ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گارسیا: امکان معجزه وجود نداشت


سرمربی رم بعد از شکست سنگین برابر بارسلونا اعتراف کرد تیمش در شرایط کنونی غیر ممکن بود بتواند کاتالان‌ها را شکست دهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، جالوروسی که در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود برابر بارسلونا به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کند، در دیدار برگشت کار بسیار سختی در نوکمپ داشت و با نتیجه 6 بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

رودی گارسیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیمی بزرگ و بسیار قوی بازی کردیم. بارسلونا بعد از شکست رئال مادرید، روحیه مضاعفی گرفته است و شکست دادن این تیم در شرایط کنونی غیر ممکن به نظر می‌رسد. همه دیدیم آنها چگونه برابر رئال مادرید به پیروزی رسیدند. باید اعتراف کرد رم نه هم‌سطح بارسلونا است و نه رئال مادرید.

سرمربی فرانسوی رم ادامه داد: در این دیدار اشتباهات زیادی داشتیم. آغاز خوبی برابر بارسلونا داشتیم و فرصت گلزنی هم خلق کردیم که ادین ژکو به راحتی آن را از دست داد. بعد از این فرصت بود که بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و بارها دروازه ما را تهدید کرد. بدون شک اگر محمد صلاح و ژروینیو در این دیدار حضور داشتند، شرایط برای ما راحت‌تر می‌شد. صلاح بازیکنی سرعتی است و می‌توانست کمک زیادی به ما بکند اما متاسفانه او را در اختیار نداشتیم. در چنین شرایطی پیروزی برابر بارسلونا و امکان خلق معجزه وجود نداشت.

رودی گارسیا در پایان سخنانش درباره شانس رم برای صعود به دور بعد نیز گفت: هنوز شانس داریم. خبر بسیار خوبی به ما رسید و آن اینکه دیدار باته بوریسوف برابر بایرلورکوزن با تساوی به پایان رسیده است و این نشان می‌دهد در صورت پیروزی در دیدار بعدی می‌توانیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

در این گروه بارسلونا با 13 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش را به دور بعد نهایی کرده است. بایرلورکوزن با پنج امتیاز در رده دوم جای دارد و رم هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم است. باته بوریسوف هم با چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد و هفته پایانی برای هر سه تیم مهم است.


ویدیو مرتبط :
چی میشد اگه هیچ فصلی وجود نداشت؟! یا فقط یک فصل وجود داشت؟+مطالب علمی خفن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا امکان بارداری در زمان قاعدگی وجود دارد ؟



 

آیا امکان بارداری در زمان قاعدگی زنان  وجود دارد ؟

 

 

آیا فکر میکنند که اگر فرد در زمان عادت ماهیانه اقدام به رابطه جنسی نماید ، احتمال بارداری وجود خواهد داشت یا نه ؟


خیلی ها فکر میکنند که اگر فرد در زمان عادت ماهیانه اقدام به رابطه جنسی نماید ، احتمال بارداری وجود نخواهد داشت. اما باید گفت که این امکان وجود دارد که وی در دوران خونریزی نیز باردار گردد.



تعدادی دلیل برای این مهم وجود دارد که برجسته ترین آنها عبارت است ازدلیل تمام خونریزی های مهبلی عادت ماهیانه نمی باشد. مواقعی وجود دارد که زنان خونریزی کمی رو در زمان تخمک گذاری مشاهده مینمایند .



این زمان درست زمانی می باشد که فرد برای باردار شدن کاملاٌ آماده بوده و به اصطلاح کشش رحمی وی بالاست. در زمان تخمک گذاری یک تخم از لوله تخمدان رها شده و بسمت پایین و لوله فالوپ (شیپور رحمی) حرکت میکند.



این بسیار طبیعی است که دختری در زمان تخمک گذاری مقداری خون را مشاهده نماید و آن را حمل بر تغییر زمان عادت ماهیانه و یا به اشتباه خود عادت ماهیانه تلقی نماید



بعضی وقتها تخمک گذاری می تواند قبل از اینکه خونریزی پریود در فرد به پایان برسد اتفاق بیافتد و بعضی وقتها نیز میتواند اتفاقش بلافاصله بعد از پایان یافتن عادت ماهیانه نیز می باشد. از طرفی اسپرم نیز می تواند تا ۳ روز بعد از رها شدن تخمک رو باردار نماید .



بنابراین داشتن رابطه جنسی در هر دو صورت میتواند بارداری نا خواسته رو بهمراه داشته باشدداشتن سکس بدون استفاده از وسایل جلوگیری از حاملگی، در زمان عادت ماهیانه و حتی در زمان خونریزی همچنان دارای ریسک میباشد.



خارج از این مسئله ، روابط جنسی در زمانی که فرد دارای شرایطی اینچنین می باشد هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی توصیه نمی گردد. در این شرایط حتی ریسک مبتلا شدن به انواع بیماریهای جنسی از قبیل ایدز و یا زگیلهای واژن و انواع دیگر بیماریها کاملاٌ بالا می باشد .


تنها راه قابل اطمینان و شایع برای جلوگیری از بارداری نا خواسته و بیماریهای واگیردار، در شرایط فعلی استفاده از کاندوم میباشد.

 


منبع : pezeshk.us