ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گرشاسبی: طارمی نگفته بزرگتر تیم است!


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث روز گذشته تمرین در مورد درصد دریافتی‌ها بود اما پرداختی باشگاه نسبت به تیم‌های دیگر کم نبوده است.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات گرندپری شطرنج بانوان در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس به خاطر مسائل مالی عنوان کرد: آنها سوالاتی در مورد دریافتی‌شان داشتند که بلافاصله به حضور مدیرعامل و حسین عبدی جلسه برگزار و مشکلات رفع شد.

وی ادامه داد: بحث در مورد دریافتی‌ها بود. با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم بچه‌ها انتظار داشتند که بیشتر دریافت کنیم. برخی از  گذشته طلب داشتند و حق‌شان است. البته پرداختی باشگاه نسبت به تیم‌های دیگر بد نبوده است. از سوی دیگر روز گذشته اعتصابی نبود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: برخی به دنبال ایجاد حاشیه در تیم‌های بزرگ هستند و خوشبختانه این موضوع با درایت بچه‌ها و کادر فنی حل شده است.

گرشاسبی در مورد اینکه طارمی گفت خودش را بزرگ‌تر تیم معرفی کرده است، گفت: من چنین چیزی نشنیدم با مدیرعامل تیم هم صحبت کردم گفت او اینطور نگفته است.


ویدیو مرتبط :
تیکه کلام جالب جیگر:نگفته بودی نگفته بودی نگفته بودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طارمی: من بزرگتر تیم هستم!


بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی حاضر به تمرین کردن نشدند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار بود ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برای شرکت در تمرین حضور پیدا کردند. آنها ابتدا به سالن وزنه رفتند اما پس از آن حاضر نشدند در زمین چمن برای ادامه تمرین حضور یابند.

مهدی طارمی به نمایندگی از بازیکنان اعلام کرد تا زمانی که پول آنها پرداخت نشود حاضر نیستند به تمرین بپردازند. پس از این موضوع ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا کرد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت اما آنها باز هم حاضر نشدند که تمرین کنند.

در این بین طارمی با برخوردی نامناسب با عکاسان و خبرنگاران، خطاب به مسئولان ورزشگاه گفت: چه کسی اینها را به داخل راه داده است. آنها را از محل تمرین بیرون کنید. این جمله طارمی اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت و آنها این سوال را مطرح کردند که مگر تیم بزرگتر ندارد؟ طارمی هم به خبرنگاران گفت: بزرگتر تیم من هستم، چه کسی می‌خواهد حرف بزند؟

زمانی که بازیکنان قصد ترک تمرین را داشتند هواداران تیم برای آنها به صورت تمسخرآمیز دست زدند. البته محمدانصاری و محسن بنگر که جزو اعتصاب کنندگان نبودند به هنگام خروج با تشویق هواداران مواجه شدند.