ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گریزمان: از پنالتی که زدم پشیمان نیستم


مهاجم اتلتیکو مادرید اظهار کرد از ضربه پالتی که مقابل رئال مادرید زده به هیچ وجه پیشمان نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی مغلوب رئال مادرید شد. آنتوان گریزمان پس از بازی گفت: این دیدار سخت ترین بازی زندگی ام نبود. برابر بایرن در مونیخ سخت تر بود اما از لحاظ احساسی، دیدار برابر مادرید بدترین بازی بود.

اتلتیکو دو سال پیش در ورزشگاه دالوز لیسبون در فینال اروپا یک بار دیگر به رئال باخته بود. مهاجم فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: آن بازی سخت تر بود. در این بازی همه کار کردیم. باید تاکید کنم ضربات پنالتی شانسی است.

گریزمان درباره وضعیت تیم پس از ناکامی در قهرمانی هم گفت: هیچ‌کس دوست ندارد حرفی بزند. همه ساکت هستند. دیگو سیمئونه درباره آینده‌ام حرفی نزد. همه ناراحت هستند.

مهاجم اتلتیکو یک پنالتی را در نیمه دوم بازی از دست داد. ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد. او در این رابطه اظهار کرد: لحظات سختی است اما باید همه چیز را خیلی زود فراموش کرد. پشیمان نیستم. جایی بود که می خواستم ضربه بزنم و تنها سانتیمترها مانع از ورود توپ به دروازه شدند.


ویدیو مرتبط :
گل ها و مهارت های آنتونیو گریزمان در فصل 2014/15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم به قتل: گنده خواجه ربیع هستم، جنایت کردم اما پشیمان نیستم!



متهم به قتل: گنده خواجه ربیع هستم، جنایت کردم اما پشیمان نیستم!

مرد ۳۸ساله ای که روزجمعه گذشته جوانی را کشته بود به خراسان گفت: از ارتکاب قتل پشیمان نیستم چون من «گنده خواجه ربیع» هستم.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خراسان، متهم این پرونده صبح روز گذشته در گفت وگو با خراسان گفت: تاکنون چندین بار زندانی شده ام که طولانی ترین آن ۳سال بوده و در بقیه موارد هم هر بار چند ماهی را در زندان سپری کرده ام یک بار هم به خاطر داشتن اسلحه کلاشینکف ۴۵روز در زندان بودم. ۳ فرزند دارم که کوچک ترین آنها ۲سال دارد و دلم برای او تنگ می شود. وی اضافه کرد: سال ۸۰ ازدواج کردم و پس از آن نیز با دختری که اهل یکی از شهرهای شمال خراسان رضوی بود به عنوان همسر دوم ازدواج کردم که بعد از مدتی فوت کرد.

سرت هم بخیه خورده! شکسته بود؟

بله! حدود ۱۰روز قبل با برادرم دعوایمان شد. مرا سنگ باران کردند الان ۳روز است که از بیمارستان مرخص شده ام.

به چه جرمی زندانی بودی؟

همه چیز! من که از کسی باکی ندارم به من می گویند «گنده خواجه ربیع» همین را بنویس. چند وقت قبل یک مامور کلانتری را هم زدم و ۱۱ روز به زندان رفتم.

به چه شغلی مشغول بودی؟

ورشکسته شدم قبلا انبار ضایعاتی داشتم، کلاهم را برداشتند البته اطرافیانم و کارگرانم مواد می فروختند!

ماجرای قتل چه بود؟ چرا آدم کشتی؟

ساعت ۳ بعدازظهر جمعه من و دوستم با موتور به اسماعیل آباد (واقع در صدمتری) رفتیم ۱۵هزار تومان دادیم تا جنس (موادمخدر) بگیرم که دیدم یکی مرد کارتن خوابی را با لگد می زند راستش من به کارتن خواب ها حساسیت دارم یعنی آن ها را خیلی دوست دارم به او گفتم چرا می زنی؟ اگر مشکل مالی (برای تهیه مواد) دارد من ۲۰هزار تومان دارم می دهم اما او به مادرم ناسزا گفت. من هم که از فحش دادن بدم می آید به خصوص وقتی درباره مادر باشد کاردم را کشیدم و ضربه ای به صورتش زدم که زیر فکش خورد و روی زمین افتاد.

کارد را از قبل همراه داشتی؟

بله! کارد من ۳ تیغه است. همیشه کاردم را با خودم می برم.

بعد از آن چه کردی؟

آمدم به دوستم گفتم با یکی بحث کردم فرار کن برویم او با موتورسیکلت مرا به خانه رساند من هم کارد را شستم و پنهان کردم وقتی ماموران آمدند کارد را پیدا نکردند ولی به آنها گفتم آن را به همسایه روبه رویی داده ام که آن را تحویل ماموران داد.

الان از ارتکاب جنایت پشیمانی؟

نه! چرا پشیمان باشم من «گنده خواجه ربیع» هستم. پشیمانی معنی ندارد البته من واقعیت ها را می گویم چون مادرم ۳ نصیحت به من می کرد اول این که مال مردم را نخورم، دوم به ناموس مردم نگاه نکنم و سوم هم دروغ نگویم. چون مادرم گفته اگر این ۳ کار را انجام بدهی تن من در گور می لرزد.

شایان ذکر است: عصر جمعه گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند موتورسواران جوانی را به ضرب چاقو در منطقه اسماعیل آباد در منطقه صدمتری مجروح کردند و متواری شدند.

در پی دریافت این خبر و به دستور سرهنگ بانژاد (رئیس کلانتری خواجه ربیع) ماموران انتظامی به تحقیق در این باره پرداختند که مشخص شد جوان مجروح در بیمارستان جان باخته است بنابراین موضوع به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام شد و مقام قضایی پس از حضور در محل حادثه، دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر کرد. ماموران تجسس کلانتری پس از گذشت ۲ساعت موفق شدند موتورسواران را در مخفی گاه های خود دستگیر کنند. در این میان «ع.م» مرد ۳۸ساله به ارتکاب جنایت اعتراف کرد./خراسان