ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش و آل‌اشپورت سرانجام آشتی کردند!


سرمربی تیم ملی فوتبال در جام جهانی از برند آل‌اشپورت استفاده خواهد کرد.

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال در جام جهانی از برند آل‌اشپورت استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بعدازظهر امروز (یکشنبه) نشست مشترکی بین وکیل کارلوس کی‌روش و جعفری نماینده شرکت آل‌اشپورت برگزار شد.

در این نشست که در حضور رئیس فدراسیون و در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، وکیل سرمربی تیم ملی و نماینده شرکت آل‌اشپورت حضور داشته و طرفین با در نظر گرفتن همه موارد و از همه مهمتر منافع تیم ملی در مسابقات جام جهانی مذاکرات خود را انجام داده و ضمن برطرف شدن سوء تفاهم قبلی بوجود آمده مقرر شد سرمربی تیم ملی در مسابقات جام جهانی از برند آل‌اشپورت استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
واکنش کی روش به دریافت ۱۰۰هزار دلار از آل اشپورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ کی روش با آل‌اشپورت علنی شد + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - جنگ کی روش با آل‌اشپورت علنی شد + عکس

از برند سرمربی تیم ملی امروز بر تن وی رونمایی شد.

  سرمربی تیم ملی فوتبال امروز پس از تمرین تیم ملی در مورد اینکه با اسپانسر پیراهن تیم ملی مشکل دارد یا خیر، گفت: این وسایل شخصی من است و می توانم برای شما هم بیاورم. امروز یک سری پیراهن بنفش آوردند که می‌توانم به عنوان هدیه بدهم.
 
برند شخصی کارلوس کی‌روش که امروز صحبت از آن به میان آورد برندی با نام FOOTBALL BY است و نکته جالب اینکه جست و جوی اینترنتی نیز در این خصوص نتایج خاصی را نیز به همراه ندارد.

 این برند امروز روی گرمکن کی‌روش بود و جالب اینکه نام کی‌روش نیز زیر این برند و روی سینه سرمربی تیم ملی نیز ثبت شده است تا به این ترتیب جنگ کی‌روش با اسپانسر پیراهن تیم ملی یعنی شرکت آل‌اشپورت بیش از پیش آشکار شود.


اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

اخبار ورزش - فارس