ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی چو چن:این بازی واقعی چین تایپه نبود


کی چو چن گفت: بازیکنان من بسیار عملکرد بهتری در بازی های آینده خواهند داشت.

 خبرگزاری فارس: کی چو چن سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه هم با حضور در این نشست عنوان کرد: امروز بازیکنان من ضعف‌های زیادی داشت اما این تیمی که امروز در این بازی که دیدید بازی واقعی چین تایپه نیست. بازیکنان من بسیار عملکرد بهتری در بازی های آینده خواهند داشت. وی هم چنین برای تیم ملی ایران و پیمان اکبری آرزوی موفقیت کرد.

یونگ شین لین کاپیتان تیم ملی والیبال چین تایپه هم با حضور در این نشست عنوان کرد: امروز در دریافت به هیچ عنوان خوب عمل نکردیم. در مقابل تیم ایران در سرویس و دفاع بسیار عالی بود. به تیم ایران برای داشتن چنین بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی: عراق ۵-۱ چین تایپه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان بازی دوستانه استقلال با چین تایپه


تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم چین‌تایپه می‌رود.

خبرگزاری فارس: تیم استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم چین تایپه می رود.

تیم ملی چین تایپه که برای برگزاری اردو به ایران آمده خواهان برگزاری این بازی بوده است.

این دیدار قرار است در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود. ساعت برگزاری این دیدار طبق گفته بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه 18 است.