ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی روش پاسخ سجادی را داد


کارلوس کی‌روش به اظهارات سجادی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: کارلوس کی‌روش به اظهارات سجادی واکنش نشان داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته معاون وزارت ورزش بیانیه‌ای جدید منتشر کرده که متن آن به این شرح است:

بعد از صحبت های معاون محترم وزارت ورزش جناب آقای دکتر سجادی و با کمال احترام و ادب توضیحات ذیل به منظور شفاف سازی ضروری به نظر می رسد:

1- این وظیفه و مسوولیت حرفه‌ای - اخلاقی یک مربی فوتبال یا هر رشته دیگر چه خارجی و چه داخلی است که تمام و کمال مسوولیت های مرتبط به انتخاب بازیکنان و شرایط تیمی و "آماده سازی" بازیکنان و تیم را عهده دار باشد.

2- مساله‌ای که باعث دخالت یا تضعیف وظایف مورد اشاره شود، مربی را در راستای وظایفش ناگزیر به تصمیم گیری و انجام اقدامات لازمه مطابق با قرارداد حرفه‌ای می‌کند. (بند یک، پاراگراف یک و دو، قرارداد فی‌مابین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش)

3- همانطور که واضح و روشن است همواره تصمیمات و اقداماتم را بر اساس قرارداد فی‌مابین و در چارچوب محدودیت‌های حرفه‌ای و اخلاقی انجام داده و طبق روال همیشه وظایفم را در راستای حمایت و حفاظت از بهترین شرایط و منافع بازیکنان، انتخاب تیم و "آماده سازی" بازیکنان و تیم ملی انجام داده‌ام.


ویدیو مرتبط :
آموزش و مشاوره فیزیک فرآیند پاسخ قسمت اول مفهوم شتاب ( مهندس دربندی استاد مرجع روش فرآیند پاسخ با مجور از رسانه های دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی مراسم قرعه کشی جام جهانی؛ پاسخ جالب کی روش به خبرنگار BBC



کارلوس کی روش , تیم ملی  , جام جهانی اسپانیا

 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بعد از مراسم قرعه کشی به سوال حاشیه ای خبرنگار BBC پاسخ داد.

* کی روش در جواب به سوال حاشیه ای BBC؛ با خبرنگاران ایرانی خوبم

گزارشگر شبکه BBC با شیطنت خاصی از سرمربی تیم ملی پرسید که در کشورش پرتغال با خبرنگاران مشکلات زیادی داشت، ارتباطش با خبرنگاران ایرانی به چه شکل است؟

کی روش هم با لبخند پاسخ داد: «در پرتغال همه فکر می کردند ما همیشه باید ببریم و بهترین تیم دنیا هستیم. در جام جهانی اسپانیا بهترین تیم دنیا بود، درست است؟ آنها فهرمان شدند ولی مقابل ما حق شان برد نبود. ما بهتر از آنها بودیم ولی این اتفاق افتاد و ما شکست خوردیم. بعد از آن بازی قصه هایی برای من ساختند و آن شرایط را برایم به وجود آوردند. فقط می خواستند من برنده باشم ولی در ایران واقعا فضا فرق می کند. خبرنگاران کارشان را می کنند و من هم به کارم مشغول هستند. همه با هم خوب هستیم و سعی می کنیم همیشه خوب بمانیم.»

* مهدوی کیا از خوش تیپ ترین جوانان آسیا شد

مجری برنامه از مهدوی کیا و ایناموتو به عنوان دو جوان خوش تیپ آسیایی نام برد.

مهدی مهدوی کیا که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصور نمی کردند برای مراسم خود را به کوالالامپور برساند، وقتی روی سن برای دقایقی فرصت حرف زدن پیدا کرد، این جملات را به زبان آورد: «من خیلی بازیکن خوش شانسی بودم. دو بار شانس حضور در جام جهانی را به دست آوردم که این آرزوی هر بازیکنی است. من برای تمام تیم هایی که به این مرحله رسیده اند، آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم به خواسته های که دارند برسند.»

البته قبل از این حرف های مهدی نیز، مجری مراسم خیلی حرف های جالبی به زبان آورد: «امروز دو تا از معروفترین اسطوره ها و خوش تیپ ترین جوانان آسیا را در مراسم داریم. یعنی مهدوی کیا و ایناموتو.»