باش" و از این حرف‌ها. مسلما این‌جا جای سختی برای کار کردن است.

به رغم تمام این‌ها، جای فریبنده‌ای است، چه در کافه‌ها و رستوران‌ها غذا بخوری، چه در بازار خرید کنی. بوروکراسی نابسامان و لایه‌های دولتی پیچیده است. اما بدون شک فضا در حال تغییر است و به شدت بهبود یافته است.

تحریم‌ها سخت است، اما نبوغ در دور زدن آن‌ها هم فوق العاده است. عراقچی نمی‌خواهد در مورد شکست مذاکرات هسته‌ای حرفی بزند، او می‌گوید: "حتی نمی‌خواهم در موردش فکر کنم."

اگر گشایشی در روابط با ایران ایجاد شود، به نظر می‌رسد تجارت رشد انفجاری خواهد داشت. چیزی که پیش‌بینی آن سخت‌تر است این است که سال‌ها شعار دادن و بی‌اعتمادی، به خصوص، در مورد بریتانیا (انگلیس) و آمریکا، چقدر سریع می‌تواند از بین برود. هواپیمایی "بریتیش ار ویز" که زمانی اینجا حرف اول را می‌زد، رفته است، لوفتانزا و ایرفرانس در حال ورود هستند. چین، ترکیه و کشورهای خلیج فارس در دوران تحریم‌ها برداشت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

ایران بصورت بالقوه سرزمین فرصت‌های بزرگ است ولی به نظر می‌رسد بریتانیا و آمریکا در موقعیتی هستند که ممکن است موج اول را، زمانی که از راه برسد، از دست بدهند.

 

 اخبار سیاست خارجی - تیک