ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گابریل با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید


پس از مذاکرات طولانی در نهایت باشگاه پرسپولیس با هافبک برزیلی به توافق رسید.

خبرگزاری تسنیم: مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه پرسپولیس با گابریل عصر روز گذشته (دوشنبه) انجام شد و صبح امروز نیز این مذاکرات ادامه پیدا کرد.

بر اساس توافق انجام شده گابریل تا پایان این فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی خواهد کرد و چنانچه عملکرد او مورد رضایت باشگاه پرسپولیس باشد قرارداد وی برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

گابریل ظهر بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس به مجموعه درفشی‌فر رفت و قرار شد بعد از تمرین امروز قراردادش را با این باشگاه در هیئت فوتبال تهران ثبت کند.


ویدیو مرتبط :
باشگاه سپاهان با اسکوچیچ به توافق اولیه رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوزوکی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید


دعوتنامه سوزوکی به همراه پیش نویس قرارداد امروز برایش ارسال شد و قرار است فردا هم بلیط سفر این بازیکن به تهران رزرو شود.

جام نیوز: نوریو سوزوکی که طی هفته های گذشته مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود،در مذاکرات اولیه برای عقد قرارداد یک سال و نیمه خواهان دریافت 450 هزار دلار شده بود.پس از ادامه مذاکرات،وی با باشگاه پرسپولیس با قراردادی 310 هزار دلاری به توافق رسید.

دعوتنامه سوزوکی به همراه پیش نویس قرارداد امروز برایش ارسال شد و قرار است فردا هم بلیط سفر این بازیکن به تهران رزرو شود.

طبق برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس،سوزوکی یکشنبه شب یا بامداد دوشنبه به ایران می آید.

وی پس از حضور در تهران در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت می کند و از آنجا که  از نظر فنی مورد تایید مربیان پرسپولیس قرار دارد،در صورت موفقیت در تست پزشکی،با سرخپوشان قرارداد امضا می کند.

سوزوکی در حال حاضر در عضویت تیم وگالتا سندای از دسته اول ژاپن قرار دارد.وی حدفاصل سال های 2002 تا 2003،در ترکیب تیم زیر 20 سال ژاپن 6 بازی انجام داد.

سوزوکی سابقه بازی در اف سی توکیو،کوبه و اومیا را هم در کارنامه خود دارد.