ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: مرخصی‌ام خیلی زیاد نبود


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فرصت خوبی بود که در کنگره AFC درباره مسائل فوتبال و مخصوصا بازی ایران و گوام صحبت‌هایی انجام دادیم.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش پس از پایان مرخصی حدود دوماهه‌اش و بازگشت به ایران اظهار داشت: بعد از 4 سال که اینجا هر روز سخت کار کردم این مدت مرخصی برایم خیلی زیاد نبود ولی به هر حال بازگشتم و الان در ایران هستم.

وی در مورد حضور در سمینار مالزی تصریح کرد: فرصت خوبی بود که درباره مسائل فوتبال و مخصوصا بازی ایران و گوام و مسائل مربوط به صدور ویزا برای این مسابقه صحبت‌هایی انجام دهیم.

کی‌روش در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل عدم وجود امکانات در فوتبال ایران مدت طولانی بود که بازنگشته بود، گفت: به هیچ عنوان. دقیقا در تاریخی که از قبل اعلام شده بود به ایران بازگشتم. تمام جزئیات سفر من هماهنگ و با فدراسیون مطابقت داده شده بود و اکنون می‌بینید که در ایران حضور دارم.

وی در خصوص اینکه آیا برای برگزاری تمرینات تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی یا ورزشگاه دستگردی هماهنگی‌های لازم انجام شده است یا خیر، عنوان کرد: تنها مطلبی که می‌توانم اشاره کنم این است که قبل از ترک ایران تمام جزئیات و موارد درباره اردوهای تیم ملی در اختیار فدارسیون فوتبال قرار داده شده بود. امیدوارم و توقعم این است که تمام جزئیات و مواردی که برای اردو احتیاج داریم آماده باشد و اگر این اتفاق نیفتد ناامید می‌شویم.ژ

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه شایعه حضورش در تیم ملی مکزیک چقدر صحت داشته، گفت: من نمی‌خواهم درباره اینگونه مسائل صحبت کنم چون فوتبال و شایعات همیشه کنار هم بوده‌اند به خاطر همین حوصله توجه کردن به اینگونه شایعات را ندارم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هر روز با او ارتباط داشته‌اند صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: این مسئله درست است. همانطور که گفتم قبل از اینکه به مرخصی بروم تمام برنامه‌ها و جزئیات هماهنگ شده بود. درست است من به صورت فیزیکی در ایران نبودم اما ارتباطم با کادر فنی و همچنین کادر اداری هر روز برقرار بود و از تمام مسائل اطلاع داشتم. مسلما تمام این گزارش‌ها به گوش کفاشیان می‌رسیده است.

وی در مورد اینکه ورزشگاه دستگردی به فدراسیون فوتبال عراق تحویل داده شده و آیا با توجه به بد بودن کیفیت چمن کمپ تیم ملی، تمرینات تیم ملی آنجا برگزار می‌شود گفت: بعد از 4 سال که در ایران حضور دارم باید بگویم برای من فرقی ندارد که در ورزشگاه دستگردی تمرین کنم یا کمپ تیم ملی، بلکه برای من فقط کیفیت زمین مهم است. مسلما اگر زمین تمرین تیم ملی کیفیت نداشته باشد برای فوتبال ملی ایران خوب نیست. 4 سال است که من در ایران هستم اما همان قصه‌های قدیمی مثل فیلم از جلوی چشم ما رد می‌شود. متاسفانه هنوز با همان مشکلات قدیمی روبه‌رو هستیم. می‌توانیم انگ‌های زیادی به فوتبال ایران بچسبانیم اما مسئله‌ای که اشاره کردید، تداوم داشته است.

کی‌روش در خصوص مشکلاتی که ایران و گوام برای گرفتن ویزا دارند و اینکه چطور قرار است این مشکل حل شود، گفت: برای شخص من نگران کننده است که برای سفر به گوام و سفر آنها به ایران به دلیل نداشتن سفارت دچار مشکل شویم اما شاهد بودم که مسئولان گوام گفتند مشکلات متعددی دارند و برای بازی با ایران نمی‌آیند چون تلاش کرده‌اند که ویزا بگیرند.

وی گفت: شفاف است که فیفا و AFC باید قدم برداند همانطور که آنها برای آمدن به ایران مشکل دارند. ما نیز برای رفتن به گوام مشکل داریم و باید این مشکل حل شود. یکی از کارهایی که در مالزی انجام دادم این بود که از AFC خواستم پادرمیانی کرده تا این مشکل را حل کند.


