ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش گزینه مربیگری رد‌بولز‌ آمریکا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کی‌روش گزینه مربیگری رد‌بولز‌ آمریکا

برخی منابع نزدیک به تیم رد‌بولز‌ از تمایل تیم آمریکایی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه کار در لیگ حرفه‌‌ای ام.ال.اس را دارد، خبر می‌دهند

به گزارش  فارس و به نقل از سایت پوینتس، سال 2013 ممکن است سرنوشت کاری برخی مربیان تغییر کند. به عنوان نمونه احتمال دارد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران مسئولیت رد‌بولز آمریکا را در اختیار داشته باشد.

علت این امر انتشار یکسری شایعات در فوتبال ایالات‌متحده  است که از علاقه تیم آمریکایی برای جذب مربی کنونی ایران و دستیار اسبق منچستریونایتد در راس کادر فنی تیم حاضر در لیگ حرفه‌ای آمریکا حکایت می‌کند.

مطابق این گزارش مقامات رد‌بولز به سابقه حضور کی‌روش در مربیگری تیم مترواستارز در سال 1996 توجه دارند. در حالی که وی با تیم ایران تا جام جهانی 2014 برزیل قرارداد دارد.

همچنین اوون کویل، مربی سابق تیم بولتون دیگر گزینه تیم مذکور برای پست مربیگری است./فارس


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی چلسی 2-4 نیویورک رد بولز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌ روش گزینه‌ مربیگری تیم «ردبولز» آمریکا


مسئولان تیم فوتبال نیویورک ردبولز هنوز مربی ندارند و برای اعلام نام مربی جدید خود تحت فشار هستند و در این میان "کارلوس کی‌روش" یکی از گزینه های مربیگری این تیم است.

خبرگزاری مهر: مسئولان تیم فوتبال نیویورک ردبولز هنوز مربی ندارند و برای اعلام نام مربی جدید خود تحت فشار هستند و در این میان "کارلوس کی‌روش" یکی از گزینه های مربیگری این تیم است.

"گری مک آلیستر"، نامزد شماره یک مربیگری ردبولز، میزان بیشتری دستمزد می خواهد و به همین منظور هنوز با مسئولان این تیم به توافق نرسیده است.

سایت ام ال اس ساکر گزارش داد که مسئولان ردبولز نام کارلوس کی روش، مربی پیشین رئال مادرید و کمک مربی منچستریونایتد، را در فهرست نامزدان مربیگری خود قرار داده اند. این مربی سابقه حضور در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا را دارد و در سال 1996 هدایت تیم مترواستارز را بر عهده داشته است. کی روش در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال ایران است.

 "اوون کویل"، مربی پیشین بولتون واندرز، از دیگر گزینه های مربیگری این تیم است. از دیگر گزینه‌های مربیگری ردبولز می توان به "اریک وینالدا" اشاره کرد که به تازگی ملاقاتی با "جروم دو بونتین"، مدیرعامل ردبولز، داشته اشاره کرد.