ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کواچ: اشتباهات احمقانه ای داشتیم!


سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مسابقه امروز مقابل صربستان ترکیب اصلی بازیکنان که قرار است در لیگ جهانی بازی کنند را به میدان می فرستم.

ایسنا: سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مسابقه امروز مقابل صربستان ترکیب اصلی بازیکنان که قرار است در لیگ جهانی بازی کنند را به میدان می فرستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست سه بر صفر در اولین دیدار دوستانه در مقابل صربستان و در آستانه دیدار دوم و رسمی با تیم ملی این کشور اظهار کرد: در بازی نخست مقابل صربستان در هر ست هفت یا هشت اشتباه ساده و پیش پا افتاده داشتیم و همین مسئله باعث شد از این تیم شکست بخوریم.

وی ادامه داد: باید این مسئله را تغییر دهیم و سخت تر کار کنیم زیرا در بازی مقابل تیم های بزرگ از دست دادن امتیاز با چنین اشتباهات احمقانه ای می تواند کار را برای ما بسیار دشوار کند.

کواچ گفت: به نظر من سرویس های موجی بازیکنان ایران بسیار بهتر از صربستانی ها است اما در بازی مقابل این تیم در هر ست حدود پنج اشتباه در زدن چنین سرویس هایی داشتیم.

وی افزود: تغییر شرایط بازیکنان و رساندن آنها به آمادگی آسان نیست زیرا من مربی جدید این تیم هستم. زمان کمی داریم و باید سخت کار کنیم و گام به گام پیش برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در مسابقه دوم مقابل صربستان تیمی که قرار است در لیگ جهانی به میدان برود بازی را آغاز خواهد کرد و در این مسابقه عملکرد بازیکنان را برای آخرین بار بررسی می کنیم.

وی گفت: به دلیل نتایجی که در رقابت های دوستانه کسب می کنیم نگران نیستم زیرا مهم این است که در این بازی ها چگونه بازی می کنیم نه اینکه پیروز می شویم یا شکست می خوریم.

کواچ اظهار داشت: برای این که چه بازیکنانی در فهرست تیم اعزامی به ایتالیا و برزیل حضور داشته باشند کار سختی دارم زیرا عادل غلامی مصدوم شده است و برای تصمیم گیری درباره مدافعان وسط باید شرایط او را بررسی کنیم. انتخاب بازیکنان پست دریافت کننده نیز برایم سخت است و هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده ام.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود ساعت 20 امروز (شنبه) سوم خرداد به وقت تهران به مصاف صربستان می رود که بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون والیبال صربستان این دیدار تنها دیدار رسمی دوستانه دو تیم خواهد بود و با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // اعتراف دیرهنگام فدراسیون؛ در حق تیم های تبریزی اشتباهات زیادی در داوری داشتیم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کواچ: اشتباهات زیادی داشتیم


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر آمریکا تنها لحظاتی تیم ملی واقعی والیبال ایران را دیدم.

خبرگزاری فارس: اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا افزود: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان ایران اشتباهات زیادی داشتند، چه می توانم بگویم وقتی بازیکنان با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند. من با تیم ایران کم و بیش در شصت بازی حضور داشتم و هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنان من از خطا کردن می‌هراسند.

وی تاکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات فاحشی داشت که می توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا برگزار کرد که در هر دو مسابقه سه بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می روند.