ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: فردا برای برد بازی می‌کنیم


کارلوس کی‌روش شاگردانش را برای کسب هر سه امتیاز بازی با نیجریه به میدان می‌فرستد.

 خبرگزاری ایسنا: کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برابر نیجریه در پاسخ به سوالی یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه بازی فردا را چگونه می‌بیند و آیا کارها طبق برنامه پیش رفته است یا خیر اظهار کرد: ابتدا اجازه بدهید از طرف تیم ملی ایران به رسانه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌آمد بگویم. مایلم سلام را به زبان پرتغالی و روز به خیر را به زبان فارسی بگویم.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید سفر طولانی را برای صعود به جام جهانی داشته‌ایم. ما از کار خودمان در طی دوره آماده‌سازی بسیار راضی هستیم. اکنون تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی است و با وجود همه مشکلات، بعد از صعود به جام جهانی می‌دانستیم که سطح بالاتری از آمادگی را باید داشته باشیم.

وی ادامه داد: بالاتر بردن سطح تیم ملی کار راحتی نبود. کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و اکنون آماده رویارویی با بهترین تیم‌های دنیا هستیم. می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: با افتخار دراین جام بازی می‌کنیم و لذت را تا حد ممکن به ایرانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

در ادامه یک خبرنگار خارجی دیگر از کی‌روش پرسید که انتظارش از بازی اول چیست و چه دروازه‌بانی از دروازه ایران حراست می‌کند؟ کی‌روش پاسخ داد: بی‌تردید این بازی بسیار مهم است. اطلاع داریم که نیجریه تیمی پرستاره است و بازیکنان خیلی خوبی دارد که در اروپا بازی می‌کنند. استفان کشی هم مربی خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: از نظر تجربه حضور در جام جهانی نیجریه نسبت به ما مزیت دارد. آن‌ها اکنون حتی این امید را دارند که به نیمه نهایی بروند اما ما هم ستاره‌های خیلی خوبی داریم. این کار را ادامه خواهیم داد. بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود و با توجه به این انتظارها، ما برای پیروزی بازی می‌کنیم چون این توقع از ما می‌رود.


ویدیو مرتبط :
ترفند برد در بازی انفجار با ربات تشخیص ضریب برد میلیونی در چند دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: نمی‌خواهم جواب کی‌روش را بدهم/بازیکنی که 36 ساعت در پرواز است، چگونه می‌تواند فردا بازی کند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چطور می‌شود بازیکنی که 36 ساعت در پرواز است و پنجشنبه به تهران می‌رسد، جمعه بازی کند.

پرویز مظلومی در حاشیه اولین سالگرد غلامحسین مظلومی در خصوص اینکه چه خاطره‌ای از وی دارید، عنوان کرد: او سرشار از خاطره است هم از لحاظ اخلاقی و هم رفتاری ولی چکی که به من زد یادم نمی‌رود. چون کفش او را پوشیده بودم. البته برادرم الگوی من است و خیلی کمک کرد که راهم را در فوتبال پیدا کنم. در سال اولی که به استقلال آمدم کمک زیادی به من کرد و هنوز هم رفتن او باور کردنی نیست.

مظلومی در پاسخ به این سوال که غلامحسین خودش را به مصدومیت می‌زد تا شما بازی کنید، گفت: این‌طور نیست، حتی وقتی مصدوم می‌شد کاری می‌کرد که زودتر به شرایط ایده‌آل برسد تا حتی جای من را بگیرد و بازی کند.

سرمربی استقلال در مورد دیدار با فولاد عنوان کرد: شرایط استقلال عالی عالی است، دیگر چه می‌خواهید. تمام برنامه‌‌ریزی‌ها برای این بازی صورت گرفته است و امشب خود من هم می‌روم. شرایط خوب است. دو محروم داریم و به خسرو حیدری هم استراحت داده‌ایم از بین بازیکنان امید یکی دونفر را با خودمان می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نمی‌خواستم صحبتی کنم و بعد از بازی با فولاد همه چیز را بگویم اما حالا قبل از بازی عنوان می‌کنم نه تنها من بلکه همه مربیان و باشگاه‌ها به نحوه حضور بازیکنان در تیم ملی انتقاد و اعتراض دارند. بازیکنان 20 روز در اختیار تیم ملی هستند و شب قبل از مسابقه لیگ آنها را به ما تحویل می‌دهند، آیا این درست است؟ سازمان لیگ که می‌دانست تیم ملی پنجشنبه به تهران می‌رسد چرا سه روز مسابقات را عقب نینداخت. ذوب‌آهن، پرسپولیس و چند تیم دیگر هم شرایط ما را دارد.

وی ادامه داد: چطور می‌شود بازیکن که 36 ساعت در پرواز بود و پنجشنبه به تهران می‌رسد، جمعه بازی کند.

خبرنگاری گفت کی‌روش مدعی شده برخی از تیم‌ها و مربیانشان برای بازی با تیم‌های لیگ دویی از 3 روز قبل به ارو می‌روند و مظلومی پاسخ داد: من نمی‌خواهم جواب کی‌روش را بدهم اما کدام مربی تیمش را قبل از بازی سه روز به اردو برده است. لطفا بگویید اسم بیاورد. ما در حساس‌ترین و سخت‌ترین مسابقه هم شب قبل از بازی به اردو می‌رویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کاشانی از شما به دلیل دیر تحویل دادن بازیکنان امید عذرخواهی کرده است، گفت: من با کاشانی دوست صمیمی هستم و برای او احترام قائل هستم، ما همه‌گونه همکاری با تیم ملی می‌کنیم اما آنها هم روی قولشان باشند چون در غیر این صورت ما هم شرمنده می‌شویم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: چرا مربیان جمع نمی‌شوند تا در این زمینه صحبت کنند. سازمان لیگ هم باید در این خصوص با مربیان و باشگاه‌ها جلسه بگذارد. ما همه نوع همکاری می‌کنیم اما سازمان لیگ هم باید منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیرد. تاج دوست خوب من است ومن به او ارادت دارم اما چرا شرایط باشگاه‌ها را درنظر نمی‌گیرد، من از همه مربیان می‌خواهم که برای این مسائل جلسه بگذاریم من حرف تمام باشگاه‌ها را می‌زنم و نه فقط استقلال اما نباید همیشه حرف یک نفر در فوتبال ملاک باشد.

 

اخبار ورزشی - فارس