ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گاف کمیته انضباطی/بازیکن فجر به جای بازیکن مس محروم شد!



 

 

 

 

فدراسیون , بازیکن , تیم فجر شهید سپاسی

 

 

 

روز گذشته سایت فدراسیون در خبری آورد« دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و مس کرمان در حالی 5/11/90 برگزار شد که از سوی علیرضا جلیلی-بازیکن تیم فجر شهید سپاسی تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس این بازیکن به مدت 3 جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

این رای برای فجری ها تعجب برانگیز بود زیرا در دقایق تلف شده آن بازی جلیلی روی سیفی خطایی فنی انجام داد که سیفی در واکنش به این امر، با لگد به شکم بازیکن فجر کوبید! داور بازی به بازیکن مس کارت قرمز مستقیم و به بازیکن فجر کارت زرد دوم را داد تا هر دو اخراج شوند. در گزارش ناظر و داور هم تخلف بازیکن مس آمده اما کمیته انضباطی عکس این موضوع رای داده که  با اعتراض فجری ها مواجه شد ومقرر گردید رای اصلاح شود.


ویدیو مرتبط :
درگیری بازیکن الومینیوم با پرچم کرنر در بازی با مس کرما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.



 

 

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.

 

اخبار کمیته انضباطی

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و سایپا البرز در حالی بیست و دوم مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شد که بعد از پایان بازی، رضا حقیقی بازیکن تیم شهید سپاسی و روزبه شاه علیدوست بازیکن سایپا با یکدیگر درگیر شدند.

بر این اساس، بازیکنان فوق از سوی کمیته انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.