ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی روش گزینه اصلی روی میز برای هدایت الجزایر



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

بنا بر ادعا یکی از رسانه‌های الجزایر دو گزینه احتمالی هدایت تیم‌ملی این کشور حذف شدند.

پس از آنکه یک روزنامه الجزایری دو روز پیش از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر خبر داد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان رزومه خود را به فدراسیون این کشور فرستاده است و مدیر برنامه این سرمربی پرتغالی در حال مذاکره با فدراسیون این کشور است تا به توافق برسند که هدایت تیم‌ملی الجزایر را برعهده بگیرد.

در جدیدترین خبر جمال بلماضی سرمربی لخویا قطر که یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی الجزایر بود بنا بر گزارش روزنامه "الشروق الریاضی" الجزایر به نقل از منابع موثق اعلام کرد که پیشنهاد فدراسیون این کشور به سرمربی لخویا کذب است.

این روزنامه الجزایری در ادامه خبر جدیدی را ارائه داد و نوشت: محمد روراوه رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر رسما با جولن لوپتگی سرمربی سابق پورتو تماس گرفته است ولی این سرمربی اسپانیایی حاضر نیست به الجزایر بیاد.

گفتنی است، در صورتی که ادعای رسانه‌های الجزایری صحت داشته باشد منتظر بمانیم تا در نشست هیأت رئیسه با سرمربی تیم ملی که امروز برگزار می‌شود چه اتفاقی می‌افتد. شاید کار به گونه‌ای پیش برود که حتی امکان جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران نیز وجود داشته باشد.

کی‌روش 3 روز پیش در صفحه مجازی خود متنی را منتشر کرده بود که حکایت از خداحافظی از تیم ملی داشت و حتی همان روز در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به طبقه سوم فدراسیون (طبقه‌ای که دبیرکل فدراسیون در آن کار می‌کند) اعلام کرد که آنها بردند!

با توجه به این خبر از روزنامه الشروق دو گزینه بلماضی و لوپتگی از هدایت تیم‌ملی الجزایر کنار رفت و گزینه‌ هدایت کی‌روش قوت گرفته است.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
گزینه های زیر میز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر ورزش نام گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال را فاش كرد؛ مشکل تیم ملی كی روش است نه لباس ها



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبارورزشی - وزیر ورزش نام گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال را فاش كرد؛ مشکل تیم ملی كی روش است نه لباس ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: «لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارد بلکه مشکل سرمربی است که امیدواریم با صحبت‌های مسئولان فدراسیون این موضوع برطرف شود.»

به گزارش جام نیوز، محمود گودرزی در حاشیه مراسم تجلیل از سرمربیان در خصوص حضور جانبازان و معلولان اظهار داشت: «این افراد نماد اخلاق و ایثار هستند. در واقع آنها شهیدان زنده هستند که مهم‌ترین چیزی که با مشاهده آنها به فکرمان می‌رسد ایثار و جوانمردی است. حضور آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی قابل قبول است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون آنها باشیم.»

 وی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از سرمربیان استان‌های مختلف یادآور شد: «بسیار خشنود هستم که در جمع مربیان جوانی که امید و آینده ساز فوتبال کشور هستند، حضور دارم. البته در این جمع پیشکسوتانی هم هستند که معتقدم باید از تجربیات آنها استفاده حداکثری کرد.»

گودرزی فوتبال را رشته ای زیبا و جذاب توصیف کرد که بشر از آن برای ارتقاء سطح سلامتی اش بهره های بسیار برده است و افزود: «فوتبال معجزه ساخت دست بشر است که نیازمند پالایش است تا روز به روز بر جذابیت آن افزوده شود.»


وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط تیم ملی و آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی تاکید کرد: «امیدواریم در اردوی دوم هماهنگی بیشتر شود و مشکلات برطرف شود. فدراسیون هم نظارت دقیق‌تری بر این مسائل داشته باشد و امکانات و تمهیدات لازم چیده شده است تا تیم ملی بتواند در این مسابقات نتیجه لازم را به دست آورد.»

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه تیم ملی در جام جهانی می‌کند، گفت: «امیدواریم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند. فارغ از نتیجه، تلاش و زحمت بازیکنان مهم است. باید بعضی مسائل را قبول کنیم. بلندپروازی هم درست نیست. امیدوارم بازیکنان عملکردی در خور شأن ایران داشته باشند.»

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هیأت مدیره باشگاه استقلال چه زمانی معرفی می‌شود، تاکید کرد: «تیمی در حال بررسی این موضوع است و به زودی این افراد معرفی خواهند شد.»

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه افشارزاده گزینه اصلی برای مدیرعاملی استقلال است، گفت: «صحبت‌هایی صورت گرفته و امیدواریم او این مسئولیت را بپذیرد. البته گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.»

 وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلاتی که سرمربی و بازیکنان تیم ملی در خصوص لباس‌ها اعلام کرده‌اند، گفت: «لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارند بلکه مشکل سرمربی تیم ملی است. امیدوارم با صحبت‌هایی که صورت می‌گیرد تجدید نظر حاصل شود. لباس‌های خوبی در اختیار تیم ملی قرار دارد و امیدواریم این مسئله که مطرح شده را فدراسیون با صحبت‌هایی که با سرمربی انجام می‌دهد برطرف کند.»
 اخبار ورزشی  - جام نیوز