ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گروژیچ به لیورپول پیوست


باشگاه لیورپول امروز به صورت رسمی تایید کرد که مارکو گروژیچ، ستاره 19 ساله باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به خدمت گرفته است.

ورزش سه: باشگاه لیورپول امروز به صورت رسمی تایید کرد که مارکو گروژیچ، ستاره 19 ساله باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به خدمت گرفته است.

گروژیچ 19 ساله از فصل آینده پیراهن لیورپول را به تن کرده و تا انتهای فصل جاری به صورت قرضی در ستاره سرخ باقی خواهد ماند. دو هفته پیش باشگاه ستاره سرخ اعلام کرده بود که با مبلغ 5 میلیون پوندی پیشنهادی لیورپولی ها برای به خدمت گرفتن گروژیچ موافقت کرده است.

گروژیچ روز یکشنبه وارد لیورپول شد، دوشنبه تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و سرانجام امروز لیورپولی ها تایید کردند که با قراردادی 5 ساله به ارزش 5 میلیون پوند وی را به خدمت گرفته اند؛ هرچند که تا انتهای فصل بصورت قرضی برای باشگاه سابقش بازی خواهد کرد. او با تیم زیر 20 ساله های صربستان عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده و می تواند به عنوان هافبک تهاجمی به میدان برود.

ستاره سرخ اعلام کرد که از اندرلخت بلژیک و اشتوتگارت آلمان نیز پیشنهاداتی 2 و 5 میلیون یورویی برای گروژیچ دریافت کرده بود اما در نهایت به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت داده است.


ویدیو مرتبط :
جیمز میلنر به طور رسمی به لیورپول پیوست + (زیرنویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریکی لمبرت به لیورپول پیوست


مهاجم پیشین ساوتهمپتون با امضای قراردادی ۲ ساله راهی لیورپول شد.

خبرگزاری فارس: مهاجم پیشین ساوتهمپتون با امضای قراردادی ۲ ساله راهی لیورپول شد.

 باشگاه لیورپول امضای قرارداد با ریکی لمبرت را با مبلغ چهار میلیون پوند تایید کرد.

لمبرت که پیش از این در ساوتهمپتون توپ می‌زد در 235 دیدار موفق به زدن 117 گل برای تیمش شده بود. در همین تیم بود که توجه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس را جلب کرد تا یکی از بازیکنان سه شیر در جام جهانی باشد.

لمبرت پیش از این اعلام کرده بود از دوران کودکی هوادار باشگاه لیورپول بوده و اکنون با پیوستن به این تیم موفق شده رویای دوران کودکی‌اش را حقیقت ببخشد. قرارداد او با قرمزهای بندر آنفیلد دو ساله است.

وی در این زمینه گفت: باورم نمی‌شود. این باشگاه را در تمام زندگی‌ام دوست داشته‌ام. 17 سال پیش اینجا را ترک کردم و اکنون نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از بازگشت به این تیم پنهان کنم.

وی افزود: همواره رویای حضور در میدان با پیراهن لیورپول را داشتم اما فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم. به هیچ وجه فکر نمی‌کردم رویایم به حقیقت بدل شود.