ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گارسیا: همه چیز داشتیم جز شانس


سرمربی رم معتقد است منچستر‌سیتی با خوش شانسی توانست در ایتالیا به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شود.

خبرگزاری ایسنا: رم و منچستر‌سیتی در حالی برابر هم به میدان رفتند که تساوی بدون گل تیم ایتالیایی را به مرحله بعد می رساند ولی گل های نصری و زابالتا باعث شد منچستر سیتی به مرحله بعد برود.

رودی گارسیا سرمربی مرم پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان گفت: رم کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بود. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. در این دیدار به خوبی دفاع کردیم و به حریف اجازه خودنمایی ندادیم. می‌توانستیم چند بار دروازه حریفامان را باز کنیم و خیال خود را راحت کنیم. ناینگولان و پیانیچ فرصت‌های بسیار خوبی به دست آوردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. تا دقیقه آخر جنگیدیم و به حریف اجازه خودنمایی ندادیم اما در ثانیه‌های آخر بی‌تجربگی کردیم و اجازه دادیم تا دروازه‌مان به راحتی باز شود. منچستر‌سیتی نشان داده است که تیم بسیار خوبی است و از کوچکترین فرصت ها گل ساخت تا انها به جای ما راهی مرحله بعد شوند. تیمم در این دیدار همه چیز داشت جز شانس. باید اعتراف کنم که از این نتیجه ناامید و ناراحت شدم حالا باید به لیگ اروپا فکر کنیم.

سرمربی فرانسوی رم ادامه داد: تاکتیک‌های من در این دیدار خیلی زود از بین رفت. به اندازه کافی در خط حمله قدرتمند نبودیم و فضای زیادی به بازیکنان حریف دادیم. اولین نفری هستم که مسئول این نتیجه‌ بد هستم. مقصر این شکست من بودم و بازیکنانم هیچ تقصیری ندارند. نیمه اول اشتباه‌های زیادی را مرتکب شدیم که همه به من برمی‌گردد. استراتژی خوبی در نیمه نخست نداشتیم. باید برابر تیمی مثل منچستر‌سیتی بیشتر دفاعی بازی کرده و از ضدحمله بیشتر استفاده می‌کردیم. گل بدی دریافت کردیم و پس از آن بازیکنان بایرن ابتکار عمل را به دست گرفتند. پس از این که دروازه‌ ما باز شد، تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم. پس از آن بی‌دقتی در خط دفاع باعث شد حریف به گل دوم برسد. در اواخر نیمه دوم واکنش خوبی به بازی حریف داشتیم ولی دروازه‌بان آنها بارها مانع از به گل رسیدن تیم من شد.

گارسیا در پاسخ به انتقاد خبرنگاران ایتالیایی گفت: چیزی که نمی‌توانم آن را پنهان کنم این است که ما در این دیدار خیلی خوب بودیم ولی شانس با ما یار نبود و ما فوتبال همیشگی‌مان را برابر منچستر‌سیتی ارائه ندادیم. در نیمه نخست فقط تماشاگر بودیم و به آنها کمک کردیم تا به گل برسند. باید این نتیجه را پذیرفت. این شکست مثل یک سیلی محکمی بود که به گوشمان خورد. شک ندارم که در آینده بهتر می‌شویم و این شکست را جبران خواهیم کرد. امشب ثابت کردیم که تیم قوی هستیم. همه شما می‌دانید که بعضی‌ها به رم بی احترامی می‌کنند. آنها باید بدانند که ما می‌توانیم در زمین بازی هر کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم. این تیم رم واقعیت را در زمین بازی می‌گوید. من مجموعه‌ای از بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارم که در زمین می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند. سیتی تیم خوبی است، اما ما عملکرد بهتری داشتیم و کاملا سرتر بودیم. وقتی قسمتی از ورزشگاه را به خاطر محرومیت تماشاگران خالی می‌دیدم، احساس عجیبی به من دست داد. اما بازیکنان نشان دادند که تحت تاثیر چنین چیزهایی قرار نمی‌گیرند. بهترین خط دفاعی را در اختیار داریم. در خط حمله هم یکی از بهترین‌ها هستیم. این نشان می‌دهد که تیم هم خوب دفاع می‌کند و هم خوب بازی هجومی را به نمایش می‌گذارد.

رم از زمانی که رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد به کلی دگرگون شد و اکنون در سری A از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی به شمار می‌آید. تابستان سال قبل بود که سران باشگاه رم تصمیم گرفتند گارسیا را که نامی ناشناخته در فوتبال اروپا بود به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند. این مربی فرانسوی خیلی سریع توانست توانایی‌های خود را در این تیم ایتالیایی ثابت و با 10 پیروزی پیاپی که با رم به دست آورد یک رکورد جدید را در سری A به نام خود ثبت کند.

