ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش ترکیب بازی با کره جنوبی را لو داد


در حاشیه تمرین روز چهارشنبه ملی پوشان کارلوس کروش فوتبال تمرینی را در دستور کار شاگردانش قرار داده بود.

خبر آنلاین: کروش به بازیکنانی که در جام جهانی ثابت بازی کرده بودند کاور های قرمز رنگ داد تا نشان دهد که با همین ترکیب قرار است مقابل تیم ملی کره جنوبی صف آرایی کند.نکته اینجاست که در این ترکیب فقط جای مهرداد پولادی خالی بود که کروش احسان حاج صفی را جانشینش کرده بود.

این در حالی است که علیرضا حقیقی هم در تیم ذخیره ها بازی می کرد تا بتواند در جدال با بازیکنان اصلی محکی جدی بخورد.در ادامه این بازی دستگرمی کروش اشکان دژاگه و خسرو حیدری،دو بازیکنی که در جام جهانی هم تعویض می شدند را به تیم ذخیره ها آورد و علیرضا جهانبخش و سروش رفیعی را جایگزین آنها کرد.دو بازیکنی که احتمالا تعویضی های کروش در بازی با کره خواهند بود.

در حاشیه این بازی دستگرمی کارلوس کروش مدام سر بازیکنان فریاد می زد و از آنها می خواست تا خیلی سریع بازی کنند  توپ را با خودشان حمل نکنند.کروش فریاد می زد که:«پاس بدهید و سریع حرکت کنید.فوتبال یعنی سرعت.باید به سمت فوتبال بهتر حرکت کنید.»


ویدیو مرتبط :
حرکت کی روش بعد از اتمام بازی کره جنوبی..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب تیم ملی برای بازی با کره‌جنوبی


ترکیب تیم ملی فوتبال برای بازی مقابل کره جنوبی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل کره جنوبی با ترکیب علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، احسان حاج‌صفی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان خواهد رفت.

این دیدار دوستانه ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.