ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی روش خداحافظی کرد


سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل عمان در حرکتی جالب توجه به سوی هواداران رفت و به تعبیر برخی از تماشاگران خداحافظی کرد. خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل عمان در حرکتی جالب توجه به سوی هواداران رفت و به تعبیر برخی از تماشاگران خداحافظی کرد.


کیروش سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل عمان در استادیوم آزادی به سوی هواداران رفت و برای آن ها دست تکان داد. او دور تا دور زمین فوتبال چرخید و به تعبیری با هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چندی پیش استعفای خود را از تاریخ 11 اردیبهشت 1395 تقدیم فدراسیون کرده بود. حال این پرسش مطرح است که آیا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران براستی امروز با فوتبال ایران خداحافظی کرده است؟


ویدیو مرتبط :
کلیپ اهنگ خداحافظی سیروان خسروی | خداحافظی خداحافظی عزیزم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری عباس ترابیان؛ مجیدی نمی خواست خداحافظی کند، کی روش او را اخراج کرد



 

 

افشاگری عباس ترابیان؛ مجیدی نمی خواست خداحافظی کند، کی روش او را اخراج کرد

 

این حرکت فرهاد آبی ها برایش گران تمام شد و سرمربی تیم ملی حکم به اخراج داد در این بین وساطتت عباس ترابیان هم کاری از پیش نبرد.

به گزارش جام نیوز، مازیار ناظمی در وبلاگ خود نوشت:

از روزهایی که عباس ترابیان فاتحانه شانه به شانه کارلوس کی روش راه می رفت و از قرار داد تاریخی و تقریبا مجانی (ترابیان یکبار به من گفت کلا یک و نیم میلیون دلار خرج برداشته البته به جز پاداشهای صعود به جام جهانی) این مربی بزرگ برای فوتبال ایران سخن میگفت روزهای زیادی نمی گذرد، منتها مرد موزابیکی نشان داد در قواعد حرفه ای با کسی شوخی ندارد حتی عباس ترابیان ... در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو برای دقایقی ترابیان میهمان ما بود و در مورد دلایل کناره گیری خودش گفت دیگر احساس کردم به من نیازی نیست و برای همین رفتم سراغ کارهای بر زمین مانده خودم در فدراسیون، از صحبت های ترابیان قانع نمی شوم می روم سراغ اصل مشکل، فرهاد مجیدی و شبی که بدون اطلاع کی روش اردوی تیم ملی را به گفته ترابیان برای آزمایشات "ام آر ای" ترک کرد، سرپرست سابق تیم ملی گفت به مجیدی گفتم با کی روش هماهنگ کن ولی مجیدی گفت او را پیدا نکردم! برای همین با نظر خودم به فرهاد اجازه دادم برود ولی تاکید کردم شب حتما به اردو برگرد ولی آنشب مجیدی نیامد!؟ این حرکت فرهاد آبی ها برایش گران تمام شد و سرمربی تیم ملی حکم به اخراج داد در این بین وساطتت عباس ترابیان هم کاری از پیش نبرد، حتی یادآوری این موضوع که آقای کی روش، مجیدی را بیرون بندازی فوتبال مملکت بهم می ریزد! هم اثری بر تصمیم او نداشت و مجیدی با توصیه ترابیان دست به نامه برای خداحافظی و دادن جایش به جوانترها شد! نکته با نمکی که همان روزها هیوا یوسفی در تماشا برایش نوشت آقا خیلی در جوانگرایی جدی هستی در استقلال این کار را بکن در برنامه وقتی این موضوع را به ترابیان یادآور شدم کلا آن را رد کرد ولی بالاخره تایید هم کرد که بخشی از اختلاف سلیقه اش با سرمربی تیم ملی از همین جا شروع شد. ظاهرا نیروهای خودسر و رقیب در مجمع الجزایر فدراسیون فوتبال هم بی علاقه به کم شدن قدرت ترابیان نبودند موضوعی که ترابیان آن را اینگونه توضیح می دهد "فشاری بر من نبود و بعد از استعفایم کفاشیان به من زنگ زد و گفت کار را ادامه بده ولی من به او قرارمان را یادآور شدم و گفتم ماموریت من در تیم ملی تمام شده !؟" .... جدایی عباس ترابیان از کارلوس کی روش هم یکی از دیگر بخش های سریال بی برنامگی فوتبال ایران بود که طی شد.