ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کونته: بلژیک شایسته پیروزی بود


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از بلژیک پرداخت و آنها را یکی از شانس‌های قهرمانی در یورو 2016 دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال بلژیک رفت. این دیدار که در بروکسل برگزار شد، در نهایت با پیروزی سه بر یک بلژیک به پایان رسید.

آنتونیو کونته بعد از بازی گفت: با تیمی بازی کردیم که پر از استعدادهای بزرگ بود. بلژیک، روزهای خوبی را در فوتبال اروپا و جهان پشت سر می‌گذارد. در این تیم بازیکنان بزرگی زیادی بازی می‌کنند که برای هر حریفی می‌توانند خطرناک باشند. هرچند در این دیدار بازنده بودیم اما باید بگویم از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

او ادامه داد: مهمترین صحنه‌های بازی به سود ما نبود. این بلژیک بود که خطرناک‌تر ظاهر شد و توانست به پیروزی برسد. باید اعتراف کنم اشتباهاتی در این دیدار داشتیم و همین باعث شد تا بازنده بازی باشیم. بلژیک یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های کنونی فوتبال اروپاست. این تیم یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو 2016 به شمار می‌آید. آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و شایسته پیروزی هم بودند.

سرمربی آتزوری در پایان سخنانش گفت: پیش از بازی به بازیکنان گفتم که یا باید در این دیدار به پیروزی برسیم یا اینکه شکست بخوریم. تساوی نتیجه‌ای خوبی برای ما نبود. یک دیدار دوستانه بود و نتیجه آن، تغییری در شرایط دو تیم به وجود نمی‌آورد. تلاش کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما در نهایت پیروز بازی، تیم حریف بود. این نتیجه باعث نخواهد شد ناامید شویم بلکه به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم و هدف‌های خاصی در ذهن‌مان است.


ویدیو مرتبط :
مورینیو بعد از پیروزی در آنفیلد-شایسته پیروزی بودیم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کونته: شایسته پیروزی بر بلغارستان بودیم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از عملکرد شاگردانش در تساوی برابر بلغارستان عنوان کرد مردانش می‌توانستند با برد زمین را ترک کنند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از عملکرد شاگردانش در تساوی برابر بلغارستان عنوان کرد مردانش می‌توانستند با برد زمین را ترک کنند.

 آنتونیو کونته در پی تساوی 2 بر 2 شاگردانش در خانه بلغارستان در هفته پنجم از مرحله انتخابی مسابقات یورو 2016 به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: به لحاظ عملکرد و موقعیت‌هایی که روی دروازه بلغارستان خلق کردیم شایسه پیروزی بودیم و جای تأسف دارد که به حداقل امتیاز دست پیدا کردیم. عملکرد بازیکنانم را دوست داشتم و از آن رضایت دارم. بازی را تحت سلطه خود داشتیم و بلغارستان تنها چشم به ضدحملات دوخته بود.

وی همچنین با حضور در کنفرانس خبری در خصوص بازی دوستانه سه‌شنبه شب مردانش برابر انگلیس عنوان کرد: بازی سه‌شنبه برابر انگلیس دیدار معتبری است برای همین سعی می‌کنیم چند بازیکن جدیدی که به تیم ملی فراخوانده‌ایم را مورد آزمایش قرار دهیم. بازی با سه‌شیر یک دیدار دوستانه بزرگ است ولی سعی می‌کنم در آن بازیکنان جدیدم را بسنجم.

در جدول رده‌بندی گروه H کرواسی با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ایتالیا و نروژ به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در مکان‌های بعدی جای دارند.