ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کواچ مانند هندوانه در بسته است


کارشناس والیبال با بیان اینکه شرایط کواچ در تیم ملی ایران مثل یک هندوانه در بسته است، تاکید کرد: اگر کواچ بتواند کار ولاسکو را در تیم ملی انجام دهد، مربی بزرگی است.

خبرگزاری مهر: کارشناس والیبال با بیان اینکه شرایط کواچ در تیم ملی ایران مثل یک هندوانه در بسته است، تاکید کرد: اگر کواچ بتواند کار ولاسکو را در تیم ملی انجام دهد، مربی بزرگی است.

علیرضا خوشرویی در گفتگو در خصوص حضور اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: حضور او در تیم ملی مثل یک هندوانه در بسته است. البته مدام بر این موضوع تاکید شده که در تیم باشگاهی خودش خوب نتیجه گرفته ولی باید صبر کرد تا در تیم ملی ایران عملکردش را دید.

وی اضافه کرد: کواچ با ایرانی‌ها کار کرده ولی این به زمانی باز می‌گردد که خودش هم بازیکن بوده است. بهرحال ایشان پیشرفت کرده و در ایتالیا مربیگری می‌کند ولی شرایط بازی کردن با دوران مربیگری فرق می‌کند. اینکه وی بتواند روی ذهن بازیکنان کار کند خیلی مهم است.

مربی تیم‌های پایه‌ای ایران همچنین اظهار کرد: ولاسکو یک استثنا در والیبال است. ما لیگ جهانی را در پیش داریم و اتفاقا ایتالیا یکی از حریفان ایران است که کواچ هم در این کشور مربیگری می‌کند. بازی با این تیم همیشه طوری بوده که حساس شده است و در دیدارهای اخیر ولاسکو تمرکز بازیکنان را حفظ کرده است. اما سوال این است که آیا کواچ هم قادر به انجام این کار است؟ اگر این اتفاق رخ بدهد که او مربی بزرگی است.

خوشرویی با اشاره به نحوه تمرینات مربیان صربستانی خاطرنشان کرد: تمرینات ولاسکو همیشه مبهم و شبهه برانگیز بود و همه دنبال این بودند که وی چه کاری را می‌خواهد انجام بدهد ولی صرب‌ها تمریتات سنتی را دارند که قبلا در ایران از آنها استفاده شده است.

وی در خصوص بازگشت احتمالی علیرضا نادی به تیم ملی تصریح کرد: بحث بازگشت نادی به خاطر تجربه‌اش است. البته او بالاترین آمار را در بین مدافعان میانی لیگ برتر داشت با این حال یک چیز را فراموش نکنیم. تیم ملی باید خود را برای المپیک 2016 آماده کند.

مربی تیم‌های پایه‌ای ایران همچنین گفت: در المپیک لندن اعلام شد که میانگین سنی تیم‌ها به نسبت پکن پایین آمده و با وجود اینکه نادی بسیار ارزشمند است ولی باید روی بازیکنی که به درد المپیک 206 بخورد باید حساب باز کرد.


ویدیو مرتبط :
هندوانه فروشی (هندوانه هیبریدی بی دانه و پوست نازکB32)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاهیتی برای ما مانند هندوانه در بسته است


مربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان حریف بعدی این تیم در جام جهانی را به هندوانه در بسته تشبیه کرد.

تسنیم: مربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان حریف بعدی این تیم در جام جهانی را به هندوانه در بسته تشبیه کرد.

بهزاد داداش‌زاده در مورد صعود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پرتغال اظهار داشت: ابتدا باید این صعود را به جامعه ورزش و فوتبال کشورمان تبریک بگویم، هر چند می‌توانستیم با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم، اما طبق معمول کارمان به اما و اگر کشیده شد.

وی ادامه داد: تمام جذابیت فوتبال ساحلی به غیرقابل پیش‌بینی بودن این رشته است. مثلاً کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ایران در حضور اسپانیا و برزیل از گروه خود صعود کند یا تیمی مثل تاهیتی روسیه را شکست دهد و صدرنشین گروهش شود.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود: با توجه به اینکه تا الان با تاهیتی بازی نکرده‌ایم فردا کار سختی مقابل این تیم داریم. با این وجود در این دوره جام جهانی می‌توانیم به جمع چهار تیم نهایی صعود کنیم. باید از این فرصت استفاده کرده و در جمع بهترین‌های جهان حضور پیدا کنیم.

داداش‌زاده در پاسخ به این سؤال که «شانس پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل تاهیتی چند درصد است؟»، گفت: نمی‌شود برای این مسئله درصد تعیین کرد، چون تاهیتی برای ما مانند هندوانه در بسته است. هیچکس فکر نمی‌کرد تاهیتی در سومین دوره حضورش در جام جهانی روسیه قهرمان جهان را شکست دهد.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما مقابل تاهیتی خستگی بازیکنان است. در سه بازی گذشته و در وقت سوم هر بازی بازیکنان با مشکل خستگی روبه‌رو شدند که دلیل این مسئله را نمی‌دانم. به نظر من اگر در بازی با تاهیتی مانند گذشته پیمان حسینی و احمدزاده سرحال باشند می‌توانیم این تیم را شکست دهیم، چون به طرز عجیبی دیگر بازیکنان خسته هستند.