ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: بازی در چمن مصنوعی دشوار است


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی در چمن مصنوعی برای بازیکنان من دشوار خواهد بود اما این شرایطی است که تمامی تیم‌هایی که به گوام سفر کردند با آن روبه‌رو بودند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر گوام با قدردانی از حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی گفت: با برگزاری چنین بازی‌هایی در گوام، در راه توسعه فوتبال این کشور گام بر می‌داریم. مطمئنا ما از وظایفی که برای صعود به مرحله بعد انتخابی جام جهانی داریم، آگاه هستیم ولی با کمال احترام برای گوام، در بازی فردا با تمرکز بالا و تعهد لازم به میدان خواهیم رفت. ما در سفر به گوام با مشکلاتی خارج از زمین فوتبال روبه‌رو بودیم و در اینجا هم با مشکلاتی نظیر چمن مصنوعی روبه‌رو هستیم ولی با در نظر گرفتن تمام مسائل وظایفمان را با تمرکز بالا انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که بر اساس اطلاعات رسانه‌ها از سایت فیفا ایران می‌تواند به خاطر وضعیت چمن مصنوعی گوام برابر این تیم به میدان نرود، عنوان کرد: مطمئنا بازی در چمن  مصنوعی برای بازیکنان من دشوار خواهد بود اما این شرایطی است که تمامی تیم‌هایی که به گوام سفر کردند با آن روبه‌رو بودند. البته باید این را هم در نظر بگیریم که وقتی گوام در چمن طبیعی برابر ما به میدان رفت، کارش مشکل‌تر از شرایط معمول بود. این را هم باید بدانید که بازیکنان من بدون هیچ توجیه و بهانه‌ای در سرما، گرما، برف یا باران باید همیشه در زمین بجنگند و سعی کنند نتیجه لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در بازی‌های مقدماتی جام جهانی تنها پیروزی اهمیت دارد اما همانطور که سرمربی گوام اشاره کرد من موافقم که به غیر از رقابتی که ما در انتخابی جام جهانی داریم، یک چالش و ماموریت بزرگ دیگری بر دوش داریم و آن هم توسعه فوتبال در جزیره گوام است که ما باید حتما سعی کنیم به این آینده سازی کمک کنیم و حضور ایران قطعا این کمک را به گوام خواهد کرد.

کی‌روش گفت: در انتها باید بگویم که فردا وظیفه بازیکنان است که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و بتوانند به پیروزی برسند. اینجا کاپیتان‌های هر دو تیم حضور دارد. این روزها اگر تلویزیون‌ها را روشن کنید و در رسانه‌ها رصد کنید، شاهد خواهید بود که دوران سختی را در جهان پشت سر می‌گذاریم و باید سعی کنیم فضای ورزش را فضای مناسبی کنیم تا تمام دختران و پسران در جهان بتوانند از این فضای ورزشی استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
مراحل نصب چمن مصنوعی ccgrass - چمن مصنوعی طرح دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش های بازی با کودک برای والدین خسته !



 

 

روش های بازی با کودک برای والدین خسته!

 

اکثر والدین زمانی که ازسر کار به منزل می روند ،اولین کاری که برای سرگرم ساختن کودک خود انجام می دهند این است که تلویزیون را روشن می کنند . ما به شما چند روش می آموزیم که بسیار بهتر از تلویزیون است و فعالیت کودک را بیشتر و رابطه کودک را با خانواده محکم تر می کند.

 

۱) پازل: پازل های مناسب با سن او را تهیه کنید و یا تصویر یا عکسی را که خیلی به آن علاقه مند است به صورت پازل در آورید و از او بخواهید آن را برای شما درست کند .

 

۲) بلند خوانی : یک کتاب از کتابهای کودک را انتخاب کنید . به او کمک کنید تا یک استدیو کوچک برای خود درست کند مثلا با انداختن یک پتو یا یک ملافه می توان این کار را انجام داد.حالا از کودک بخوتاهید که زیر پتو رفته و با نور چراغ قوه کوچک خود مانند یک گوینده رادیو برای شما این قصه را بلند بخواند.

 

۳) نقشه خوانی: یک نقشه جلو او بگذارید و از او بخواهید بر اساس نوع نقشه جاده اصلی ؛ بزرگراه ها ، کوه ها ، پل ها ؛ رودخانه ها و یا پارک ها را مشخص کند.

 

۴) نامه بنویسی: اگر در سنین بالاتر است از او بخواهید که نامه ای برای دوستان یا فامیل یا اعضاء خانواده بنویسد و تمام کارهایی را که در طول هفته انجام داده و اتفاقات جالب را بنویسد اگر در ستین پایین تر است از او بخواهید نقاشی آن را بکشد.

 

۵) پرچم: از او بخواهید تا پرچم کشور یا یک نقاشی روی یک تکه کاغد بکشد . حالا چوبی به آن وصل کنید و برای او پرچم درست کنید ، حالا از او بخواهد با زمزمه آهنگ مورد علاقه اش رژه برود.

 

۶) مرتب کردن کمد: از کودک بخواهید در مرتب کردن کمد و یا کشو لباس به شما کمک کند.و یا اگر برزگتر است به او بگویید کشو میز و یا لباس یا کمد خود را مرتب کند.

 

۷) کاردستی درست کنید: از او بخواهید تا برای شما یک کاردستی مثلا کلاه و یا کارت تبریک درست کند وسایلی مثل قیچی در اختیار او قرار ندهید .اگر کوچکتر است خودتان به کمک او بروید .

 

۸) از شب قبل برای روز هایی که مشغله زیاد دارید فکر کنید . بچه هم جزو وظایف ماست پس برای او هم برنامه ریزی مخصوص به خود داشته باشید.

 

منبع: مجله آشیان سبز