ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کورتوآ: دوست دارم چک در چلسی بماند


دروازه‌بان جوان چلسی عنوان کرد دوست دارد پتر چک در این تیم بماند چرا که این دروازه‌بان اهل کشور چک الگوی او محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: چلسی در هفته نخست لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر یک برنلی را شکست دهد. تیبو کورتوآ دروازه‌بان 22 ساله بلژیکی در این دیدار به طور ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفت تا پتر چک باتجربه پس از سال‌ها روی نیمکت ذخیره‌ها باشد.

تیبو کورتوآ، دروازه‌بان بلژیکی چلسی درباره وضعیت همتای خود در این تیم گفت: دوست دارم چک در چلسی بماند. حتی اگر او در ترکیب تیم به میدان نرود، می تواند خیلی به من در تمرینات کمک کند. هنوز هم از او چیز‌های زیادی یاد می گیرم. او الگوی من در دروازه‌بانی محسوب می‌شود. چک تجربه زیادی دارد و می تواند خیلی به من کمک کند . چک تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و این خیلی به سود ماست.

دروازه‌بان جوان بلژیکی ادامه داد: چک در چلسی برخورد خیلی خوبی با من داشت و خیلی نکات آموزنده‌ای به من داد. برای تیم نیز خیلی خوب است که دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. ما در طول فصل بازی‌های زیادی داریم و می توانیم با قدرت ادامه دهیم.

کورتوآ ادامه داد: برای بازی کردن به چلسی آمدم. می دانم که رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و پرفشار است و علاوه بر آن باید با چک در دروازه رقابت کنم که از دروازه‌بانان بزرگ لیگ برتر است. برای من افتخار است که همراه چک در یک تیم هستم. می توانم با کمک او فشار بازی‌هخای لیگ برتر را تحمل کنم و همراه چلسی به قهرمانی در لیگ برتر برسم. اگر هر روز در تمرینات خوب ظاهر شوم می توانم در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروم.


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه7بنام دوست دارم. تراک 6: هرچی میگم دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خادم: دوست دارم قلعه‌نویی بماند


امیررضا خادم نماینده وزیر در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار مذاکره با چند حامی مالی با ارقام مناسب برای استقلال در جریان است و این موضوع این هفته قطعی خواهد شد

ایسنا: امیررضا خادم نماینده وزیر در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار مذاکره با چند حامی مالی با ارقام مناسب برای استقلال در جریان است و این موضوع این هفته قطعی خواهد شد

امیررضا خادم در مورد آخرین وضع حامیان مالی استقلال گفت: مانند باشگاه پرسپولیس با دقت و حساسیت لازم در حال مذاکره با افراد و شرکتهایی که پیشنهادات مالی خود را برای استقلال مطرح کرده‌اند، هستیم و تاکنون با برخی از آنها به نتایج خوبی رسیده‌ایم که این هفته کار را تمام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره هیات مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن گفت: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحث هیات مدیره هم در حال بررسی است و بزودی بعد از تایید کمیته‌ای با حضور مسئولان وزارتخانه‌، اسامی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

خادم در پاسخ به این سئوال که این روزها اسامی مختلفی برای ترکیب هیات مدیره آینده استقلال نظیر امیدوار رضایی، واعظ آشتیانی، محمدحسین قریب، ساکت و فتح الله زاده از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت : همه این افراد و گزینه‌های دیگری نیز مطرح هستند و ان‌شاءالله این هفته بعد از تایید نهایی به مردم و رسانه‌ها معرفی خواهند شد ولی همین جا تاکید می‌کنم وزارتخانه فقط در بحث هیات مدیره نظر دارد و انتخاب مدیر عامل بر عهده هیات مدیره جدید استقلال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت: هم در مورد آقای دایی و هم آقای قلعه‌نویی باید حرمت‌ها نگه داشته شود چرا که این مربیان بزرگ زحمات زیادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال کشیده اند و من شخصا مایلم هر دو کارشان را ادامه دهند.

وی درباره ادامه فعالیت قلعه‌نویی تاکید کرد: در این مورد وزارتخانه ورود نمی‌کند و تصمیم بر عهده هیات مدیره و مدیر عامل آینده استقلال خواهد بود.

خادم درباره قرارداد مالی سال آینده علی انصاری با باشگاه استقلال که شنیده شده بخشی از آن را فتح الله‌زاده هزینه کرده است به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در این مورد آقای انصاری با مدیرعامل استقلال قرارداد بسته است که با توجه به هزینه شدن مبالغی جلوتر از موعد قرارداد، ما این موضوع را با انصاری در میان گذاشتیم و ایشان اعلام کردند من همواره از استقلال حمایت کرده‌ایم و علاقمند این تیم هستم ولی ترجیح می‌دهم در ادامه با توجه به پیشنهادات حامیان مالی دیگر، در کنار این تیم نباشم و قرارداد من مشکلی را برای استقلال و حامی مالی آینده این تیم ایجاد نخواهد کرد.

خادم با تشکر از انصاری و هدایتی برای سرمایه گذاری در ورزش و فوتبال گفت : قطعا این همراهی‌ها برای ورزش خوب بوده و من شخصا تشکر می‌کنم.