ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی روش: باید راه حلی جادویی برای آماده سازی تیم ملی پیدا کنیم!



کی روش,تیم ملی,جام جهانی

 
بازیکنان و هوادارن فوتبال ایران مستحق آماده سازی خوب برای جام جهانی هستند

کی روش: باید راه حلی جادویی برای آماده سازی تیم ملی پیدا کنیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سطح فشار بازی ها در جام جهانی با این بازی ها که انجام دادیم دقیقا تفاوتش همانند روز و شب است.

به گزارش فارس، کارلوس کی روش در بدو ورود به ایران بعد از برگزاری 2 بازی با تایلند و لبنان در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران در خصوص 13 امتیاز کسب شده توسط بازیکنان تیم ملی در این رقابت ها گفت: برای ما همه چیز خیلی خوب بود و به هدف مان رسیدیم

 

چرا که صعود ایران به جام ملت های آسیا در سال 2015 قطعی شد. هنوز می دانیم یک بازی با تیم کویت در ماه مارس برای ما باقی مانده و باید سعی کنیم که یک کاری انجام دهیم که از این به بعد همه تفکر ما بر روی بازی های جام جهانی باشد.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره حضور ایران در جام ملت های آسیا هم افزود: در درجه اول می خواهم به بازیکنانم در تیم ملی ایران تبریک بگویم چرا که واقعا عملکرد خیلی خوبی داشتند و نگرش شان به بازی ها عالی بود.

 

همان جوری که در زمان بازی های مقدماتی جام جهانی گفته بودم الان و اینجا هم باز تکرار می کنم این بردها که به دست آمد بردهایی بود که حاصل زحمات همه مربیان لیگ و همه دست اندرکاران فوتبال بود و باید به آن ها هم تبریک گفت چرا که بدون حضور آن ها ما الان این جا نبودیم.

کی روش در مورد بازی با لبنان و اتفاقاتی که قبل از این بازی در این کشور رخ داد هم ادامه داد:‌ در حال حاضر تیم ما خیلی قوی است و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارد. تمرکز کاملی داریم و برای ما فرق نمی کند با چه رقیبی بازی داریم. همه بازی ها را جدی می گیریم و عملکرد خوبی هم داریم. همان طور که دیدید ما بازیکنانی داریم که صد در صد آماده هستند و سعی می کنند با همه وجودشان برای تیم ملی بازی کنند.

 

البته چند بازیکن مصدوم هم داشتیم اما بازیکنانی که سعی کردیم جایگزین بازیکنان مصدوم کنیم عملکرد خوبی داشتند و این نشان دهنده این موضوع است که حق انتخاب های بیشتری داریم و همه بازیکنان سعی می کنند با تلاش بیشتر، کشورشان را سربلندتر کنند.

وی افزود: در حال حاضر کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که تیم ملی طبق برنامه هایی که داریم آماده باشد و طبق قوانین فیفا و حفظ منافع باشگاه با راه حلی جادویی که کمک کند و موثر باشد برای آماده سازی تیم ملی راهی پیدا کنیم. بعد از 6 ماه باید این آمادگی را کسب کنیم که در جام ملت های آسیا که در استرالیا برگزار می شود عملکرد خوبی داشته باشیم تا دوباره در قاره آسیا افتخار آفرینی کنیم.

کی روش در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر این که در حال حاضر نتایج خوبی می گیریم پس نباید نگران نتایج تیم ملی جام جهانی باشیم هم گفت: فکر نمی کنم سوالی که شما می پرسید سوال درستی باشد. این حرف طرز تفکر درستی برای آماده سازی ما در راه جام جهانی نیست.

 

دقیقا برعکس این موضوع وجود دارد و ما باید بسیار نگران و بسیار دغدغه داشته باشیم به خاطر این که نتایج به دست آمده به خصوص بازی اروگوئه و اردن که تیم آمریکای جنوبی توانست با 5 گل نماینده آسیا را شکست دهد واقعا باید یک بیدار باش برای فوتبال آسیا باشد.

سرمربی تیم ملی افزود: من دوباره تکرار می کنم که ما راه بسیار طولانی را در پیش داریم. بازیکنان پیشرفت کرده اند و بزرگ می شوند و بازی های بهتری انجام می دهند اما راه بسیار طولانی را در مسیر پیشرفت مطابق فوتبال بین المللی داریم؛ مثل روز و شب! سطح فشار بازی ها در جام جهانی با این بازی ها که انجام دادیم  دقیقا تفاوتش همانند روز و شب است و باید تمرینات زیادی انجام دهیم تا به آن سطح آمادگی برسیم.

