ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی بود، کی بود... من نبودم!


ماجراهای اتفاق افتاده بر سر مسائل مالی ملی‌پوشان استقلال با باشگاه باعث شده تا روابط میان طرفین رو به سردی برود تا جایی که تعدادی از این بازیکنان خواستار صدور رضایتنامه و جدایی از استقلال شدند.

خبر ورزشی: ماجراهای اتفاق افتاده بر سر مسائل مالی ملی‌پوشان استقلال با باشگاه باعث شده تا روابط میان طرفین رو به سردی برود تا جایی که تعدادی از این بازیکنان خواستار صدور رضایتنامه و جدایی از استقلال شدند.

جرقه این اعتراضات از یكی، دو ماه قبل و بعد از عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی خورد كه سر و صدای ماجرای تیموریان نسبت به سایر بازیكنان بیشتر بود و چه بسا تشكیل كمیته نقل و انتقالات در باشگاه به توصیه هیأت‌مدیره هم پیرو اختلافات با این بازیكن ملی‌پوش و كلیدی بود. كمیته‌ای كه عملاً كار نقل و انتقالات را در دست گرفت تا برخلاف ابتدای فصل، معاون ورزشی استقلال كاره‌ای نباشد.

استارت تشكیل كمیته نقل و انتقالات در باشگاه استقلال از روزی زده شد كه برای هیأت‌مدیره مسجل شد در هنگام عقد قرارداد با ملی‌پوشان به خصوص آندرانیك تیموریان قول و قرارهایی گذاشته شد كه در قرارداد مكتوب بازیكن ثبت نشده است. یكی از نزدیكان باشگاه استقلال در همین ارتباط گفت: «چند هفته قبل در یكی از نشست‌های هیأت‌مدیره، اعضا نسبت به اعتراضات بازیكنان به بدقولی‌های مالی واكنش نشان دادند و قرار شد باشگاه گزارشی از پرداختی‌ها ارائه بدهد. علی نظری جویباری معاون ورزشی به همراه افشارزاده در نشست بعدی هیأت‌مدیره گزارشی ارائه دادند مبنی بر اینكه همه بازیكنان استقلال دریافتی بین 30 تا 50 درصد داشته‌اند و اسنادش نیز موجود است اما بعد‌ها با پیگیری‌های بیشتر و افزایش اعتراضات بازیكنان مشخص شد تعدادی از بازیكنان علی الخصوص ملی‌پوشان، پولی كه دریافت كردند بابت مطالبات فصل قبل‌شان بوده و از امسال دریافتی نداشته‌اند».

در بین ملی‌پوشان ماجرای آندو به عنوان یكی از گران‌قیمت‌ترین بازیكنان لیگ عجیب بود چون مطالباتش بالغ بر 2/1 میلیارد تومان تا نیم‌فصل بود. هیأت‌مدیره برای رسیدگی به این اتفاقات تصمیم گرفت كمیته‌ای برای نظارت بیشتر بر نقل و انتقالات تشكیل دهد كه در اولین نشست این كمیته در حضور افشارزاده و سرمربی استقلال، آندو نیز حاضر شد. در همان نشست نظری جویباری به عنوان‌ فرد طرف قرارداد با آندو در ابتدا زیر بار توافقات شفاهی‌‌اش با این بازیكن ارمنی نرفت اما در نهایت مشخص شد حق با آندو است و باشگاه باید به تعهداتش عمل كند. از همان روز آتش اختلافات میان كمیته نقل و انتقالات با معاون ورزشی استقلال شعله‌ور‌تر شد تا اینكه دیروز طرفین هر یك با طعنه به دیگری ناراحتی و دلخوری خود را بروز دادند تا دعوای نقل و انتقالاتی دامن خود این باشگاه را بگیرد.

آنچه مشخص است توافقات نه چندان شفاف ابتدای فصل با ستاره‌های سرشناس استقلال الان به آتشی شعله‌ور تبدیل شده، توافقاتی كه هیأت‌مدیره از آن ابراز بی‌اطلاعی می‌كند و در سوی دیگر معاون ورزشی باشگاه هم مدعی است هر تصمیمی در ابتدای فصل گرفته با اطلاع كامل مدیرعامل و سرمربی تیم بوده و او به تنهایی تصمیم‌گیری نكرده است. در استقلال این روزها همه به جان هم افتاده‌اند تا مقصر قراردادهای ابتدای فصل با ملی‌پوشان را پیدا كنند، جایی كه هیچ كدام زیر بار اشتباهات نمی‌روند و مدام توپ را به زمین طرف مقابل می‌اندازند تا بازی كی بود، كی بود... من نبودم! در استقلال به راه بیفتد. حالا با این شرایط فكر می‌كنید استقلالی‌ها می‌توانند در نقل و انتقالات نیم‌فصل خواسته‌ها را برآورده كنند و با جذب نفرات جدید نقاط ضعف خود را ترمیم كنند؟! باشگاهی كه در دو، سه سال گذشته با جابه‌جایی بسیار گسترده بازیكن ركورد جالبی ثبت كرده و هنوز هم نتوانسته تركیبی هماهنگ پیدا كند!


