ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کهکشانی ها در خانه مالاگا متوقف شدند


در روزی که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد، کهکشانی‌ها در ورزشگاه روسالدا به تقسیم امتیازات با میزبان خود رضایت دادند.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا امشب (یکشنبه) با یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال‌مادرید در خانه مالاگا به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 33 گل نخست را به ثمر رساند. او سه دقیقه بعد فرصت داشت که از روی نقطه پنالتی خودش را دو گله کند اما ضربه پنالتی‌اش را به هدر داد. رئال برای پنالتی به هدر رفته رونالدو تاوان سنگینی داد، چون گل دقیقه 67 رائول آلبنتوسا کار را برای مالاگا به تساوی کشاند و کهکشانی‌ها را برای کسب سه امتیاز بازی ناکام گذاشت.

با این نتیجه رئال 54 امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول لالیگا صعود کرد اما کهکشانی‌ها این رده را از دست خواهند داد، البته اگر اتلتیکومادرید که امشب از ساعت 23 به وقت تهران از ویارئال پذیرایی می‌کند، میهمانش را شکست دهد.

پیش از بازی روخی بلانکو با زیردریایی زرد، دو بازی همزمان از ساعت 20:45 برگزار می‌شود که در یکی از آنها اتلتیک بیلبائو میزبان رئال سوسیه‌داد است و در دیگری گرانادا از والنسیا پذیرایی می‌‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از بارسلونای 63 امتیازی و رئال مادرید 54 امتیازی، اتلتیکومادرید به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوم است.


ویدیو مرتبط :
گل جرارد پیکه به مالاگا - بارسلونا 1 - مالاگا 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا در خانه مالاگا متوقف شد


بارسلونا در مقابل مالاگا متوقف شد تا دو امتیاز را به آسانی از دست بدهد.

سایت برنامه نود: بارسلونا در شبی که خسته به نظر می رسید در استادیوم مالاگا تن به تساوی بدون گل داد تا با سویا هم امتیاز شود و به واسطه تفاضل گل بر صدر جدول جای گیرد.

بارسلونا تیم غالب میدان بود اما در ۷۵ دقیقه آغازین آن طور که باید و شاید موقعیت نساخت و حتی این مالاگا بود که در دقایق ۶۸ و ۷۱ دو موقعیت طلایی در اختیار داشت اما براوو به خوبی از پس مهار آنها بر آمد تا پنجمین بازی کلین شیت فصلش در لالیگا را به ثبت برساند.

اولین شوت بارسا به دروازه مالاگا در دقیقه ۸۱ توسط راکیتیچ ثبت شد که توپ راکیتیچ توسط کاماچو بلوکه شد.

از سویی دیگر سویا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سوسیه داد با تک گل دئولوفئو، بازیکن سابق بارسا همچون کاتالان ها سیزده امتیازی شد. والنسیا نیز فردا شب در صورت غلبه بر کوردوبا سیزده امتیازی می شود تا رقابت در صدر جدول لیگ اسپانیا به اوج خود برسد.

در دیگر بازی امشب لالیگا نیز لوانته با نتیجه یک بر صفر بر گرانادا علبه کرد.