ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش به مصاحبه‌های ناامید کننده‌اش ادامه داد / وضعیت ایران بدتر شده!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا؛
کی‌روش به مصاحبه‌های ناامید کننده‌اش ادامه داد / وضعیت ایران بدتر شده!

سرمربی تیم ملی همچنان از شانس کم ایران در جام ملت ها سخن می گوید.

 کارلوس کی روش پیش از آغاز جام ملت ها از تلاش برای قهرمانی و امید به افتخارآفرینی سخن می گفت اما رفته رفته نوع مصاحبه های وی تغییر کرد و حالا این روزها مدام از شانس کم ایران برای موفقیت صحبت می کند.

طبق گزارشی که سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرده است، کارلوس کی‌روش تأکید کرد که ایران، قهرمان سه دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا با وجود انجام تنها دو بازی تدارکاتی پس از جام‌جهانی 2014 برزیل، منتظر بازی یکشنبه در گروه C مقابل بحرین است.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال ترجیح داد که پس از جام‌جهانی که تیم ملی ایران با وجود کسب تنها یک امتیاز مقابل نیجریه و شکست مقابل آرژانتین و بوسنی تحسین‌های زیادی را برانگیخت، در این تیم بماند.

به هر حال ایران تنها دو بازی دوستانه پس از بازگشت از آمریکای جنوبی انجام داد. این تیم یکشنبه در سیدنی با گل سردار آزمون با نتیجه یک بر صفر مقابل عراق به برتری رسید و پیش از آن با همین نتیجه کره‌جنوبی را در تهران شکست داده بود.

سرمربی سابق رئال مادرید، امروز پس از رسیدن به ملبورن اظهار داشت: منتظر برگزاری این مسابقه مقابل بحرین هستیم اما اکنون زمان استراحت است و باید تمرین کنیم و خودمان را از لحاظ ذهنی آماده کنیم. پس از جام‌جهانی پیشرفتی نداشته‌ایم. اکنون بدتر شده است زیرا آن آمادگی‌ای را که باید، کسب نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: وقتی با بازی‌های بد تدارکاتی ریسک زیادی می‌کنید، شانستان مانند گذشته بالا نخواهد بود.

شاگردان کی‌روش با رسیدن به سیزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا رکورد دار هستند. این تیم در مرحله مقدماتی با داشتن رکوردی بدون شکست توانست به این بازی‌ها برسد.

ایران در سال 2007 و 2011 در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شکست خورد و از دور بازی‌ها بیرون رفت. این تیم در سال 2004 نیز به مقام سوم رسید.  آنها آخرین بار در سال 1976 به فینال رسیدند که تیم ملی سومین قهرمانی متوالی‌اش را با شکست یک بر صفر کویت به دست آورد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: کاملا احساس مسئولیت و وفاداری نسبت به این بازیکنان و آرزوهایشان دارم و امیدوارم که در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

قطر که اخیرا قهرمان جام خلیج فارس شده است و امارات متحده عربی که حساب زیادی رویش می‌شود نیز در کنار ایران و بحرین در گروه C مسابقات قرار دارند.
اخبار ورزشی - نامه


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با کفاشیان درباره وضعیت کی روش تا یکشنبه ساعت۱۴

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آژانس: مذاکرات با ایران ناامید کننده بود



آژانس بین‌المللی انرژی اتمی , انرژی اتمی

 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از یک نشست هشت‌ساعته با مقام‌های ایرانی، اعلام کرد که هیچ توافق و پیشرفتی در این مذاکرات حاصل نشده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات با ایران حاصل نشده و این نشست ناامید کننده بوده است.

هرمان ناکارتس، سرپرست بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: تاریخ دیگری برای دور بعدی مذاکرات مشخص نشده است.

وی افزود: ایران مسائلی را دوباره مطرح کرد که پیش‌تر بحث‌درباره آنها انجام شده بود و قرار بود در این نشست توافق مورد نظر نهایی شود..../انتخاب