گارسیا اکنون به چهره‌ای محبوب در بین هواداران رم تبدیل شده است و دوست دارد که به همکاری با این تیم ایتالیایی ادامه دهد. این مربی 50 ساله گفت: احساس می‌کنم اینجا شرایط خوبی دارم و هواداران از نتایج تیم محبوب خود راضی هستند. نمی‌خواهم رم را ترک کرده و به تیم دیگری بروم. افکار و اندیشه‌های من مطابق با باشگاه رم است و دلیلی ندارد که این تیم را ترک کنم. این مربی فرانسوی ادامه داد: می‌خواهم در رم بمانم؛ چرا که با این تیم می‌خواهم به قهرمانی‌های زیادی دست یابم. من مربی بلندپروازی هستم و برای کسب جام به رم آمده‌ام. امیدوارم که بتوانم با این تیم نتایج خوبی را کسب و رضایت هواداران را جلب کنم. هدف ما در این فصل این است که در هر دیدار نهایت تلاش خود را داشته باشیم و لحظه‌ای دست از تلاش بر نداریم. به خوبی می‌دانیم کار بسیار سختی پیش‌رو داریم. در فصل جاری رقابت بسیار سخت شده است. یوونتوس تیم بسیار خوبی است و در حال حاضر هم بهترین تیم ایتالیا است و بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این تیم در فصل جابجایی تابستانی تمام بازیکنان خود را حفظ کرد و در کنار آن هم با چهره‌های جدیدی مثل پاتریس اورا و آلوارو موراتا قرارداد امضا کرد. این تیم قوی‌تر از قبل شده است.

او ادامه داد: برای کسب عنوان قهرمانی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی داریم. می‌خواهیم به سلطه یوونتوس پایان دهیم و جام را بالای سر ببریم. یوونتوس قهرمان سه دوره اخیر است. همواره به تمام کسانی که در باشگاه کار می‌کنند می‌گویم که باید برای قهرمان شدن لحظه‌ای دست از تلاش برنداریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بجنگد و تلاش کند. هدف ما در این فصل قهرمان شدن است. کار بسیار سختی پیش‌رو داریم. بر این باورم که رقابت در این فصل تنها بین یوونتوس و رم نیست. ناپولی هم تیم بسیار خوبی است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.


ویدیو مرتبط :
حادثه در بسکتبال (شانس شانس شانس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: شانس قهرمانی پرسپولیس از دو استقلال کمتر نیست/ مغرور نبودیم و زیر فشار سنگینی قرار داشتیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نقت از ما بهتر بازی کرد اما مستحق باخت نبودیم
برانکو: شانس قهرمانی پرسپولیس از دو استقلال کمتر نیست/ مغرور نبودیم و زیر فشار سنگینی قرار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شانس قهرمانی ما از دو استقلال کمتر نیست.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت و اینکه آیا قهرمانی از دست رفته اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق رخ داد هیچ کس نه دوست داشت نه انتظار داشت که چنین اتفاقی رخ بدهد. آن چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که هم‌اکنون آماده 2 بازی آینده شوند. معلوم شد که از قبل هم اشتباه پیش‌بینی نکرده بودم که کار سختی داریم. لیگ ایران لیگ برابری است.

وی ادامه داد: باید روز به روز آماده‌تر باشیم و باانگیزه در بازی حاضر شویم.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه آیا قهرمانی از دست پرسپولیس خارج شده گفت: فقط وظیفه ما برد است ببریم و ببریم بقیه دست خداست. مثل 2 تیم دیگر شانس داریم. از استقلال و استقلال خوزستان شانسمان کمتر نیست. همه چیز باز است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه بازیکنان و داور در دیدار روز گذشته تاکید کرد: فقط سرمان به کار خودمان گرم است. اعتماد به ارگان‌های ذیربط داریم. درست است گل اول آفساید بود اما آن طور که در بازی‌های گذشته حاضر شدیم بازی نکردیم. نفت بهتر بازی کرد و مزد آن را گرفت اما محکم می‌توانم بگویم که مستحق باخت نبودیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش مغرور نشده بودند گفت: غرور دیده نمی‌شد. این مسئله آخر فصل معلوم می‌شود که کل فصل به خاطر وقایع مختلف تحت فشار سنگین بوده‌ایم و با وجود این مسائل بازیکنان خوب کار کرده‌اند قطعا تماشاگران این مسائل را فراموش نمی‌کنند که به خاطر همین هم حمایت می‌کنند. مثل تیم‌های نفت و استقلال خوزستان نبودیم و مشکلات زیادی داشتیم. قطعا بازیکنان ما با فشارهای زیاد خوب کار کردند.

برانکو در مورد اینکه آیا بازیکنان پس از شکست مقابل نفت جریمه می‌شوند گفت: آنها را جریمه کردم و 2 روز به بازیکنان استراحت دادم!

وی در مورد اشتباهات سوشا و بابک حاتمی یادآور شد: ساده‌ترین کار این است که یک بازیکن را پس از شکست مقصر بدانیم. یک بازیکن را نمی‌توان مقصر دانست. نه در گلزنی و نه در گل خوردن یک نفر دخیل نیست. هر کسی می‌تواند اشتباه کند گل نزند و یا گل بخورد. دیروز اشتباه داشتیم اما زیاد نبود. بازی طوری بود که باید این اتفاق می‌افتاد باید بدانید که 22 بازی بدون باخت بودیم.

وی در مورد بازی با گسترش فولاد و شکست این تیم مقابل سپاهان تاکید کرد: البته مسئله غیر منتظره‌ای نیست سپاهان قهرمان سال گذشته و در اصفهان هم بازی داشته است. خیلی عجیب نیست.

برانکو در مورد اینکه آیا به قهرمانی پرسپولیس امیدوار هست گفت: طبیعی است تمام اهداف ما در مسیر قهرمانی و این 2 بازی قرار گرفته است.