ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کواچ: همه را سورپرایز می‌کنیم


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: یکی از تیم های برتر والیبال جهان محسوب می‌شویم.

تابناک: اسلوبودان کواچ در نشست خبری پیش از دیدار با روسیه در مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: خوشحالم که در این مرحله از مسابقات حضور داریم زیرا یکی از تیم‌های برتر والیبال جهان محسوب می‌شویم.

او ادامه داد: حضور ما در مرحله فینال لیگ جهانی همه را سورپرایز کرد اما می‌خواهیم در این مرحله هم به گونه‌ای بازی کنیم که به سورپرایز دیگران ادامه دهیم.

کواچ خاطرنشان کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و کارمان سخت است اما به اینجا آمده‌ایم که بازی‌های خوب خود را تکرار کنیم و به نتیجه مورد نظرمان برسیم و به سوپرایز کردن دیگران ادامه دهیم.


ویدیو مرتبط :
سورپرایز ارسطو و چوچانگ (سورپرایز پایتخت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کواچ به شکست 3 بر صفر ایران برابر آلمان / سرمربی آلمان: سورپرایز شدم



اخبار,سرمربی تیم ملی والیبال ایران


اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
کواچ: به آلمانی‌ها تبریک می‌گویم/ آنها در دریافت و سرویس عالی بودند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی تیم آلمان برابر ایران را به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین دیدار خود از مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان، ساعت 22:55 در شهر کاتوویس به مصاف آلمان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر (25 - 15، 25 - 21 ، 25 - 19) به سود ژرمن‌ها خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه صعود شاگردان کواچ به مرحله نیمه‌نهایی به اما و اگر و بازی با فرانسه کشیده شد.

در پایان این مسابقه اسلوبودان کواچ در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به آلمانی‌ها تبریک می‌گویم؛ آنها خیلی خوب بازی کردند و در دریافت و سرویس بسیار عالی بودند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین و آخرین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان روز پنج‌شنبه ساعت 22:55 به مصاف فرانسه می‌رود.

 

---------------------------

 

هینن: سورپرایز شدم/ شاپس: به تیم آلمان افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: از اینکه به عنوان مربی تیم برنده مقابل ایران صحبت می‌کنم سورپرایز شدم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویتال هینن پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر ایران در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: در بازی گذشته تیم ما مجموعه‌ای از اشتباهات بود. امروز شرایط دیگری داشتیم و در دفاع روی تور عالی بودیم. سخت است بگویم که چه اتفاقی افتاد، اما از اینکه به عنوان مربی تیم برنده صحبت می‌کنم سورپرایز هستم.

در ادامه این نشست شاپس، کاپیتان آلمان گفت: خیلی خوشحالم که بعد از بازی بد روز گذشته توانستیم عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم. کسی انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت. من به تیم و همبازی‌هایم افتخار می‌کنم.
اخبار ورزشی - فارس