ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: تیم ملی سوپر مارکت نیست!


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین شرایط این تیم قبل از بازی دوستانه با کره جنوبی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین امروز این تیم در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: همه چیز در شرایط مناسب با تمرکز کامل تمرین می‌کنیم و مطمئن هستیم بازی دشواری داریم.

کی روش افزود: همان طور که مطلع هستید 4 بازیکن اصلی کره جنوبی در بوندس لیگای آلمان حضور دارند و 3 بازیکن اصلی آنها در لیگ برتر انگلیس مشغول بازی هستند. این بازیکنان ترکیب اصلی تیم کره جنوبی را تشکیل می‌دهند که شرایط تمرین و بازی بسیار مناسبی دارند. ما بازی کره جنوبی مقابل کاستاریکا و پاراگوئه را دیده‌ایم و مطمئن هستیم که بازی بسیار خوبی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط بازیکنان تیم ایران عنوان کرد: با در نظر گرفتن شرایط لیگ و برهه‌ زمانی که در آن قرار داریم و همچنین بازیکنان لژیونرمان که در لیگ‌های مختلف حضور دارند تیم ملی شرایط خوبی دارد. همه بازیکنان تمرینات‌شان را به خوبی دنبال می‌کنند و فقط  هاشم بیک‌زاده را که اکنون تمرینات ریکاوری خود را دنبال می‌کند تا به بهبودی کامل برسد در تمرینات گروهی نداریم. همچنین مهرداد پولادی نیز به دلیل مشکلات سربازی از ما دور شده است. امیدوارم تا چند روز آینده بتوانیم به توافقی برسیم تا تمامی بازیکنانی که به آنها احتیاج داریم را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در تیم ملی چیزی به اسم بازی دوستانه وجود ندارد و تمام بازی‌ها رسمی هستند. تک تک دیدارها در رده ملی حائز اهمیت است و به نوعی بازی رسمی و غیررسمی آن هم در راه آماده‌سازی تیم بسیار مهم است. ما هم سعی می‌کنیم با ارائه بهترین عملکرد مقابل کره به برتری برسیم.

کی‌روش ادامه داد: طبق روال همیشه ما محدودیت‌های خاصی داریم و منابع در بهترین شکل در اختیار ما نیست اما مشکلی از این بابت وجود ندارد. بدون شک کره و ژاپن بهترین تیم‌ها در آسیا هستند. منابع مالی خوب و بازیکن لژیونر زیادی در اروپا دارند اما ما باز سعی می‌کنیم در این خصوص بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او و دستیارانش بازی‌های جام خلیج فارس را دنبال می‌کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسابقات جام خلیج فارس را از طریق تلویزیون دنبال می‌کنیم اما اگر منابع مالی وجود داشته باشد روز 19 نوامبر یک مربی را برای آنالیز بازی‌های جام خلیج فارس اعزام می‌کنیم اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با کره است. بعد از این هم بازی‌های جام خلیج فارس را از طریق ویدیو کاملا آنالیز می‌کنیم تا مطمئن شویم وضعیت امارات و بقیه رقبای‌مان چطور است. همان طور که گفتم اگر منابع تأمین شود روز 19 نوامبر یکی از همکاران‌مان را برای آنالیز جام خلیج فارس به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه چرا در این اردو از بازیکنانی مانند مهدی رحمتی، هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری که استحقاق حضور در تیم ملی را داشتند دعوت به عمل نیامده، گفت: در گذشته بارها این موضوع را تکرار کردم که درهای تیم ملی به روی همه باز است. شکی هم به این موضوع ندارم. اعتقاد و ایمان من این است که بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران در این اردو حاضر هستند و به نظر من ما بهتر از این بازیکنان نداریم. بازیکنان حال حاضر اردوی تیم ملی آنهایی هستند که من به بودن‌شان احتیاج دارم و اگر شما نظر متفاوتی دارید من برای نظرتان احترام قائل هستم.

کی روش با بیان اینکه باید به بازیکنانی که در اردو هستند احترام بگذاریم چون آنها می‌خواهند به بهتر شدن شرایط تیم ملی کمک کنند، خاطرنشان کرد: بار دیگر باید داستان قدیمی پیرمردی که همراه با پسر و الاغش از کنار روستایی عبور می‌کرد را یادآور شوم. حتی اگر من بخواهم بازیکنانی که گفتید در کنار علی دایی، علی کریمی و فرهاد مجیدی  را به تیم ملی دعوت کنم باز هم معتقد هستید که بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت نشده‌اند. حتی اگر 10 بازیکن زیر 21 سال مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به تیم ملی دعوت شوند باز هم داستان دیگری به میان می‌آید.

وی ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است اینکه من به کاری که انجام می‌دهم و حرفی که می‌گویم ایمان دارم. نمی‌گویم حق با من است اما به موضوعی که ایمان دارم عمل می‌کنم. مطلبی که نمی‌توانید به آن شک کنید این است که من مستقل عمل می‌کنم و علاوه بر اینکه با کسی دوستی خاصی ندارم علیه کسی هم جبهه فکری نخواهم داشت.

سرمربی تیم ملی  با اشاره به حضور بازیکنان جوان در اردوی فعلی تیم ملی گفت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که بازیکنانی مانند غفوری، پورعلی گنجی، سردار آزمون و جهانبخش در کنار جوان‌های دیگر در تیم ملی هستند. مطمئن هستم اگر باز هم من بخواهم بازیکن A را به تیم ملی دعوت کنم شما معتقدید که باید بازیکن B به تیم ملی دعوت شود و برعکس این داستان نیز صادق است.

کی روش ادامه داد: در انتهای این موضوع چیزی که حائز اهمیت است ما روز سه‌شنبه باید مقابل کره جنوبی حاضر شویم که امیدوارم بازی خوبی انجام داده و بتوانیم از این دیدار استفاده کنیم.

وی درباره اینکه چه پیامی برای هواداران تیم ملی دارد، گفت: قبلا بارها گفته‌ام که یک پیراهن ویژه برای هواداران کنار گذاشته‌ام و آن پیراهن شماره 12 است. واقعا ما به همگی هواداران نیاز داریم. دوست دارم در روز بازی با کره جنوبی هواداران در طبقه بالا و پایین ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و تیم ملی را تشویق کنند. هیچ لزومی ندارد که ما در همه مسائل با هم توافق داشته باشیم و این اتفاق هم رخ نمی‌دهد اما در مسئله حمایت از تیم ملی همه باید با هم توافق داشته باشند و نمی‌شود از این مسئله فرار کرد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بعد از جام جهانی من تأکید کردم که بازیکنان و هواداران فوتبال ایران استحقاق تمام حمایت‌های لازم را دارند اما باز هم می‌بینیم که متأسفانه افرادی هستند که قصد دارند به تیم ملی صدمه وارد کنند و جایگاه تیم ملی را پایین بیاورند. هواداران شک نکنند که تمام بازیکنان، مربیان، کارکنان و مقامات فدراسیون فوتبال قصد دارند با ارائه عملکردی خوب باعث غرور آنها شوند.


ویدیو مرتبط :
سرقت از سوپر مارکت با نوین ترین روش های خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش در دوبی؛ بازدید از کمپ تیم ملی



 

 

 

کی روش در دوبی؛ بازدید از کمپ تیم ملی

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از محل اردوی سال آینده تیم ملی دیدن خواهد کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، کارلوس کی روش به زودی به دبی خواهد رفت تا از کمپ تیم ملی که در این شهر برپا می شود بازدید به عمل آورد.

این کمپ برای اردوی سال آینده تیم ملی آماده شده است.