ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گامبا - ناگویا فینال جام امپراطور ژاپن




 

 

فوتبال

 

گامبا اوزاکا ۲-۱ وگالتا سندای را شکست داد و به فینال جام امپراطور ژاپن رسید.

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام امپراطوری ژاپن و در بازی دیگر نیمه نهایی ناگویا بعد از تساوی ۱-۱ در وقت اضافه در ضربات پنالتی ۵-۳ شیمیزو اس پلاس را برد تا یک پای دیگر فینال باشد.

جام امپراطور قدیمی ترین مسابقات فوتبال در ژاپن است که به صورت حذفی برگزار می شود و همه تیم های حرفه‌ای و غیر حرفه ای حق شرکت در آن را دارند.

قهرمان جام امپراطور ژاپن چهارمین نماینده باشگاه‌های این کشور خواهد بود که به همراه سه تیم برتر لیگ به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند.

بازی فینال روز اول ژانویه برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
فوتسال : تاسیسات دریایی ایران 4 - 3 ناگویا ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ال کلاسیکو، اینبار در فینال جام حذفی



 

 

 

پنج شنبه: 5 کشته در شلیک گلوله حامیان مبارک به سمت معترضین

 

تیمهای رئال مادرید و بارسلونا دو رقیب سرسخت در فوتبال اسپانیا، پس از کسب پیروزیهای راحت در دو دیدار رفت و برگشت جام حذفی موسوم به کوپا دل ری حریف یکدیگر در فینال شدند.

رئال دو بر صفر ''''سوییا'''' را در خانه مغلوب کرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت سه بر صفر از سد این تیم بگذرد و پیش از این، بارسلونا سه برصفر آلمریا را شکست داده بود و با یک پیروزی پرگل هشت بر صفر در مجموع دو دیدار، نخستین تیم راه یافته به فینال شده بود.

مسعود اوزیل در دقیقه 82 با استفاده از قدرت تمام کنندگی خونسردانه اش یک گل برای رئال به ثمر رساند و پس از آن امانوئل آده بایور که تازه به این تیم پایتخت نشین اسپانیا پیوسته است نخستین گل خود را برای قهرمان 17 دوره از رقابتهای کوپا دل ری زد.

رئالی ها که برای نخستین بار از سال 2004 به دیدار پایانی جام حذفی راه یافته اند، رکورد حضور خود را در فینال به 37 دوره افزایش دادند.

بارسلونا در دیدار پایانی که در تاریخ 20 آوریل ( 31 فروردین ماه آینده ) و چهار روز پس از پیکار بزرگ ال کلاسیکو بین دو تیم در لیگ اسپانیا برگزار خواهد شد به دنبال افزایش رکورد 25 دوره قهرمانی در این رفابتها خواهد بود.

بارسلونا پنج بار پیاپی در مقابل رئال که آخرین بار در سال 1993 جام حذفی را تصاحب کرد، پیروز شده است.