ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کوئنترائو: نحس‌ترین روز زندگی‌ام بود


مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود شکست سنگین برابر آلمان به صعودش تیمش به دور بعد امیدوار است. او از این می‌ترسد که به علت آسیب دیدگی دیگر نتواند در جام‌جهانی برزیل تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال پرتغال شروع بسیار بدی در جام‌جهانی 2014 برزیل داشت و با چهار گل برابر آلمان تن به شکست داد.

فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغال از این شکست سنگین ابراز ناراحتی کرد اما آن چه او را نگران‌تر کرده است، آسیب‌دیدگی اوست که احتمال دارد دیگر نتواند در این رقابت‌ها تیمش را همراهی کند.

کوئنترائو که در رئال مادرید بازی می‌کند، گفت: می خواستیم با پیروزی در این دیدار هواداران خود را شاد کنیم، اما متأسفانه شکست خوردیم. آنچه ناراحتی من را بیشتر کرد آسیب دیدگی ام است. روز بسیار بدی برای ما بود. یکی از بدترین و نحس ترین روزهای زندگی ام را تجربه کردم. ولی ما تنها یک بازی انجام داده ایم و هنوز برای صعود شانس داریم. می توانیم با پیروزی در دو دیدار آینده خود برابر غنا و آمریکا جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است و نباید امیدمان را از دست دهیم.

او درباره آسیب دیدگی‌اش هم گفت: امیدوارم که این آسیب‌دیدگی جدی و خطرناک نباشد. واقعا ناراحتم اما به هر حال این فوتبال است و احتمال آسیب در آن وجود دارد؛ چرا که این بخشی از وظیفه ما در فوتبال است. متاسفانه الان نوبت من بود تا آسیب ببینم. به صراحت بگویم که احساس ترس می‌کنم. از این می‌ترسم که جام‌جهانی برای من پایان رسیده باشد و دیگر نتوانم تیم ملی کشورم را همراهی کنم. و اقعا می‌ترسم و نمی توانم این را پنهان کنم.

کوئنترائو در دقیقه 64 آسیب دید و در حالی که از درد به خود می پیچید از زمین مسابق خارج شد و جای خود را با آلمیدا داد.


ویدیو مرتبط :
آیا روز نحس وجود دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: یک روز از زندگی یک خلبان


یک روز از زندگی یک خلبان


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید