ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کواچ:‌ روس‌ها از جو سالن آزادی خبر ندارند


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:‌ بازی مقابل روسیه همیشه سخت است چون آنها قهرمان المپیک هستند.

خبرگزاری فارس: اسلوبودان کواچ در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در مورد این بازی اظهار داشت: هر بازی مقابل روسیه سخت است مخصوصاً حالا که آنها به عنوان قهرمان المپیک به تهران آمده‌اند. کسی نمی‌تواند از بازی یا پیروزی راحت برابر روسیه حرف بزند.

وی ادامه داد:‌ ما در خانه بازی می‌کنیم و تماشاگران زیادی از ما حمایت می‌کنند. شاید روس‌ها از شرایط سالن آزادی خبر نداشته باشند ما می‌توانیم از این موضوع استفاده کرده و بر حریف غلبه کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل روسیه داریم اما می‌توانیم حریف را شکست داده و به صعود امیدوار بمانیم.


ویدیو مرتبط :
جو وحشتناک در سالن آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز در ورزشگاه آزادی چه خبر است؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

امروز در ورزشگاه آزادی چه خبر است؟ 

تیم برگزار کننده میتینگ آزادی از ۲۵۰هزار نفر برای حضور در جشن روز پنج‌شنبه در ورزشگاه 100هزار نفری دعوت کرده است.

البته برخی این خبر را تکذیب کرده‌اند. اما بر اساس اخبار برخی سایت‌ها، در آخرین نشست کمیته برگزاری همایش آزادی، بر ضرورت برگزاری قطعی مراسم در روز پنجشنبه (امروز) تاکید شده و بر این اساس مراسم مذکور از سوی دولت برگزار خواهد شد.

بر پایه همین گزارش، تیم مذکور از 250هزار نفر برای حضور در این همایش دعوت و پیش‌بینی کرده از این تعداد، 150هزار نفر در مراسم شرکت کنند. 100هزار نفر روی سکوهای آزادی و 50هزار نفر نیز روی چمن مستقر خواهند شد. 

خبرهای رسیده اما حاکی است که روند انصراف از حضور در این مراسم شدت یافته و بسیاری با تاکید بر انتخاباتی بودن این همایش از حضور در آن منصرف شده‌اند. گویا شخص ملک‌زاده، مسئولیت مستقیم برگزاری همایش آزادی را بر عهده گرفته است.

تیمی هم به عنوان کمیته پشتیبانی مراسم، با حضور چهره‌های موثر در دولت تشکیل شده است. این تیم به لحاظ محتوایی و شکلی، پشتیبانی مراسم را بر عهده خواهند داشت. برنامه احمدی‌نژاد برای حضور در این مراسم هم ظاهرا معلوم شده است. 

وی صبح پنجشنبه در مراسم روز ارتش سخنرانی می‌کند و بعد از ظهر در میتینگ آزادی حضور خواهد یافت. وی در این مراسم سخنرانی کرده و بلافاصله بعد از آن، راهی ونزوئلا و مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید این کشور می‌رود.

شنیده شده سهمیه در نظر گرفته شده برای پایتخت برای حضور در این مراسم، 30هزار نفر است و البته توصیه شده هر کس هر تعداد جمعیت جدیدی که می‌تواند برای این مراسم، بیاورد، از این اقدام دریغ نکند.

برای شهرهای دیگر نیز چنین توصیه‌‌ای انجام شده است. به گزارش دانا، گفتنی است نحوه استقرار، وضعیت بهداشتی و امنیتی همچنان از موضوعات بحث‌برانگیز این مراسم است و هنوز برنامه‌های این بخش به صورت کامل تدارک دیده نشده است.

تکذیب حضور یک خواننده

از چندی قبل در برخی از محافل خبری مطرح شده بود که «حبیب محبیان» خواننده معروفی که چند سالی است به ایران بازگشته قرار است در جشن دولت که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، شرکت کند.

بولتن نوشت؛ به همین منظور ماجرا را از شخص وی جویا شدیم که حبیب در این گفت‌وگو ضمن تکذیب این خبر تاکید کرد‌: هرگز وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شوم. با من صحبتی نشده و قبلا نیز گفته شده بود که در برج میلاد برنامه داشتم که اینطوری نبود، همچنین چند وقت پیش از جزیره کیش به من زنگ زدند و گفتند اینجا برنامه دارید که گفتم نه، از این دست صحبت‌ها زیاد می‌شود و این موضوع اخیر هم اصلا صحت ندارد./آرمان