 

در انتها باید بگویم که بازیکنان و هواداران خوب فوتبال ایران مستحق این آماده سازی هستند که ما با برنامه ریزی مناسب بتوانیم برای حضوری خوب در جام جهانی خودمان را آماده کنیم. من اعتماد دارم که این اتفاق خواهد افتاد.
/فارس


ویدیو مرتبط :
تشریح برنامه آماده سازی تیم ملی از زبان کارلوس کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش جاســوس تیم ‌ملی را پیدا کرد!



اخبار,اخبارورزشی, تیم ‌ملی فوتبال  ایران

بازیکن تیم ‌ملی گوشی تلفن خود را باز گذاشت و اخبار جلسه فنی را لو داد

به گزارش خبرورزشی؛ جلسه فنی تیم ‌ملی قبل از یكی بازی‌های جام ملت‌ها. همه می‌دانند كی روش چقدر روی جلسه و حتی رفت ‌و آمد آدم‌ها حساسیت دارد. اینكه حتی سرپرست تیم ‌ملی اجازه ندارد در جلسه باشد.

 

غیر از كی روش و دستیارانش، اگر كسی پا به جلسه بگذارد كارلوس او را از اتاق به بیرون پرت می‌كند! سرمربی درباره جلسه فنی شوخی ندارد و روی هر چیزی كه جدی نباشد، روی این یكی شدیداً جدی است. حالا تصور كنید اگر در چنین جلسه‌ای یكی از بازیكنان تیم ‌ملی تلفن خود را باز بگذارد تا دوست خبرنگارش نكات فنی را یادداشت كند، چه اتفاقی می‌افتد؟ از نظر كی روش فقط «اخراج» شایسته چنین بازیكنی است و دیگر در تیم ‌ملی هم جایی نخواهد داشت اما یكی از بازیكنان تیم ‌ملی بسیار خوش‌شانس بود كه پس از انجام چنین كار منسوخ شده‌ای، در تیم ‌ملی ماند و حتی به بازی ادامه داد. اصل قصه به «مشكوك» بودن این بازیكن بازمی‌گشت.

چند روزی بود كه كارلوس كی روش در استرالیا به انتشار بعضی از اخبار شك داشت. اینكه «خبرها را یكی به بیرون می‌دهد». بازیكنی كه به نظر می‌رسید خبر می‌دهد هم شناسایی شد و بعد... آن روز از راه رسید. روزی كه بازیكنان تیم ‌ملی از طریق یك‌ فرد بیرون از تیم و همین‌طور تلفن این بازیكن، متوجه شدند او در جلسه فنی، موبایل خود را به روی یك خبرنگار باز گذاشته بود. كی روش همین‌جا «جاسوس» را پیدا كرد و قصد داشت او را به سزای عملش برساند. ناگهان شهر به‌هم ریخت. كارلوس كی روش و چند بازیكن تیم ‌ملی می‌گفتند چنین بازیكنی باید اخراج شود و به خانه بازگردد. هنوز بعضی از ملی‌پوشان اشك‌های آن بازیكن را فراموش نكرده‌اند، وقتی در اردوی تیم ‌ملی خود را آماده بازگشت به تهران كرده بود. یكی از بازیكنان باتجربه تیم اما خود را وسط انداخت. او به بازیكنان می‌گفت نباید با یك اشتباه، چنین بازیكنی را تباه كرد.

كی روش هم در جریان قرار گرفت. یك روز كامل بحث اردو وضعیت همین بازیكن بود. اینكه برگردد یا بماند. بازیكن خاطی از همه عذرخواهی كرد و گفت: «اشتباه كردم. از كل تیم عذر می‌خواهم. اگر به من فرصت بدهید جبران می‌كنم...» كی روش به حرف بازیكنان گوش داد و به این بازیكن فرصتی دوباره داد، فرصتی كه باعث شد او موبایلش را ببوسد و كنار بگذارد. این بازیكن تا پایان جام هیچ مصاحبه‌ای نكرد و با هیچ خبرنگاری ارتباط نگرفت تا مبادا بار دیگر این اتفاق برایش تكرار شود.


اخبار  ورزشی  -  خبر  ورزشی