ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گریه نوراللهی بعد از شکست پرسپولیس


احمد نوراللهی بازیکن جوان پرسپولیس بعد از شکست به شدت می گریست و این گریه را تا پای اتوبوس ادامه داد.

ورزش سه: احمد نوراللهی بازیکن جوان پرسپولیس بعد از شکست به شدت می گریست و این گریه را تا پای اتوبوس ادامه داد.

او که با چشمان گریان با خبرنگاران صحبت می کرد گفت: امروز واقعا خوب بازی کردیم اما آقای داور هرکاری دلش خواست کرد و ذوب آهن برنده از زمین بیرون آمد. من واقعا نمی دانم که ما دیگر در زمین باید چه بکنیم.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس با شکست الوند به فولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس 2 فجرسپاسی 3؛ شکست های پرسپولیس کهکشانی هم آغاز شد



هفته دوم لیگ برتر

پرسپولیس بازی برده را با شكست عوض كرد/ نخستین باخت سرخپوشان با ژوزه در ورزشگاه خالی

تیم فوتبال پرسپولیس نخستین شكست خود را در فصل جدید تجربه كرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان فجر سپاسی بود و در حالی كه از حریف خود پیش بود، در نهایت با نتیجه پرگل 3 بر 2 بازی را واگذ ار كرد.

پرسپولیس در نیمه نخست بازی را بهتر از حریف آغاز كرد و در دقیقه 15 روی اشتباه مسلم مدافع فجر سپاسی به وسیله امیرحسین فشنگچی به گل نخست دست یافت. در همان نیمه نخست پرسپولیسی‌ها به وسیله فشنگچی و انصاری فرد دو سه موقعیت خوب دیگر هم داشتند كه نتوانستند از آن‌ها استفاده كنند.

در آغاز نیمه دوم فجر سپاسی با تغییر شیوه بازی و با هدف جبران گل خورده وارد زمین شدند و خیلی زود در دقیقه 52 به وسیله عباس محمدرضایی و روی اشتباه بازیكنان پرسپولیس به گل رسیدند.

در ادامه بازی شاگردان ژوزه كه از این بازی برد می‌خواستند شدت حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر كردند اما حمله‌های سرخ‌پوشان آنچنان كارساز نبود و تنها در یكی دو صحنه بود كه این تیم به وسیله كریم انصاری فرد صاحب موقعیت‌های خوبی شد.

در دقیقه 75 یكی از حملات فجر سپاسی با خطای محسن بنگر به روی مهاجم این تیم همراه شد كه داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی كرد در حالی كه بازیكنان و كادر فنی سرخ‌پوشان به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند با این حال رضا حقیقی كاپیتان فجر پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را تبدیل به دومین گل فجر سپاسی كرد.

در نیمه دوم ژوزه بازیكنانی چون جواد كاظمیان، محمد قاضی و محمد نوری را وارد زمین كرد اما تا دقایق پایانی بازی سرخ‌پوشان نتوانستند كاری از پیش ببرند و روی یك ضد حمله تند و تیز فجر سپاسی به وسیله مهدی نظری (90) به گل سوم دست یافت تا آب سردی بر پیكره تیم پرستاره پرسپولیس ریخته باشد.

با این حال این پایان كار نبود و در ثانیه‌های پایانی بازی محمد قاضی با یك شوت زیبا یكی دیگر از گل‌های خورده پرسپولیس را جبران كرد تا پرسپولیس در این بازی با نتیجه 3 بر 2 بازنده شود.

بدین ترتیب مانوئل ژوزه نخستین شكست خود را به همراه پرسپولیس در فصل جدید تجربه كرد. سرخ‌پوشان هفته آینده باید در ورزشگاه آزادی و با حضو رتماشاگران خود به مصاف گهر شهرداری درود بروند.

فجرسپاسی هم با این پیروزی 6 امتیازی شد و موقتا تا پیش از انجام بازی‌های چهارشنبه به صدر جدول صعود كرد./ایسنا