ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی روش با چه ترکیبی ایران را به مبارزه با بوسنی می فرستد ؟



اخبار,اخبار ورزشی,کی روش


 اخبار ورزشی - کی روش با چه ترکیبی ایران را به مبارزه با بوسنی می فرستد ؟

کارلوس کی روش می داند که باید ناامیدی ها به خاطر باخت مقابل آرژانتین را از بین ببرد و مهارت گلزنی شاگردانش را تقویت کند.

ای بی سی نیوز آمریکا نوشت: ایران می تواند با شکست بوسنی به دور دوم مسابقات جام جهانی فوتبال صعود کند اما این بار به آنچه تا به حال در این تورنومنت موفق به آن نشده نیاز دارد: گل.

به گزارش انتخاب ، کارلوس کی روش می داند که باید ناامیدی ها به خاطر باخت مقابل آرژانتین را از بین ببرد و مهارت گلزنی شاگردانش را تقویت کند.

کارلوس کی روش می گوید: تنها نگرانی من آن است که بازیکنانم متمرکز بمانند.

ایران باید بوسنی را شکست دهد تا به دور بعدی مسابقات جام جهانی راه پیدا کند. در همین حال نیجربه برای صعود به یک امتیار در مقابل آرژانتین نیاز دارد. نیاز به پیروزی بدان معناست که کی روش با ترکیب تهاجمی و افزودن مهاجمی دیگر در کنار قوچان نژاد شاگردانش را به زمین مسابقه خواهد فرستاد.

ژکو مهاجم تیم بوسنی با اشاره به بازی آخر تیمش برابر ایران گفت:ما تا آخرین لحظه به جنگمان ادامه می دهیم اما در این رقابت ها خوش شانس نبودیم. ما در بازی با آرژانتین هم همه تلاشمان را انجام دادیم و حریف برنده شد. تیم نیجریه خوب بازی کرد اما داور شرمنده از زمین خارج شد.

سجاد صالحوویچ دیگر بازیکن بوسنی نیز گفت: کاری از دست ما برنمی آمد.ژکو یک متر با خط آفساید فاصله داشت و نمی دانم کمک داور چطور این تشخیص را داد. اگر ما 1 - 0 پیش می افتادیم نیجریه از لحاظ روحی نزول می کرد.

ویداد ایبیشویچ مهاجم اشتوتگارت هم گفت: این حذف از نظر روحی به ما لطمه زد.ما برای صعود به جام آمده بودیم.

سافت سوسیچ مربی بوسنی هم گفت: این اولین یا آخرین بار نیست که یک داور در جام جهانی یا مسابقه ای دیگر اشتباه می کند.اگر داور گل ما را پذیرفته بود روند بازی تغییر می کرد.بازیکنان ما پس از این بازی مایوس و ساکت بودند.اما من تنها یک دلیل برای حذفمان می آورم: اگر بازیکنان با کلاس تیم در بهترین سطح خود بازی کنند ما هر حریفی را شکست می دهیم اما اگر اینگونه نشود نمی توانیم موفق شویم.

اکنون سوسیچ برای بازی آخر با تیم با انگیزه ایران کار سختی دارد زیرا باید تیم بی روحیه و درهم شکسته بوسنی را آماده کند.

ژکو گفت : ما به دور بعد نمی رویم اما در برابر ایران سعی می کنیم تا برنده شویم.
  اخبار ورزشی -  انتخاب


ویدیو مرتبط :
ارزانترین روش مبارزه با آلودگی هوا با دستگاه یونیزاسیون هوای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کی روش به باخت ایران مقابل بوسنی / سوسیچ: برای ایران متاسفم



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و بوسنی

 

اخبار ورزشی - کی‌روش: به نهایت ظرفیت ذهنی خودمان رسیدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نهایت ظرفیت ذهنی خودمان رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش بعد از شکست سه بر یک ایران مقابل بوسنی گفت: تمام تلاشمان را کردیم اما به نهایت ظرفیت ذهنی رسیدیم بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند اما تجربه اروپایی بازیکنان بوسنی در این دیدار مشخص شد. شانس‌های خوبی داشتیم و حیف شد فرصت ها را استفاده نکردیم و توپ ها به گل نرفت.

وی افزود: تجربه خوبی بود و عالی بود. اگر سرمایه گذاری کنیم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم اما برای رسیدن به شرایط بازیکنان منچستر سیتی، رم و بنفیکا کار سخت و راه طولانی را در پیش داریم. باید برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کنیم و باید این کار را شروع کرد.

 

-------------------------------------

 

سوسیچ: برای ایران متاسفم

سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: برای ایران متاسفم اما ما مستحق برد بودیم.

به گزارش فارس، سافت سوسیچ پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ایران اظهار داشت: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم  که خوب بازی کردند و مستحق هم برد هم بودیم. ایران هم فرصت هایی داشت اما فرصت های ما بیشتر از آنها بود.ما بهتر بازی کردیم.

وی ادامه داد:  در تمام بازی ما بیشتر می‌خواستیبم برنده شویم و  متاسفم برای ایران چون می دانم اگر می‌بردند شاید می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند اما برای ما هم مهم بود که با افتخار به کشورمان برگردیم.

اخبار ورزشی - فارس