ویدیو مرتبط :
مرخصی احمدی نژاد برای همراهی مشایی برای ثبت نام ریاست جمهوری!/بگو که من مرخصی گرفته ام امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوری: برای بردن استقلال هم قسم شدیم ؛ علت فشار به باشگاه ها مرخصی 53 روزه کی روش است ؛ لیگ برتر باید 24 تیمی شود




 

مس کرمان  , استقلال


سرمربی فجر سپاسی گفت: «ما هم مثل مس کرمان می‌توانیم استقلال را که می‌گویند تیم ملی است شکست دهیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محمود یاوری در مورد دیدار فردا برابر استقلال گفت: «یکی از ویژگی‌های این روزهای لیگ فشردگی مسابقات است. این فشردگی اگر چه ظلم است اما چون به طور یکسان اعمال می‌شود خودش نوعی عدالت است. با این حال من بعد از بازی با داماش تیمم را به روشی نمونه ریکاوری کردم.»
وی ادامه داد: «معایب و محاسن هر بازیکن را در دیدار با داماش به طور محرمانه به آنها گفتم. 14 پاکت با 14 یادداشت و فیلم بازی به بازیکنانم دادم تا آنها معایب خود را متوجه شوند. این ریکاوری محرمانه باعث شد بازیکنان بسیار شاداب و بانشاط شوند و روز گذشته تمرین بسیار خوبی انجام دادیم.»
سرمربی فجر سپاسی تاکید کرد: «بازیکنان فجر هم قسم شدند نه فقط بازی با استقلال که در بازی‌های آینده هم پیروز شوند. می‌خواهیم از این دو بازی خانگی 6 امتیاز بگیریم. به ویژه آنکه در دیدار با داماش باخت ناباورانه‌ای داشتیم. باخت ما ناداورانه نبود، ناباورانه بود. داور در تمام صحنه‌ها خوب قضاوت کرد اما در صحنه منجر به گل اشتباه داشت و این اشتباه به ضرر ما تمام شد و به تیم ما ضربه زد.»
یاوری در مورد اینکه برخی می‌گویند استقلال به اندازه تیم ملی بازیکن دارد، گفت: «پس با این شرایط ما با تیم ملی ایران بازی داریم. تیمی که البته مس کرمان توانست آن را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. مس توانسته تیم ملی ایران را شکست دهد و ما هم می‌توانیم این تیم را ببریم.»
سرمربی فجر سپاسی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از مربیان لیگ برتری انتقاد کرده و گفته آنها فقط جلوی پای خود را می‌بینند، خاطرنشان کرد: «من طرفدار کی‌روش بوده و هستم و خوشحالم که چنین مربی بزرگی به ایران آمده است اما از او گلایه دارم. ایشان بهتر بود به جای مرخصی 53 روزه، تمرینات مقطعی برای تیم ملی می‌گذاشت تا تیم در شرایط خوب و مناسب قرار بگیرد. او حق دارد هر زمان که خواست تیمش را در اختیار بگیرد ولی بهتر بود به جای مرخصی 53 روزه اکنون به باشگاه‌ها فشار نمی‌آورد. این عادلانه نیست هر چند باز هم کی‌روش را تائید می‌کنم و امیدوارم تاثیر حضور او را ببینیم و تیم ملی ایران با او به جام جهانی برود.»
یاوری در مورد اینکه موافق کاهش تیم‌های لیگ برتری است یا نه، ‌گفت: «بهتر است به جمعیت خود نگاه کنیم، جمعیتی که سال به سال بیشتر می‌شود. بنابراین نمی‌توان فقط لیگ را با 16 تیم برگزار کنیم و سایر جوانان ایران را پشت خط نگه داریم تا آنها به سوی تباهی و فساد کشیده شوند. وظیفه فوتبال پر کردن اوقات فراغت جوانان و مبارزه با تهاجم فرهنگی است. اگر این دو مورد را قبول داریم باید تعداد تیم‌های لیگ برتر را افزایش دهیم و همانطور که شرفی گفت لیگ برتر را با 24 تیم و در دو گروه 12 تیمی برگزار کنیم.»
وی تاکید کرد: «آن طور که من می‌دانم دو میلیون و 500 هزار فوتبالیست در ایران داریم. این فوتبالیست‌ها در همه رده‌ها از فوتبال ساحلی و سالنی گرفته تا فوتبال چمنی و خیابانی حضور دارند. با فوتبالیست‌های خیابانی می‌خواهید چه کنید؟ آنها که در شب‌های مبارک ماه رمضان زیر تیر چراغ برق با دو تیر دروازه کوچک مشغول فوتبال می‌شوند. نباید آنها را نادیده گرفت و باید به آنها فکر کرد. در سال 73 لیگ آزادگان در دو گروه 12 تیمی برگزار می‌شد. بنابراین نباید جوانان ایران را به حال خود رها کنیم. می‌توانیم با ورزش و فوتبال ناهنجاری‌ها را کم کنیم.»
یاوری گفت: «با این حرف کی‌روش موافقم که برخی مسئولان فقط جلوی پای خود را می‌بینند. از این مسئولان می‌خواهم اگر نمی‌توانند لیگ را با تعداد تیم‌های بیشتر برگزار کنند، کارشان را رها کنند و مسئولان دیگری که این توانایی را دارند جانشین آنها شوند. کم کردن تیم‌های لیگ برتری و کم شدن فعالیت ورزشی در جامعه یعنی افزایش مواد مخدر مانند مرفین، شیشه و کریستال. باید حتی در روستاها فعالیت باشگاهی و ورزشی را گسترش دهیم.»