ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش آرام، کی‌روش منطقی!


کی روش دیگر از استعفاء حرف نمی‌زند. کی روش حاضر نیست در مورد شرکت یا عدم شرکت علی کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حرف بزند و این را در حیطه اختیارات خود نمی‌داند. او حتی حاضر نشد پاسخ انتقادات سریالی و تند محمد مایلی کهن را بدهد.

ورزش سه: کی روش در ماه‌های اخیر سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است و از یک مربی تندخو به یک مربی آرام تبدیل شده است و سعی می‌کند مشکلات را بزرگ نکند و با سعه صدر موانع پیش رو را بردارد.

این خیلی بهتر است. حیف است کی روش از تهران برود. این نه تنها برای تیم ملی بلکه برای کی روش هم بد خواهد شد. به این دلیل که او نسل جدیدی را به تیم ملی دعوت کرده که قابلیت‌های فنی منحصر به فردی دارند و می‌توانند ایران و کی روش را در آینده خوشبخت کنند. از همه مهمتر بیشتر شاگردان کی روش این روزها در فوتبال اروپا حضور شایسته و تاثیرگذاری دارند و طبیعی است که کمک آنها در این مقطع زمانی به تیم ملی و کی روش پر رنگ‌تر باشد. به طور مثال سردار آزمون که جام جهانی را از دست داد و در لحظه آخر خط خورد اکنون در آستانه فتح جام قهرمانی روسیه با تیم روستوف است. علیرضا جهانبخش که در جام جهانی خیلی بازی نکرد این روزها با  تیم آلکمار به تیم شگفتی ساز هلند تبدیل شده است. کریم انصاری فرد در یونان خوب گل می زند و میلاد محمدی هم به تیم ترک گروژنی پیوسته است...

کی‌روش آرام، کی‌روش منطقی!

 به واقع این تیم کی روش بهتر از تیم دوره قبل است و طبیعتاً می‌تواند برای جام جهانی 2018 نقشه‌های خیلی بهتری بکشد.

یک حضور دیگر در جام جهانی افتخارات کی روش را بیشتر خواهد کرد. از همه مهمتر ایجاد چالش‌های جدی نه تنها کاری را از پیش نمی‌برد کی روش را از تیمش غافل خواهد کرد و شاید روزی جدایی این مربی را از ایران رقم بزند، جدایی که نه باب میل فوتبال ایران است و نه کی روش.

کی‌روش آرام، کی‌روش منطقی!

بی تعارف کی روش تصمیم خوبی گرفته است. او در ایرانی است که می‌داند امکاناتش چقدر است و آگاهانه الان در تهران است و این را باید بداند که با هیاهو هیچ مشکلی حل نخواهد شد. تأثیر صحبت‌های آرام و ترغیب طرف مقابل به ایجاد امکانات بهتر از داد و فریاد و هوار کشیدن بر سر مسئول جواب خواهد داد و از همه مهمتر سبب می‌شود کی روش در آرامش کار خود را دنبال کند و در این بین تیم ملی هم بیشتر سود می‌برد.

کی‌روش آرام، کی‌روش منطقی!

این مربی دوست داشتنی از نگاه بازیکنان با این رفتار می‌تواند از نگاه مدیران هم دوست داشتنی شود.


ویدیو مرتبط :
بهترین روش کاهش وزن منطقی با میوه !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند روش برای آرام کردن سکسه نوزاد



پیشگیری از سکسکه,داروی سکسکه

 زیاده روی در غذا دادن به کودک یکی از علل شایع در بروز سکسکه می‌باشد

 

 سوال: کودک من 9 هفته دارد و هر روز سکسکه می‌کند. حتی گاهی اوقات 2 یا 3 مرتبه در روز تکرار می‌شود. سکسکه چه دلیلی دارد و چطور می‌توانم از بروز آن در کودکم جلوگیری کنم؟
 

سکسکه یک ناراحتی بی ضرر دستگاه گوارش می‌باشد که می‌تواند در تمامی سنین اتفاق بیفتد. حتی در شکم نیز ممکن است اتفاق بیفتد. سکسکه در واقع انقباضات یا اسپاسم های قوی دیافراگم است .(همان ماهیچه هایی که هنگام تنفس عمیق شما، باز و بسته شده و بالا و پایین می‌روند). با این حال که بدون درد هستند و معمولاً نشانه ای از بیماری را به همراه ندارند، اما برای یک نوزاد می‌تواند نگران کننده و عجیب به نظر برسد.
 
