ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارشگر فینال جام جهانی معرفی شد!



اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - گزارشگر فینال جام جهانی معرفی شد!

مشبکه 3 می خواهند اتفاقات تلخی که به این گزارشگر منطقی و خوش اخلاق در برزیل گذشته را جبران کرده و از او دلجویی کنند.

به گزارش آی اسپورت، امشب شصت و چهارمین بازی جام بیستم هم از سیمای  جمهوری اسلامی پخش می شود و جام جهانی در تلویزیون تمام خواهد شد اما از  یکی دو روز قبل  در خصوص گزارشگر این مسابقه گمانه زنی هایی صورت گرفته بود. اولین بازی نیمه نهایی جام را محمدرضا احمدی گزارشگر پرهیجان سیما گزارش کرد که مسابقه عجیبی از کار در آمد. بازی دوم  نیمه نهایی  بین دو تیم ملی آرژانتین و هلند در نیمه نهایی  را پیمان یوسفی گزارشگر مبادی آداب  تلویزیون گزارش کرد که  به ضربات پنالتی کشید.
 
بازی رده بندی هم قسمت جواد خیابانی شد و حالا باید منتظر بود دید از بین عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی قرعه به نام کدام یک خواهد خورد.

عادل اخیرا در اظهار نظری جالب گفته بود آنقدر فینال گزارش کرده ام که دنبال این مسائل نباشم. با این وجود به نظر می رسد شانس مزدک برای گزارش فینا بیشتر از فردوسی پور باشد  و شاید مسوولان شبکه 3 می خواهند اتفاقات تلخی که به این گزارشگر منطقی  و خوش اخلاق در برزیل گذشته را جبران کرده و از او دلجویی کنند.

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 


ویدیو مرتبط :
سوباسا در فینال جام جهانی ( ژاپن - آلمان) جدال بین سوباسا و اشنایدر ، با معرفی دروازبان فوق حرفه ای آلمان..! ( قسمت اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشگر فینال جام‌جهانی مشخص شد


گزارشگر مسابقه تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین در مرحله فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شد.

بیست چهارده: مزدک میرزایی امشب ساعت ۲۳:۳۰ مسابقه فینال تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین را گزارش می‌کند.

ویژه برنامه "بیست چهارده" به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور به پوشش رقابت های این دوره از جام جهانی پرداخت. این برنامه با اجرای عادل فردوسی پور، رضا جاودانی و محمدحسین میثاقی در طول برگزاری مسابقات هر شب روی آنتن رفته و در گفت‌وگو با کارشناسان و ورزشکاران داخلی و خارجی عملکرد تیم ملی ایران و سایر تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌داد. همچنین وله‌های گرافیکی و اختصاصی برنامه نیز بخش‌های متنوعی از جمله معرفی کشورهای شرکت‌کننده در این دوره از جام جهانی، تاریخچه بازی‌ها، ستارگان و چهره‌های فوتبالی را شامل می‌شد.