ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: برای دیدار با اینفانتینو دعوت نشدم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید تشخیص بدهد که در جلسه با دبیرکل یوفا چه کسانی حضور داشته باشند و من احتیاجی به عکس یادگاری با اینفانتینو، زیدان و فرگوسن ندارم.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش پس از حضور در فدراسیون فوتبال گفت: پیش از هر چیز باید تاکید کنم من هیچ مشکلی با هیچ‌کس ندارم. یک مثال است که می‌‌گوید من از صندلی خود برنمی‌خیزم تا برای خودم مشکل بخرم اما وقتی مشکل به سمت شما می‌آید باید آن را درک کرده و حل کنید.

نیازی به عکس یادگاری  با اینفانتینو، زیدان و فرگوسن ندارم

وی افزود: بسیار شفاف می‌گویم هیچ مشکلی با کسی ندارم، به ویژه با کفاشیان چون او رئیس فدراسیون فوتبال است و او باید تعیین کند که چه کسانی را برای نشست با اینفانتینو دعوت کنند یا نکنند. صادقانه بخواهم بگویم این است که نیازی به عکس یادگاری  با اینفانتینو، زیدان و فرگوسن ندارم.

مشکلی با کفاشیان ندارم و باید به او کمک کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: مشکلی با کفاشیان ندارم، اما یکسری از افراد نزدیک به کفاشیان هستند که مشکل‌سازی می‌کنند و آن وقت است که ما به مشکل می‌خوریم. مشکلی بین من و کفاشیان وجود ندارد، اما به این نتیجه رسیدم که باید به کفاشیان کمک کنم.

بابت ماندن من احوال یکسری در طبقه سوم فدراسیون ناخوشایند می‌شود

کی‌روش خاطرنشان کرد: خیلی شفاف می‌گویم اگر کفاشیان مرا نگه دارد مردم خوشحال خواهند شد و او از حمایت مردم برخوردار خواهد بود. همچنین بازیکنان تیم ملی هم بابت این اتفاق خوشحال خواهند شد، اما بابت ماندن من احوال یکسری در طبقه سوم فدراسیون ناخوشایند خواهد شد. رفتن من می‌تواند باعث شود کفاشیان یکسری حمایت‌های لازم برای حل مشکلات مالی فوتبال ایران را فراهم کند.

کفاشیان نمی‌تواند هم مردم را راضی نگه دارد و هم گروه حاضر در طبقه سوم فدراسیون فوتبال را

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی شفاف است که کفاشیان نمی‌تواند کاری کند که هم مردم را راضی نگه دارد و هم گروه حاضر در طبقه سوم فدراسیون فوتبال را، مطمئناً رئیس فدراسیون توانایی راضی نگه داشتن هر دو طرف را ندارد.

استعفای من کمک می‌کند تا مشکلات مالی فدراسیون برطرف شود

سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: به همین خاطر من اینجا هستم تا درخواست استعفای خود را برای تاریخ 30 آوریل 2016 تقدیم فدراسیون کنم. مطمئنم این مسئله کمک شایانی خواهد کرد تا فدراسیون بتواند کمک‌های مالی لازم را برای حل مشکلات فدراسیون فراهم کند.

برای دیدار با اینفانتینو دعوت نشدم نه از سوی کفاشیان و نه از سوی تشریفات فدراسیون

کی‌روش با اشاره به صحبت‌های مطرح شده روز گذشته از قول او و دیگر مسئولان فدراسیون تصریح کرد: من راجع به اتفاقات دیروز بار دیگر می‌گویم مشکلی با کسی ندارم. در خصوص دیدارم با دبیرکل یوفا نه از سوی کفاشیان و نه از سوی تشریفات فدراسیون دعوتنامه‌ای دریافت نکردم، حتی اگر توجه کنید کفاشیان هم در مصاحبه خود به این نکته تأکید کرد که فرصت نداشته برای دعوت از من برای دیدار با دبیرکل یوفا تماس بگیرد.

من تمام طراحی‌های مرکز تخصصی تمرین تیم ملی را فراهم کردم

وی افزود: مطلب بعدی این است که باز هم تکرار می‌کنم من در بدو ورود به ایران که به بیش از چهار سال گذشته برمی‌گردد با همه بازیکنان، مسئولان و مهندسان در ارتباط بودم و تمام طراحی‌های مرکز تخصصی تمرین تیم ملی را فراهم کردم. این مرکز، مرکزی است که در سطح جهان تیم‌های ملی و باشگاه‌ها جهت ارتقای سطح و توسعه فوتبال ملی و باشگاهی خود از آن استفاده می‌کنند. من و دستیارانم بسیار سخت کار کردیم و مقدمات اولیه را برای شروع کار فراهم آوردیم.