در اینجا چند روش برای آرام کردن سکسه نوزاد شما پیشنهاد شده است:

 

 وقفه هایی که بین سکسکه‌های او ایجاد می‌شود را یادداشت کنید
چه شرایطی باعث ایجاد سکسکه می‌شود؟ آیا در طول شیر خوردن یا زمان اندکی بعد از آن اتفاق می‌افتد؟ سکسکه ای بر اثر شیرخوردن ایجاد می‌شود، کاملاً رایج است به این دلیل که ماهیچه های دیافراگم در ارتباط نزدیکی با شکم قرار دارند. اگر ارتباطی بین شیر خوردن و سکسکه کردن پیدا کردید، استراتژی های پیشگیرانه تغذیه ای زیر را به کار بگیرید.

 وعده های غذایی او را به دو مرتبه افزایش دهید و میزان هر وعده را به نصف کاهش دهید
 زیاده روی در غذا دادن به کودک یکی از علل شایع در بروز سکسکه می‌باشد. اگر معده خیلی سریع پر شود و ورم کند، این موضوع می تواند ماهیچه های دیافراگم را دچار گرفتگی و اسپاسم کند. هنگام تغذیه با شیر مادر، سعی کنید به آرامی این کار را انجام دهید، و شیردهی را متوقف کنید تا آروغ نوزاد خود را هنگام جابه جایی از یک سینه به سینه دیگر بگیرید. و یا اگر با شیشه به او شیر می‌دهید، در میانه آن مکثی کنید، آروغ نوزاد را بگیرید و بعد از چند دقیقه به دادن شیر ادامه دهید.

 مانع بلیعدن هوا توسط نوزاد شوید
نوزادان معمولاً در طول شیر خوردن علاوه بر اینکه خیلی سریع و زود شیر را قورت می‌دهند، مقادیر زیادی از هوا را نیز می‌بلعند، که این کار باعث تورم و باد کردن شکم آنها می‌شود. تکنیک های لازم در طول شیردهی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که لب های کودکتان به اندازه کافی باز شده باشد و نه فقط سر سینه بلکه حاله رنگی دور سینه شما را در بر گرفته باشد. به نوزاد خود گوش بدهید، با این کار صداهای زیادی که شامل قورت دادن شیر و بلعیدن هوا می‌باشد را از او می‌شنوید. اگر با شیشه به او شیر می‌دهید، شیب بطری را با زاویه 45 درجه تنظم کنید، با این کار هوا به پایین بطری خواهد رفت. یا می توانید از بطری هایی که دارای کیسه های تاشو می‌باشند، استفاده کنید که با این کار بلعیدن هوا توسط نوزاد خود را به حداقل می‌رسانید.

در نهایت، در طول شیردهی از درست نشستن او بر روی پا و یا دامن خود اطمینان حاصل کنید (در یک زاویه30 تا 45 درجه) ، به این دلیل که این کار از جمع شدن باد در شکم او جلوگیری خواهد کرد. بعد از خودن شیر، او را به مدت 20 دقیقه به حالت نشسته نگه دارید تا هواهایی که بلعیده شده به سمت بالای شکم او بیاید و این کار باعث از بین رفتن فشار بر دیافراگم شده و نوزاد شروع به آروغ زدن  می‌کند.

 سکسکه می تواند ناشی از  رفلاکس باشد؟
سکسکه مداوم می‌تواند نشانه ای از رفلاکس معده به مری در نوزاد شما باشد، که یک بیماری شایع و معمولاً موقتی است که در آن نوزادان برخی از محتویات معده خود را به مری بر می‌گردانند، درد دارند و اغلب سکسکه می‌کنند. علائم دیگری که نشان می‌دهد نوزاد شما از رفلاکس رنج می‌برد، شامل بیداری های شبانه و دردناک، رفتاری شبیه به کولیک، درد گرفتن شکم پس از شیردهی و تف کردن می‌باشد. اگر نگران این هستید که نوزاد شما رفلاکس دارد، حتماً با دکتر خود مشورت کنید.

در اکثر موارد، سکسکه نوزاد شما با تکمیل و شکل گرفتن دستگاه گوارش او، از نظر شدت و تعداد کم خواهد شد.
 
منبع:ninisite.com