ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کونته به مورینیو بازیکن نمی‌دهد


هرچند ژوزه مورینیو علاقه زیادی برای جذب برخی بازیکنان چلسی دارد اما سرمربی جدید آبی‌های لندن تاکید کرده است به مورینیو بازیکن نمی‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، با انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، خبرهای زیادی درباره علاقه سرمربی پیشین چلسی به جذب شاگردان قدیمی خود به گوش می رسد.

یکی از بازیکنانی که مورینیو علاقه زیادی به او دارد، ویلیان برزیلی است که در فصل گذشته از بهترین های آبی پوشان لندنی بود و رسانه های انگلیسی او را وفادارترین شاگرد مورینیو لقب دادند.

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت ویلیان اولویت نخست مورینیو در فصل جابجایی تابستانی است و آقای خاص تلاش می کند این بازیکن را جذب کند اما کونته مخالف این انتقال است. سرمربی ایتالیایی چلسی به سران این باشگاه اعلام کرده است نباید اجازه جدایی به ویلیان را بدهند و او باید فصل بعد هم با پیراهن چلسی به میدان برود.

ویلیان دو سال پیش با 30 میلیون پوند به چلسی پیوست و انتقال او زیر نظر مورینیو بود.

روزنامه دیلی میل در خبری دیگر از باشگاه چلسی نوشت که این باشگاه با جدایی اسکار موافق است و کونته هم موافقت خود را با پیوستن این بازیکن به یوونتوس اعلام کرده است.


ویدیو مرتبط :
وقتی مورینیو توپ را به بازیکن حریف نمی دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن سابق استقلال در کنار خوزه مورینیو +عکس




اخبار ورزشی - بازیکن سابق استقلال در کنار خوزه مورینیو +عکس

محمد تقوی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در این تصویر در کنار خوزه مورینیو، مربی فعلی چلسی دیده می شود.

به گزارش پیام نو، تقوی در صفحه فیس بوک خود نوشت:


«امشب درهوایی سرد و برفی دو تیم چلسی و وست بروم ویچ در شهر برمینگام بازی حساسی را برگزار کردند.چلسی برای اینکه بتواند درکورس قهرمانی همچنان تیم اول باشد نیازمند پیروزی بود و وست بروم نیز برای بقا می جنگید.


بدون شک وست بروم تیم برتر میدان بود. این تیم با جوانانش توانست مدعی اصلی قهرمانی را متوقف کند. چلسی در این دیدار بدلیل فاصله کم بازی هایش بازیکنان باتجربه اش همچون تری و لمپارد را استراحت داده بود.

 

با این وجود این تیم تا حدود زیادی خسته بنظر می رسید. درچلسی نوع بازی ماتیچ بسیار موثر بود. بیشتر بازیکنان چلسی مانند هازارد،اسکار و ویلیان از قدرت بدنی بالایی برخوردار نیستند و با اضافه شدن ماتیچ در خط میانی درکنار رامیرز تا حدود زیادی این مشکل دربازیهای حساس لیگ قهرمانان اروپا جبران می شود.


پس از باری فرصت کوتاهی بدست امد تا با ژوزه مورینیو در مورد این بازی گپی کوتاه داشته باشم.

 

بخاطر نتیجه بازی بسیار ناراحت بود وبه هیچ عنوان مایل نبود صحبتی داشته باشد اما پس از آنکه به او گفتم که خبرنگار نیستم و فقط برای تکمیل دوره های مربیگری و اضافه شدن اطلاعات فوتبالی به دیدار بازیها می آیم راضی به صحبت شد.ژوره در مصاحبه بعد از بازی همیشه درمورد تیمش با جمله (تیم ما ) (بازیکنان ما)صحبت می کرد و همواره مشکلات تیم را به تمامی اعضای تیم ربط می داد.وقتی دراین مورد این نوع تفکر را ستودم به نکته جالبی اشاره کرد.

 

درحالی که همچنان از نتیجه بازی بسیار ناراحت بود گفت که تمامی بازیکنان نیز به مانند من ناراحت هستند و همین برایم کافی است.او هیچیک از بازیکنان تیمش را ملامت نمی کرد ومعتقد بود که نباید به هیچ عنوان شکست و یا نتیجه بد بازی را به گردن یک بازیکن خاص انداخت .او این موضوع را از اصول اولیه مربیگری می دانست.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,تقوی  باخوزه مورینیو

اخبار ورزشی - پیام نو