ویدیو مرتبط :
من نبودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نوعی: کیانی متنبه شده، او را بخشیدم / از شرایط تیمم پس از پیروزی مقابل پرسپولیس راضی نبودم



 

قلعه نوعی: کیانی متنبه شده، او را بخشیدم / از شرایط تیمم پس از پیروزی مقابل پرسپولیس راضی نبودم

 

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «بازیکنان تراکتور نباید با یک برد اشباع شوند.»

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه نوعی با تایید خبر بازگشت مهدی کیانی به تمرین تراکتور اظهار داشت: «روز یکشنبه جلسه ای با حضور مدیرعامل باشگاه و این بازیکن برگزار شد و بحث‌های لازم را انجام دادیم. معتقدم کیانی پس از گذشت این مدت از حرکت خود به شدت متنبه شده و انگیزه فراوانی برای جبران دارد. من در این جلسه کیانی متفاوتی را دیدم.»

وی ادامه داد: «در تمام روزهایی که کیانی در جمع ما نبود بر توانایی‌های فنی او تاکید داشتم اما باید زمان می‌گذشت تا او اتفاقات رخ داده در بازی دوستانه تراکتور مقابل فولاد گستر را در ذهنش مرور کند. در هر حال این بازیکن از روز دوشنبه با تیم تمرین می‌کند و از آنجا که در این مدت به صورت اختصاصی تمرین داشته، آمادگی لازم را برای همراهی تیم در ادامه لیگ برتر خواهد داشت.»

سرمربی تراکتور با اشاره به اظهاراتش در نشست خبری پس از بازی مقابل مس سرچشمه اظهار داشت: «من هنوز معتقدم که بازیکنان تراکتور باید به سطح فرهنگی و حرفه ای گری بیشتری برسند. در فوتبال امروز یک واقعیت مسلم وجود دارد و آن این است که تیمی برنده می‌شود که بیشتر کار می‌کند. من از شرایطی که تراکتور پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در تهران داشت اصلا راضی نبودم. این نباید باشد که بازیکن پس از برد اشباع شود. واقعیت این است که پس از پیروزی در تهران، خوب تمرین نکردیم و نتوانستیم در خانه نتیجه مورد نظر را بگیریم. در حالی که در لیگ یک پیروزی و یک شکست بلافاصله باید فراموش شود و به فکر مسابقات بعدی بود ما در باد برد در تهران مقابل پرسپولیس بودیم.»

وی ادامه داد: «البته همه این‌ها دلیلی نیست بر اینکه من فرد خاصی را مقصر بدانم و قطعا امیر قلعه نوعی مسئول است که عیوب تیم را برطرف کند. امیدوارم در ادامه لیگ برتر کم کم مشکلات تیم را رفع کنیم. من مرتبا با بازیکنان تراکتور حرف می‌زنم و به آن‌ها وظایف خطیرشان را گوشزد می‌کنم. با این وجود حتما در نیم فصل دوم لیگ برتر، چهره متفاوتی از تراکتور خواهید دید و به طور حتم شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت. تراکتور باید تیمی باشد در حد طرفدارانش و برای شادی دل این عزیزان تلاش می‌کنیم.»

قلعه نوعی با اشاره به پیروزی استقلال در دربی اظهار داشت: «به دلیل همزمانی این مسابقه با بازی تراکتور فقط چند دقیقه پایانی مسابقه را تماشا کردم اما به هواداران استقلال این برد را تبریک می‌گویم و خوشحالم که استقلال یکی از قاطع‌ترین بردهایش را مقابل پرسپولیس کسب کرد. از سوی دیگر نمی‌خواهم وارد بحث‌های جزیی ماجرای جدایی حمید استیلی از پرسپولیس بشوم اما معتقدم این اتفاقات که متأسفانه به فحاشی به خانواده او منجر شد، پایان خوبی برای او نبود. جابجایی‌ها در فوتبال طبیعی هستند اما قداست‌ها باید حفظ شوند که این اتفاق رخ نداد.»