ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: "چوی"باید عذرخواهی یا استعفا کند/او مایه ننگ و شرم فوتبال کره است



اخبارورزشی,انتقاد شدید سرمربی تیم ملی از سرمربی کره جنوبی

انتقاد شدید سرمربی تیم ملی از سرمربی کره جنوبی

کی‌روش: "چوی"باید عذرخواهی یا استعفا کند/ پیش ازبازی پیراهن ازبکستان را به او هدیه می‌دهم!

کارلوس کی‌روش از سرمربی تیم ملی کره خواست تا پیش از حضور ایران در بوسان از مردم ایران،‌ هواداران فوتبال ایران و مردم کره به خاطر اظهاراتش عذرخواهی کند. او چوی را مایه ننگ و شرم فوتبال کره دانست.

کی‌روش در نشست خبری پیش از سفر تیم ملی به کره جنوبی درباره اظهارات سرمربی تیم ملی کره گفت: من در صحبت‌هایم گفتم که حریفان ما سه تیم هستند اما شما باید آقای چوی را هم به حریفان ما اضافه کنید.

او گفته از ایران خوشش نمی‌آید. من می‌خواهم حرف‌هایم را شفاف بگویم و امیدوارم رسانه‌های بین‌المللی صحبت‌های من را پوشش دهند.

مطالبی که ایشان می‌گویند به این معناست که تیم ملی کره مقابل ازبکستان خیلی تلاش نکرده است و تنها ازبک‌ها با یک گل که مدافعان‌شان به ثمر رساندند باعث پیروزی کره شدند.

وی افزود: این نشان می‌دهد کره‌ای‌ها هیچ تلاشی برابر ایران انجام ندادند. چوی مایه شرم و ننگ فوتبال کره است. من مطمئن هستم که بازیکنان کره و هواداران او موافق حرف‌های چوی نیستند.

سرمربی تیم ملی افزود: چوی مایه ننگ فوتبال کره است. او به فوتبال ایران و مربیانش بی‌احترامی کرده است. او گله‌مند است که با تیمش در ایران برخورد خوبی صورت نگرفته است اما باید بگویم ما بهترین امکانات را در اختیار تیمش قرار دادیم.

اجازه بدهید مثالی برایتان بزنم. وقتی شما 5 مرغ دارید و به یک نفر تنها بال یک مرغ را می‌دهید، این یک مسئله است اما وقتی شما یک ران مرغ دارید و آن را با مهمان‌تان شریک می‌شوید او باید از شما متشکر باشد. چوی حق اظهار نظر دارد ولی حق بی‌احترامی ندارد. کلمات آخر من در مواجهه با سرمربی کره است. 

او باید پیش از آنکه ایران به بوسان برسد از هواداران ایران و کره جنوبی به خاطر حرف‌هایش عذرخواهی کند. مطمئنا او احترامش را از دست داده است.

من در کره پیراهن ازبکستان را می‌خرم و قبل از بازی به سرمربی کره هدیه می‌کنم و امیدوارم او شجاعت این را داشته باشد که پیراهن ازبکستان را بر تن کند. سرمربی کره در گروه مربیان بین‌المللی مایه شرم است. باید این را بگویم که حرف‌های سرمربی کره هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال کره ندارد.

وی گفت: این شخص که بعضی‌ها به او می‌گویند مربی این مسائل را مطرح کرده است. او باید مجبور شود که یا عذرخواهی کند یا استعفا دهد چرا که هیچ یک از بازیکنان کره از این پس برای او احترامی قائل نیستند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از سفر تیم ملی برای بازی برابر کره جنوبی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 درباره بازی با کره گفت: در درجه اول به تمامی حضار خوش‌آمد می‌گویم.

به خاطر اینکه اصحاب رسانه در کره همراه ما نخواهند بود لازم می‌دانم پیش از سفر صحبت کنم، تا مقداری که از دست‌مان برمی‌آید سعی می‌کنیم اطلاعات جامع و کامل از تیم ملی را در اختیار سایت فدراسیون بگذاریم و سایت فدراسیون را به روز نگه داریم.

عکس‌ها و مصاحبه‌های مختلف را در آنجا می‌گذاریم و اگر هر کدام از دوستان رسانه خواستند سوالی را مطرح کنند می‌توانند از آقای حسینی بخواهند تا آقای حسینی آن‌ها را به ما منتقل کند و ما جواب دهیم. مطلب دومی که می‌خواهم اشاره کنم در دو بازی قبلی‌مان قدم‌های مثبت و رو به جلویی داشتیم. با رسیدن به برد برابر آن‌ها توانستیم دو قدم رو به جلو حرکت کنیم.

او در ادامه افزود: این قسمت آخر است که باید پشت سر بگذاریم و آرزو می‌کنم که چهار تیمی که هنوز در این مسابقه‌ها شانس دارند، بتوانند نقش بهتری را ایفا کنند و با تمام قوا بازی کنند. مطمئنم قطر به نحو احسن بازی می‌کند و ازبکستان و کره هم تلاش می‌کنند، البته شکی نیست ما هم با تمام وجود برابر کره به میدان می‌رویم.

10 متر آخر این مسابقه بسیار حساس است. شکی نیست با توجه به اینکه امتیازها را باید دریافت کنیم باید 10 متر آخر را به خوبی پشت سر بگذاریم و ما می‌خواهیم بازی خوب‌مان را ادامه دهیم. تلاش خواهیم کرد که به پیروزی برسیم.

هیچ شکی نداریم که زمانی که ایران را ترک می‌کنیم 76 میلیون نفر از مردم ایران دل‌شان می‌خواهد که ما پیروز شویم، آن‌ها از پیروزی ما خوشحال می‌شوند. آن‌ها دیروز بازی همدلانه و رو به جلویی انجام دادند و من فکر می‌کنم تمامی هواداران از عملکرد دیروز بازیکنان ما مفتخر باشند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
استعفا و عذرخواهی عمومی یک مدیر در کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی خواستار عذرخواهی "چوی" از مردم ایران شد



فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی,درخواست فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی ازچوی

مهدی محمدنبی اعلام کرد؛

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی خواستار عذرخواهی "چوی" از مردم ایران شد

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد طبق مسئولان فدراسیون فوتبال کر‌جنوبی، "چوی" سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور باید از فدراسیون و مردم ایران به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کند.

به گزارش  مهر، مهدی محمدنبی در خصوص صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی علیه ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی مذاکره ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی داشتیم، آنها اعلام کرده‌اند "چوی" باید از فدراسیون و مردم ایران به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کند.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است. امروز صبح بازیکنان به مدت یک ساعت و نیم تمرینات پر فشاری را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی عصر امروز شنبه نیز بازی تیم ملی کره‌جنوبی که اخیرا انجام داده بود، را آنالیز می‌‌کنند. بازیکنان در جلسه فنی که دارند، تمامی نقاط ضعف و قوت  تیم مقابل را ارزیابی می‌کنند.

محمدنبی در ادامه گفت: خوشبختانه مصدوم و یا بازیکنی که نتواند تیم را همراهی کند، نداریم. تمامی بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می‌برند و با تمرینات پر فشاری که پشت سر می‌‍گذارند، آماده بازی با کره‌‎جنوبی هستند.

ملی‌پوشان ایران فردا صبح بیست و ششم خردادماه تمرینات خود را از ساعت 11 تا 12:30 زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند./مهر