ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گاف بزرگ کنفدراسیون والیبال آسیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال

کنفدراسیون والیبال آسیا شیوه انتخاب تیم های راه یافته به المپیک را اشتباه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به توکیو، در حالی که قبل از آغاز ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک در توکیو ژاپن اعلام شده بود سه تیم برتر این ر‌قا‌بت‌ها به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک می‌شود، اما به نظر می‌رسد شیوه انتخاب تیم‌های راه یافته به المپیک به گونه‌ دیگری است.

مسئولان برگزاری ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در جدیدترین اعلام نظر خود گفته‌اند که اگر در بین سه تیم اول ر‌قا‌بت‌ها یک تیم آسیایی وجود داشته باشد تیم چهارم از هر قاره‌ای که باشد راهی المپیک می‌شود.

در واقع تیم‌های آسیایی برای گرفتن سهمیه دوم آسیا باید در جایگاه چهارم قرار بگیرند نه پنجم.

پیش از این اعلام شده بود اگر بین سه تیم برتر از آسیا نماینده‌ای وجود داشته باشد سهمیه بهترین تیم آسیایی صرف نظر از جایگاه تیم آسیایی دیگر به این قاره می‌رسد.

 


ویدیو مرتبط :
گاف بزرگ شبکه الجزیره قطر (گاف رسانه ای قرن 21)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ رده بندی گروه ایران مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,کنفدراسیون والیبال آسیا

 

اخبار ورزشی - جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ رده بندی گروه ایران مشخص شد

رقابت های دور مقدماتی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه دوم به پایان رسید و رتبه بندی تیم های اول تا چهارم این گروه مشخص شد.

به گزارش ایرنا، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز با دیدار تیم های ایران و استرالیا در گروه دوم آغاز شد و ملی پوشان ایران سه بر یک برابر استرالیا به پیروزی رسیدند.

در دومین دیدار این گروه نیز تیم های تایلند و چین به مصاف یکدیگر رفتند که رقابت نزدیک آنان سه بر دو به سود چین به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی ب والیبال ایران با سه پیروزی و 8 امتیاز صدرنشین گروه دوم جام کنفدراسیون والیبال آسیا شد و تیم های چین و تایلند نیز با پنج امتیاز و اختلاف معدل ست در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند. استرالیا نیز بدون امتیاز مکان چهارم این گروه را به خود اختصاص داد.

نتایج کامل دیدارهای دور مقدماتی گروه دوم جام کنفدراسیون والیبال آسیا به قرار زیر است:
ایران 3- تایلند 2 (23 بر 25، 25 بر 16، 20 بر 25 و 18 بر 16)

چین 3- استرالیا صفر (25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 21)

استرالیا صفر – تایلند 3 (14 بر 25، 20 بر 25 و 27 بر 29)

ایران 3– چین صفر (25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 15)

ایران 3 – استرالیا یک (25 بر 13، 28 بر 30، 25 بر 23 و 25 بر 20)

تایلند 2- چین 3 (25 بر 19، 22 بر 25، 25 بر 18، 22 بر 25 و 13 بر 15)

فردا پنج شنبه 30 مردادماه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جمعه 31 مردادماه برگزار خواهد شد که تیم های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم های چهارم تا اول گروه دوم به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی ب والیبال ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم در مرحله حذفی با تیم چهارم گروه یک (قزاقستان یا ژاپن) مبارزه خواهد کرد.
اخبار ورزشی - ایرنا