می‌خواستم مرکز تخصصی تیم ملی میراثی از طرف من برای فوتبال ایران باشد اما آن خانم دکتر دخالت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: می‌خواستم آن ساختمان میراثی از طرف من برای فوتبال ایران باشد. در واقع این مرکز مثل بچه خودم بود که می‌خواستم رشد کرده و بزرگ شود، اما متأسفانه در مقطع دوم زمانی این خانم پزشک در موضوع ورود، دخالت و سوءاستفاده کرد، آنهم در ساختمانی که کار احداث آن را شروع کرده بودیم. من یکبار این خانم را دیدم و به او گفتم این کار را نکرده و دخالت نکند، چون قرار است این ساختمان مجهز به تجهیزات ریکاوری و عملکردی بسیار مهم برای آینده فوتبال ایران شود. در واقع قرار بود این مرکز یک میراث مهم از من برای فوتبال ایران باشد، اما متأسفانه آنها احتمالاً به دلیل منافع پزشکی که داشتند در این مرکز ورود کردند.

با صلح و صفا به ایران آمده و با صلح و صفا هم اینجا می‌مانم

کی‌روش تاکید کرد: بازیکنان بزرگ فوتبال ایران  مثل علی کریمی، جواد نکونام و افشین پیروانی این موضوع را تأیید می‌کنند که مرکز تمرینی تخصصی فوتبال ایران قرار بود ساخته شود اما کار به آنجا نکشید. به هر حال تصمیم نهایی را کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گیرد و من هیچ‌گونه مشکلی با این تصمیم‌گیری‌ها ندارم. متأسفانه صحبت‌های خلاف واقعیات را برخی‌ها مطرح می‌کنند، اما باید بگویم من با صلح و صفا به ایران آمده و با صلح و صفا هم اینجا خواهم ماند.

با استعفای من آنهایی که به تیم امید کمک کردند به تیم ملی هم کمک خواهند کرد

وی افزود: شفاف می‌گویم من امروز استعفا ندادم بلکه اینجا آمدم تا درخواست استعفای خود را به تاریخ 30 آوریل 2016 به کفاشیان بدهم. چون فکر می‌کنم با این کار این مسیر و خیابان باز خواهد شد تا افرادی که از تیم امید حمایت و پشتیبانی کردند نسبت به تیم بزرگسالان نیز این کار را انجام دهند. بنابر این از آنها خواهش می‌کنم تشریف بیاورند و از تیم ملی حمایت کنند.

من در استخدام کمیته بازاریابی نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا کفاشیان با شما تماس گرفت و برای دیدار با اینفانیتیو دعوت کرد، گفت: هیچ وقت خود کفاشیان با من تماس نگرفت، بلکه یک نفر از کمیته بازاریابی با من تماس گرفت، من ارتباطی با کمیته بازاریابی نداشته و استخدام این کمیته نیستم.

کی‌روش در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اینفانتینو در مصاحبه اختصاصی با رسانه وی اعلام کرده نشستی که برگزار شد بین او و کفاشیان بوده و نیازی به حضور کی‌روش نبوده است، تاکید کرد: این صحبت‌ها را خودتان باور می‌کنید؟ شما چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنید که حاشیه درست می‌شود. من از صحبت‌های خنده‌دار شما تشکر می‌کنم!


ویدیو مرتبط :
نشدم لایق دیدار...:((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینفانتینو یک پله بالاتر از شیخ سلمان است/ کی‌روش دعوت شده بود



 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اینفانتیونو یک پله بالاتر از شیخ سلمان است، گفت: شانس ما با اینفانتینو برای گرفتن امتیاز از فیفا بیشتر است.

 عباس ترابیان در گفتگو با مهر، درباره حضور «جیانی اینفانتیونو» دبیر کل یوفا و نامزد ریاست فدراسیون جهانی در ایران و مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: اینفانتینو در این سفر تاکید کرد که مواضع ایران را در بخش‌های مختلف می‌ستوده است و اگر هم به ایران آمده، به خاطر رهبری موثر ایران در منطقه است. او می‌دانست که ایران در منطقه مرکزی آسیا و بین کشورهای فارسی زبان صاحب نفوذ است و این کشورها از موضع ایران در انتخابات فیفا حمایت می‌کنند.

هیچکس اینفانتینو را دعوت نکرده بود
وی درباره اینکه چه کسی اینفانتینو را به ایران دعوت کرده بود، گفت: هیچکس ایشان را دعوت نکرده بود. اینفانتینو خودش ابراز علاقه کرده بود که به ایران بیاید و این موضوع را با یکی، دو نفر در میان گذاشته بود. حتی بخش فرهنگی سفارت ایران و ایتالیا در جریان این موضوع بود و آنرا دنبال می‌کرد.

