ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: مقابل آرژانتین نیاز به معجزه داریم


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است ایران در بازی برابر آرژانتین نیاز به یک معجزه دارد.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش دیدار شنبه شب تیم ملی فوتبال کشورمان برابر آرژانتین از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل را یک چالش بزرگ برای ایران می‌داند.

سایت توتو مرکاتوی ایتالیا به نقل از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته است: در بازی برابر آلبی سلسته نیاز به یک معجزه داریم، چرا که آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند.

وی که بعد از تساوی بدون گل ایران برابر نیجریه در حال آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی برای دیدار با آرژانتین است، عنوان کرد: آرژانتینی‌ها شرایط‌ بهتری نسبت به ما دارند، چون یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کنند.

کی‌روش در خصوص لیونل مسی گفت: او بهترین بازیکن جهان است، اما انسان نیست. مسی بازیکنی فوق‌العاده است. با این حال آرژانتین فقط مسی را ندارد و بازیکنانی چون دی‌ماریا، ماسچرانو و ایگواین را هم دارند که فوق‌العاده‌اند.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر آرژانتین، شنبه 31 خرداد و از ساعت 20:30 در ورزشگاه مینیرو برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
معجزه در زمانی که نیاز به معجزه داریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی‌کیا: پرسپولیس بزرگ برای بردن سپاهان نیاز به معجزه ندارد/ نباید اسطوره‌ای مثل عابدزاده را خراب کرد



کاپیتان پرسپولیس,مهدوی‌کیا

لیگ برتر - کاپیتان پرسپولیس می گوید برایش خیلی مهم بوده که بازی خداحافظی اش در تهران باشد.
ناصر قراگزلو:  مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم‌ملی روز چهارشنبه به اتفاق خانواده‌اش به مشهد مقدس سفر کرد. کیا دیروز دقایقی با ما از قرعه‌کشی، بازی خداحافظی در دیدار با سپاهان، برخورد با عابدزاده و برخی موارد دیگر حرف زد.
* بالاخره شانس به پرسپولیس رو آورد و قرعه میزبانی در فینال به شما رسید.
من در جریان نحوه قرعه‌کشی نبودم و نمی‌دانم این قرعه‌کشی چطور برگزار شد و چه کسانی در آن حضور داشتند اما خوشحالم در تهران می‌مانیم و حمایت تماشاچیان‌مان را هم پشت‌سر خودمان داریم. از سوی دیگر برای من هم خیلی مهم بود که بازی خداحافظی‌ام در تهران باشد و خوشحالم با قرعه‌ای که به سود ما افتاد این امر برای من محقق شد. از ابتدا گفته بودم دوست دارم این فصل با قهرمانی برای من ختم به خیر شود و خوشحالم که این موضوع هم در حال تحقق یافتن است.
* به نظر دعای خیر مادرت هم یک‌جورهایی پشت‌سر توست.
مادرم همیشه مرا دوست داشت و می‌گفت عاقبت به خیر شوی. مادرم حالا دستش از این دنیا کوتاه است اما واقعاً دوست دارم با قهرمانی در جام‌حذفی آن را به روح مادرم تقدیم کنم.
* مدیرعامل پرسپولیس در صحبت با خبرورزشی حرف از بازی با هامبورگ زده، ممکن است در آن دیدار هم برای پرسپولیس بازی کنی؟
من هنوز با مدیریت باشگاه حرف نزده‌ام اما واقعاً ممنونم که ایشان به فکر ما هستند. برای هماهنگی در این خصوص وقت هست اما بازی خداحافظی‌ام همان‌طور که گفتم فینال جام‌حذفی است.
* راه سخت پرسپولیس در جام‌حذفی نهایتاً منجر به قهرمانی تیم‌تان می‌شود یا...
اصلاً دوست ندارم به چیزی غیر از قهرمانی فکر کنم. ما راه خیلی سختی را با پشت‌سر گذاشتن ملوان، نفت تهران، ذوب‌آهن و داماش طی کردیم. تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم پرسپولیس واقعاً استحقاق و لیاقت قهرمانی جام‌حذفی را دارد.
* چند سال پیش با گل دقیقه 97 قهرمان شدید، این‌بار هم دنبال معجزه هستید یا...
ما برای بردن سپاهان دنبال اتفاقات عجیب نیستیم. اگر سپاهان تیم خوبی است ما هم پرسپولیس هستیم و من فکر می‌کنم پرسپولیس برای بردن سپاهان نیاز به معجزه ندارد چون تیم ما واقعاً بزرگ است. انگیزه ما واقعاً برای قهرمانی خیلی بیشتر از سپاهان است. زحمات زیادی کشیدیم و دوچندان تلاش کردیم بنابراین اصلاً قهرمانی ما مقابل سپاهان عجیب نیست و شدنی است.
*سپاهان به ‌لحاظ فنی بهتر از پرسپولیس نیست؟
اصلاً سپاهان قوی‌تر از پرسپولیس نیست. ما یک‌بار سپاهان را در دور برگشت شکست دادیم و حتماً شکست دوباره این تیم شدنی است.
*برخی‌ها می‌گویند علی کریمی هم در روز خداحافظی شما با پرسپولیس خداحافظی می‌کند.
من چنین چیزی نشنیدم. چند روزی هم سر تمرین نبودم اما حتماً شنبه با تمام قوا در تمرینات پرسپولیس حاضر می شوم. در مورد خداحافظی هم با کریمی حرفی نزدم اما می‌دانم علی کریمی دوست دارد بازی کند و من هم معتقدم خداحافظی برای کریمی زود است.
*چرا به قهرمان جام‌حذفی در ایران برخلاف کشورهای اروپایی پاداش نمی‌دهند؟
در کشور ما که اصلاً قرار بود جام‌حذفی را برگزار نکنند اما امیدوارم کشور ما هم در برنامه‌ریزی جام‌حذفی آینده مسائلی مانند برنامه‌ریزی درست، کسب درآمد، پاداش و... را لحاظ کند.
*در مورد مسدود شدن حساب احمدرضا عابدزاده و دیگر مشکلاتی که برای او به‌وجود آمده چه صحبتی داری؟
من فکر می‌کنم باید نوع برخوردمان با اسطوره‌ها را درست کنیم. کسی که مردم آن‌طور بعد از به ‌خطر افتادن سلامتی‌اش دست به دعا برداشتند. من فکر می‌کنم باید برخورد با اسطوره‌ها درست شود و به این افراد احترام بیشتری گذاشت و به‌نوعی نباید اسطوره‌ها را خراب کرد و از بین برد.

منبع:khabaronline.ir