ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کواچ: هیچ‌گاه نخواستم دوم باشم


سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: آمده‌ام تا بهتر از گذشته کار کنم و نمی‌خواهم دوم باشم.

خبرگزاری ایسنا: اسلو بودان کواچ در آستانه ورود به تهران، اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای من است که در ایران هستم و همین طور افتخار می‌کنم که جانشین مرد بزرگی همچون خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران شده‌ام. می‌دانم که والیبال ایران پیشرفت‌های زیادی کرده است. من از سال‌ها قبل و قبل از این که ولاسکو به ایران بیاید والیبال ایران را می‌شناختم. البته بعد از این که پیشنهاد هدایت تیم ملی والیبال به من شد، با ولاسکو صحبت کردم. امیدوارم که بتوانم شرایط والیبال ایران را بهتر کنم.

وی افزود: من می‌دانم که کار سختی پیش‌رو داریم. برای رسیدن به موفقیت باید تلاش زیادی انجام دهیم. بازیکنان خیلی خوبی در ایران حضور دارند. من به توانایی بازیکنان ایرانی ایمان دارم و سعی می‌کنم که در مدت حضورم در ایران بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال درباره شرایط تمرینات تیم ملی پیش از مسابقات لیگ جهانی، گفت: ابتدا باید ببینیم که در چه جایگاهی هستیم و اطلاعات دقیقی از شرایط تیم ملی در اختیار داشته باشیم و بتوایم برای مسابقات پیش‌رو دقیق‌تر کار کنیم. ما زمان بسیار کمی تا آغاز مسابقات لیگ جهانی داریم. باید خیلی سخت کار کنیم. من به توانایی دستیارانم خیلی ایمان دارم. همیشه در زندگی‌ام کارهای سختی را انجام داده‌ام و مطمئن هستم که باز هم می‌توانیم موفق شویم.

کواچ در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید موفقیت‌های سال گذشته والیبال ایران را تکرار کنید؟ گفت: من هیچ وقت نمی‌خواهم دوم باشم و تلاش می‌کنم همیشه اول و بهترین باشم. آمده ام تا بهتر از آنچه که بوده کار کنم و مطمئن هستم که والیبال ایران پتانسیل بالایی دارد. از قبل هم به این موضوع فکر می‌کردم که از این پتانسیل استفاده کنم و مطمئن هستم که می‌توانیم از ظرفیت بالای والیبال در ایران نهایت استفاده را ببریم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ غمگین نخواستم، نخواستم که توی دلت غم بشینه رضا صادقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهناز افشار: هیچ وقت نخواستم ویترین باشم


افشار با تاکید بر اینکه در بخشی از کار هنرمندان در اطلاع رسانی و تبلیغ، واژه «ویترین» استفاده می‌شود‌، گفت: مخالف این هستم که از هنرمندان به عنوان ابزار استفاده شود و هیچ وقت جایی نبودم که بخواهم ویترین باشم چون قلبم و وجدانم برایم مهم است.

خبرگزاری ایسنا: نشست «آیین سوارکاری هنرمندان ایران» با حضور مهناز افشار برگزار شد.

آیین سوارکاری هنرمندان ایران قرار است روز جمعه، 23 اسفند‌ماه، در مجموعه «دشت بهشت» محمدشهر کرج برگزار شود‌ و به همین مناسبت نشستی با حضور مهناز افشار، دبیر هنری این آیین و برگزار کنندگان آن 18 اسفند، برپا شد.

افشار درباره آیین سوارکاری هنرمندان ایران بیان کرد: زمانی که خبر دبیری من در این آیین اعلام شد،‌ مطالبی در رسانه‌ها منتشر شد که مگر سوارکاری دبیر هنری می‌خواهد؟ این اتفاق برای خود من هم سوال بود و دلیل پذیرفتنم این بود که عده‌ای هنرمند می‌خواهند روزی را کنار هم سپری کنند و البته قطعا به اهداف و جنبه‌های هنری این مسئولیت هم اندیشیدم.

او گفت: معتقدم اسب نجیب‌ترین حیوان است و وقتی ما لحظاتی به سوارکاری سپری کنیم در بخش نجابت روحی و جسمانی‌ ما تربیت دیگری ایجاد می‌شود. با این حال این تجربه اول من است و تخصص زیادی ندارم اما خوشحالم در کاری حضور دارم که نیت برگزاری آن خیر است.

این بازیگر سینما در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره نقش خود به عنوان دبیر هنری این آیین و نیز حضور هنرمندان اظهار کرد: زمانی که در فیلم «دعوت» ابراهیم حاتمی‌کیا حضور داشتم، مجبور شدم دو هفته آموزش سوارکاری ببینم و دوستان برگزار کننده این آیین هم از این پیشینه من اطلاع داشتند. با این حال معتقدم به جز شغل و دانش خود به عنوان یک هنرمند وظیفه‌ای دارم که باید از عنوان هنری خود برای اطلاع رسانی استفاده کنم.

افشار با تاکید بر اینکه در بخشی از کار هنرمندان در اطلاع رسانی و تبلیغ، واژه «ویترین» استفاده می‌شود‌، گفت: مخالف این هستم که از هنرمندان به عنوان ابزار استفاده شود و هیچ وقت جایی نبودم که بخواهم ویترین باشم چون قلبم و وجدانم برایم مهم است.

وی افزود: گاهی که در مراسم‌های خیریه حضور دارم عده‌ای می‌گویند که این گونه کارها نباید خیلی اطلاع رسانی شود اما در این بخش تصور می‌کنم، باید از چهره هنرمند استفاده شود تا اطلاع رسانی خوبی برای تشویق مردم به چنین کارهایی انجام شود.

او درباره حضور هنرمندان هم گفت: فضای زیبایی در مجموعه «دشت بهشت» آماده شده است و حتی خانم‌ها هم می‌توانند حضور داشته باشند، اما تعدادی از ورزشکاران هم قرار است در این آیین شرکت کنند و با توجه به اینکه تعاونی هنرمندان معاصر پارس از بانیان این آیین است هنرمندان با سنین مختلف در کنار هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا،‌ در بخش دیگری از این نشست مهدی نادعلی زاده مدیر تعاونی هنرمندان پارس هم که بانی برگزار کننده آیین سوارکاری هنرمندان ایران است،‌ درباره ایده چنین کاری گفت: از چند سال قبل سازمان‌های اقتصادی فعالیت و حمایت خود را در حوزه سینما شروع کردند و بعد به حوزه تجسمی هم راه پیدا کردند. ما از امروز می‌خواهیم وارد حوزه جدیدی شویم و این فلسفه اصلی برگزاری چنین آیینی بود.

او با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و سال آینده هم سال«اسب» است،‌ گفت: در روز برگزاری آیین کمپین حامیان هنرمندان از چوگان ایرانی رونمایی می‌شود و امیدوارم از همان روز موج حمایتی برای این ورزش ایرانی و توجه همگان به آن ایجاد شود.

به گزارش ایسنا‌، در این نشست همچنین اعلام شد‌:در اولین گردهمایی ورزش - هنر که در حوزه اسب برگزار می‌شود‌، مسیرهایی طراحی شده که هنرمندان و ورزشکاران در آن حرکت می‌کنند و امتیازاتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

همچنین قرار است روز چهارشنبه برای آشنایی بیشتر هنرمندان یک برنامه تمرینی در مجموعه دشت بهشت تدارک دیده شود.

در این نشست ضرابی، مدیر «بیمه کارآفرین» هم حضور داشت که این بیمه به عنوان حامی آیین سوارکاری هنرمندان ایران فعالیت می‌کند.