اینفانتینو نظر کی‌روش را هم گرفته بود
رئیس پیشین کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال یادآور شد: اینفانتینو یک ایمیل به بخش بین الملل فدراسیون فوتبال فرستاده بود. همچنین یک صحبتی با سرمربی تیم ملی ایران داشت که وی هم اینفانتینو را ترغیب کرده بود به ایران بیاید. البته سفر کاندیدای انتخابات به کشورهای مختلف یک امر عادی است و چیز عجیب و غریبی نیست.

با اینفانتینو  رفت و آمد خانوادگی دارم
ترابیان یادآور شد: من ۱۷ سال است که با اینفانتینو رفیق هستم و آنقدر صمیمی هستیم که من حتی به منزل او هم رفته‌ام. به نظرم او با برنامه‌هایی که ارائه داده است می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

قول خاصی داده نشد
وی در پاسخ به این سئوال که آیا اینفانتینو  قول خاصی به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داده است یا خیر، گفت: قول خاصی داده نشد. او الان که نمی‌تواند قول بدهد ولی برنامه اصلی وی اصلاحات در فیفا است. اینفانتینو  معتقد است در فیفا نگاه‌های دوگانه‌ای وجود دارد و باید جایگاه همه کشورها یکسان باشد.

نه به سمت اینفانتینو غش کنیم نه مرید شیخ سلمان باشیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه موضع فدراسیون فوتبال حمایت از شیخ سلمان است یا حمایت از اینفانتینو ؟ گفت: آقای کفاشیان گفت که دیدگاه دیروز و امروزش خیلی متفاوت است. با این حال باید عقلانی فکر کرد. منافع کشور ما از همه چیز مهمتر است. ما نه باید به سمت اینفانتینو غش کنیم و نه مرید شیخ سلمان باشیم. ما باید نوکر منافع خودمان باشیم.

شیخ سلمان چیز جدید ندارد به ما بدهد
ترابیان خاطرنشان کرد: البته شخصا معتقدم که شیخ سلمان چیز جدیدی ندارد به ما بدهد. ما آنچه را که باید از شیخ سلمان می‌گرفتیم، گرفته‌ایم. تازه آن موقع این فشارهای کشورهای عربی هم در کار نبود. ما باید عقلانی فکر کنیم.

با اینفانتینو  می‌توانیم در فیفا جایگاه‌های بیشتری بگیریم
وی ادامه داد: جایگاه اینفانتینو بالاتر است و با وی می‌توانیم جایگاه‌های مهمتر و بالاتری را نسبت به شیخ سلمان بگیریم. به نظرم شانس ما برای گرفتن پست‌های مهمتر در فیفا با اینفانتینو  ممکن است.

همه دوستان شفاهی دعوت شده بودند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص حواشی دعوت افراد مختلف به جلسه با اینفانتینو تصریح کرد: تا جایی که من خبر دارم، همه دوستان به صورت شفاهی و توسط دفتر رئیس فدراسیون دعوت شده بودند. مدعوان هم هر کدام برای توضیح درباره مسائل مختلف حضور داشتند. به عنوان مثال مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ در این جلسه حضور داشت و توضیحاتی درباره لیگ ارائه کرد تا بگوید ما این پتانسیل را داریم که پول بیشتری از فیفا به ما تعلق بگیرد. شاید به خاطر توضیحات آقایان تاج، علیزاده و سایر دوستان بود که اینفانتینو هم گفت باید پولی که به تیم‌های صعود کننده به جام جهانی تعلق می‌گیرد از یک میلیون دلار به ۵ میلیون دلار افزایش یابد.

کی‌روش هم دعوت شده بود
ترابیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر گلایه و ناراحتی کی‌روش از عدم دعوت به جلسه با اینفانتینو تصریح کرد: حتی آقای کی‌روش هم به این جلسه دعوت شده بود.

ایران چَک اول را محکم زد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه صحبت‌هایش درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملتهای آسیا، گفت: به نظرم ایران نسبت به تیم‌های دیگر مثل ژاپن و تایلند مسابقات را بهتر شروع کرد و به قولی بازیکنان «چَک اول را محکم زدند.»

اردن ضد فوتسال بازی کرد
ترابیان افزود: اردن به خاطر اینکه به صورت مداوم در مسابقات حضور نداشته است و بیشتر از فوتبالیست به عنوان فوتسالیست استفاده می‌کند، چرک و به نوعی ضد فوتسال بازی کردند. البته بازیکنان ما هم به خوبی بازی را مدیریت کردند و توانستند در نهایت ۶ گل به این تیم بزنند. باید توجه داشته باشیم که ما همیشه و در طول تاریخ در بازی اول مشکل داشتیم ولی خوشبختانه الان این بازی اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم.


اخبار  ورزشی  -  مهر