ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کوکو: برای لوک شاو متاسف شدم


سرمربی آیندهوون به خاطر آسیب دیدگی شدید مدافع منچستریونایتد ابراز تاسف کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپورت مول، آیندهوون در دیدار نخست لیگ قهرمانان در خانه موفق شد تیم بزرگ منچستریونایتد را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند.

ممفیس دیپای 41 برای منچستریونایتد گلزنی کرد اما هکتور مورنو 2+45 و لوچیانو نارسینگ 57 برای آیندهوون گل زدند تا تیمشان را در این دیدار خانگی به پیروزی برسانند.

در این دیدار هکتور مورنو روی پای لوک شاو، مدافع چپ یونایتدها تکل زد که موجب شکستن پای این بازیکن انگلیسی شد.

فیلیپ کوکو در این مورد گفت: احساس خیلی بدی پیدا کردم. آسیب دیدگی بسیار بدی بود. شاو بازیکنی بسیار خوب است و برای تیمش هم اهمیت بسیار بالایی دارد. در طول هر مسابقه‌ای، اگر یک بازیکن با مصدومیت اینچنینی از زمین بیرون برود، بدشانسی بزرگی آورده است. اگر بازیکن تیم من نیز دچار چنین آسیب دیدگی می‌شد، همین نظر را داشتم.

کوکو اضافه کرد: از جایی که نشسته بودم، نتوانستم در لحظه تکل زدن، به صورت واضح صحنه را ببینم. بازیکنان زیادی در مسیر دیدم بودند. تنها چیزی که دیدم این بود که مسیر توپ به یکباره تغییر کرد. واقعا برای لوک متاسف شدم.

به نظر می‌رسد پای آسیب دیده لوک شاو نیاز به عمل جراحی داشته باشد و نزدیک به 6 ماه نیز دور از میدان باشد.


ویدیو مرتبط :
لوک شاو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرخش نظر فان‌خال در مورد لوک شاو


سرمربی منچستریونایتد نظر خود را درباره مدافع تیمش 180 درجه تغییر داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، لوک شاو تابستان گذشته با امضای قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست. آسیب‌های زیادی گریبان او را در طول فصل گذشته گرفت به شکلی که تنها 15 بار برای یونایتدها به میدان رفت.

او در اردوی پیش فصل جاری با آمادگی کامل در تمرین‌ و بازی‌های منچستریونایتد حضور یافته است که همین مساله موجب شد لوییس فان‌خال به تمجید از این مدافع چپ 20 ساله بپردازد.

فان‌خال در این مورد گفت: فکر می‌کنم فصلی که پیش رو داریم، فصلی است که در آن لوک شاو درخشش ویژه‌ای خواهد داشت. این چیزی است که من فکر می‌کنم. به گمانم خودش نیز همین احساس را داشته باشد و امیدوارم بتواند آن را در زمین مسابقه نشان دهد. او بازیکن بسیار بااستعدادی است. برایش راحت نبود که از ساوتهمپتون به تیم بزرگی مانند منچستریونایتد بیاید و خیلی هم خوب کار کند. او 20 سال دارد. چند بازیکن 20 ساله می‌شناسید که در لیگ برتر انگلیس فوتبال بازی می‌کنند؟

سال گذشته فان‌خال در اردوی آمریکا در مورد لوک شاو گفته بود: او برای آن که بتواند در ترکیب یونایتد به میدان برود، باید خودش را ثابت کند و همه را تحت تاثیر قرار دهد. لوک باید از آسیب‌دیدگی‌هایش رهایی پیدا کند اما شرایط او در حال حاضر به گونه‌ای نیست که من می خواهم. باید به تنهایی تمرین کرده و تلاش کند خودش را به آمادگی کامل برساند. نمی‌خواهم او را قضاوت کنم اما بر اساس چیزهایی که می‌بینم نظر می‌دهم.